záhlaví (věděli jste že...)

úterý 9. prosince 2014

Vánoční GIVEAWAY 2014 :)

Ahojky dneska podruhé :)

Že nevíte, co přijde :)
Nebudu dlouho napínat :D Rozhodla jsem se v rámci mé typicky chorobně vánoční nálady uspořádat svojí vlastní malou Giveaway plnou vánočních drobností, kterými někomu z Vás hodlám udělat letos radost pod stromečkem :))

Prve tedy musím říci, nečekejte nic velkého, neboť jsem si Giveaway sponzorovala sama, a jakožto studentka a na blogu začátečník to bohužel není tak extra jako u ostatních blogerek, které rozdávají hodnotné dary ...
Na druhou stranu Vám opravdu chci udělat radost a proto jsem se logicky rozhodla právě pro Vánoční Giveaway :)






Tak a teď co musíte udělat :)
Mám pouze dvě podmínky :)
1) Upřímně mi napsat, co si myslíte o mém blogu.
Ne že bych byla tak sebestředná, ale mám v plánu od ledna pár úprav a změn a ráda bych, abyste mě Vy čtenáři kosmetických i nekosmetických blogů trochu popostrčili právě svými názory :)
2) A za druhé :) Ta ještě důležitější část úkolu - vzhledem k tomu, že se jedná o Vánoční Giveaway, tak budu po Vás chtít abyste se mi vyjádřili k tomu, co je podle Vás ta Pravá podstata Vánoc ...
Myšlenky i nápady můžete vyjádřit jakkoli- citátem, klidně i básničkou, nebo nějakým dojemným příběhem, třeba z vlastní tvorby či co se Vám stalo ... Nebo jen tak mi napsat čemu z hloubi duše věříte :) Proč bychom se měli na Vánoce těšit a ne je nenávidět :)

Pod Vaše odpovědi mi napište svou přezdívku a adresu na svůj blog, abych Vás mohla v posléze kontaktovat a domluvit na poslání věcí :)
Psát můžete jak sem, tak pod video na YouTube...

Vyhlášení vítěze bude 15.12. ( proto, aby se věci stihly poslat včas do Vánoc )










Čininka není k dispozici aneb tu nedám :)






Příjemnou zábavu a hodně štěstí :)

Vaše Pauline

6 komentářů:

  1. Ahoj :) Přiznám se, že na tvůj blog jsem narazila úplnou náhodou, ale jsem za to moc ráda. Jak jsem si tak prohlížela tvoje příspěvky, usoudila jsem, že budeš zřejmě velmi dobrá! A také že jsi :D Hodně se mi líbí nápad s hudebním adventním kalendářem :D Z tvých příspěvků je cítit taková zvláštní energie.. Vím, že tohle se říká spíše o videích, ale podle mě i z textu a fotek jde magie ke čtenáři ^^ Každopádně mi přijdeš hrozně šikovná, hodná a sympatická. Náušničky se sobíky se ti moc povedly :D Samozřejmě nic není dokonalé a všude se musí něco zlepšovat, ale na tvém blogu nic moc ke zlepšování nevidím.. Je to tu super a je vidět, že si s tím dáváš práci a že nás chceš opravdu potěšit. Něco k Giveaway: Ceny jsou úžasné a líbí se mi, že jsou opravdu dělané do vánočního stylu. Mrzí mě, že nemám dírky v uších a náušnice nevyužuji, ale určitě by to byl skvělý dárek pro některé z kamarádek. Takže by jsi udělala radost nejenom mě, ale i jim :D Jak už jsem psala, ceny si vybrala moc dobře!

    2. Podstata Vánoc? Toť pro některé zapeklitá otázka, ale já mám jasno!
    Vánoce jsou o tom, aby se celá rodina sešla hezky pohromadě a užívala si pohodovou atmosféru společně. Pokud jsou v rodině nějaké problémy, Vánoce jsou pravým časem k usmíření a urovnání vztahů. O Vánocích by nikdo neměl být sám a proto se mi moc líbí vánoční akce například v nemocnicích, dětských domovech a tak dále. Je mi moc líto bezdomovců a všech, kteří tento krásný čas nemohou prožít s lidmi, kteří je milují. Nedávno kamarádce umřel dědeček a moc dobře chápu, jak je to pro ni těžké. Když se u vánočního stromečku sejde třeba jen o jednoho člověka méně, je to vždy smutné. Jako malá jsem si myslela, že Vánoce jsou jen o dárcích a cukroví, ale teď už vím, že dárky vůbec nejsou důležité. Důležité je zdraví ostatních a to, abychom rozdávali radost lidem kolem sebe třeba jen malým úsměvem. Važme si tohoto krásného času, kdy se všichni snaží být šťastní!

    Přezdívka: Maky
    Kontakt: Nevadí, že ti dám email? marketa.prokopova16@seznam.cz

    Pokračuj ve skvělé práci a Veselé Vánoce ti přeji! :)
    S láskou, tvoje Markéta :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno, v podstatě hned ten den jsem přečetla všechny články, které jsi publikovala a moc ráda se sem vracím. Hodně se mi líbil článek ve kterém ukazuješ své kosmetické úlovky (ráda okukuji nákupy a nechávám se inspirovat), doslova nadšená jsem byla z článku, kde se představuješ svoje letní sprchové gely..z toho množství, které vlastníš jsem byla unesená. A celkově se mi líbí, jak psaní článků pojímáš, hlavně Tvé Kosmetické speciály, byla bych moc ráda, kdyby jsi v nich pokračovala:-)
    Poctivě sleduji i Tvůj hudební adventní kalendář, podle mně originální a vynikající nápad, palec nahoru:-)
    Na Tvém blogu mám ráda především celkově to pojetí, že je o kosmetice. Navíc máš stejně jako já ráda kosmetiku od Oriflame a Avonu, další důvod proč je mi Tvůj blog sympatický:-) A když se rozepíšeš a článek je dlouhý, tak tím líp:-)
    Přeju Ti ať Tě blogování stále baví a taky spoustu čtenářů, kteří se k Tobě podobně jako já budou rádi vracet:-)

    Podstata Vánoc? Ta podle mně určitě není v dokonale uklizeném domově, spoustě napečených druhů cukroví, drahých dárcích..Ta pravá podstata Vánoc je v tom, že bychom měli vyjádřit lásku a náklonnost lidem, které máme rádi, uvědomit si a v ideálním případě jim i říct, jak jsou pro nás důležití. Měli bychom si vážit toho, že jsme my a naši nejbližší zdraví, protože v tom je ta největší hodnota, zdraví je totiž něco, co častokrát bereme za samozřejmost a to je velká chyba, protože to není samozřejmost, ale obrovský dar. Stejně jako je dar to, když můžeme Vánoce trávit v kruhu těch nejbližších, s lidmi co máme rádi, protože je hodně lidí, co tuto možnost nemají. Vánoce jsou o tom, že máme možnost spatřit jiskřičky radosti v očích těch co máme rádi, když si rozbalí dárek od nás. Vánoce jsou o rodinné pohodě, o času, kdy máme možnost se usmířit či začít znovu, o času, který můžeme trávit spolu, být si nablízku..Vánoce jsou o naději a o radosti..
    Přeji i Tobě krásné adventní dny a nádherné Vánoce.

    Sleduji Tě pod přezdívkou miss.velvet

    Blog nevedu, proto dávám email: miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky
    1.Tvůj blog je pěkný,myslím že ho nemáš na urovni nejaký slavný blogerky ale protože jsi začátečnice tak si myslím že je skvělý a že na něm pracuješ a snažíš se ho prosadit jak youtubem tak i blogger.Máš skvělý články myslím že máš svůj názor a to se cenní.Nejsi jako některé holky křerí chtějí napodobit slavně youtuberky.A na blogu je důležitě to že máš svůj názor a chceš ho prosadit po případě ho všem zdělit :)
    Prostě i ta šablona je pěkná je vidět že si s ní dala hodně práce :)
    I ta videa jsou docela dobrá myslím že to někam dotáhneš :)
    Je skvělé že se zajímáš o kosmetiku a hlavně o ní něco VÍŠ :)je vidět že si v tomto oboru začátečník.
    Přeji ti at se ti daří a at máš víc follow a i když to nevyhraji tak ti moc přeji at se prosadíš :)

    2.Vánoce jsou o tom kdy se má rodina usmířit, byt štastní i když ho v životě potkalo něco špatného.
    Kdy si máme dát darky a nehledět na jeho cenu :)
    Kdy máme být spolu i když jsme velcí a dospělí.Protože okolní svět nám dáva najevo že když je dospělí a chce trávit čas s rodiči je to něco špatného naopak je to moc krásné a milé.Že i když na sebe nemáme čas na tento den si udělá čas každý.Pohádky to je to že i když nám je 30let tak se na pohádky můžeme koukat a zase okolní svět nám řiká jak je to dětinské naopak je to pravý duch vánoc :) Jídlo to je to že se spolu navečeříme.
    Vánoční duch není, Protože vánoční duch jsme my je to v nás a hlavně v dětech protože ty s toho budou mít největší radost :)Vánoce jsou o nás a ne o tradicích in když ty jsou taky skvělé miluji rozkrájení jablka atd...
    Všechno je krásné a mělo by to tak být ýe na vánoce by neměl nikdo být sám :( ale někteří ano a je mi jich i líto :( Takže vánoce jsou o nás protože JAKÝ SI TO UDĚLÁŠ TAKOVÍ TO MÁŠ a když to člověk nemá rád tak proč to musí kazit i těm ostatním že :(
    Ale většina nás to slaví a to je nejduležitější :)
    Užij si vánoce a i adventní něděle
    blog:Anne for Time
    email anuska.hronova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jěstě jak tam je je vidět že si v tomto oboru začátečník tak tam má byt nejsi promin :)

      Vymazat
  4. 1, Máš moc miloučký blog, i když by vůbec nebylo na škodu, abys maličko upravila jeho dess, je až příliš jednotvárný a jednoduchý, jinak moc hezky píšeš články a připadáš mi hrozně sympatická. :)
    2, Pravá podstata Vánoc, je dle mého asi společně strávené chvíle s rodinou, cukroví dárky, kapr, stromeček, volno od školy ( 3:) ) jsou dle mého jenom bonusy, které ty krásné dny jenom vylepšují. :)

    OdpovědětVymazat