záhlaví (věděli jste že...)

pátek 16. ledna 2015

Prosincové Shooting With Camera :)

Ahojky :)
Tak, jakpak se máte ? 
Je tu už polovina ledna ( ano já vím, meškám ) a konečně je trocha času mezi tím vším učením během zkouškového na prosincové shoting with camera :)
Prosinec byl měsícem, na který jsem se celičký rok těšila a pak byl najednou tady a všechno šlo strašně rychle ... Ale pro mě je nejdůležitější se alespoň na chvíli zastavit a některé momenty si naplno vychutnat a pokud možno je zvěčnit ... Tentokráte se přiznám, moc jsem toho nenafotila, v tom shonu jsem ve většině případů zapomněla telefon doma nebo ho měla zrovna vybitý a tak mi utekly fotky jako Vánoční strom na náměstí ČB, trhy, pití irského punče, nákupy , střediska, dárečky co jsem koupila a tak dále a tak dále... Ale to něco, co jsem vyfotila, na to se teď můžete podívat :))
Příjemnou zábavu :))
Vaše Pauline :)) 

Můj měsíc začal tak, že jsem si opravdu těžce altruisticky sepsala svá Vánoční přání :D Na mou obhajobu, tak o třech čtvrtinách z nich jsem pro jistotu ani nikomu neříkala, ale co, snít člověk může, ne? :D




Kuchyňka :)

 Zosobnění zvědavosti

Mňamka- s javorovým sirupem jsou nejlepší :)) Aneb shopping day with my best friend  Verunka :*


A takhle jsem to vyzdobila u našich, ten větší červeno-zlatý mají rodiče v obýváku ( a už mi mamka hlásila, že co jsem jim ho tam dala, tak si s ním každý večer svítí místo lampičky :) A ten druhý je můj v pokojíku a je zároveň úplnou fialovou premiérou, nikdy dříve jsem fialkový neměla, i když docela jsem otravovala, že ho chci :D Tak konečně splněno :D


Best dinner ever :* Miluju Sushi :*


Miňonka ve slavnostním :))



Šprtáme fonetiku ... Kamarádka byla tak hodná, že mi půjčila svůj přehled, co vlastně v tom testu bude :D

A co nemůže o Vánocích chybět ? No přece sobíci :* Aneb dáreček od maminky, který mi dala o chvilku dříve, abych nezmrzla a šířila kolem sebe vánoční veselí , a pak moje oblíbená brož, stejnou jsem dávala i do své první Giveaway :)

Hugs and kisses :* XoXo


Náhodné fotečky- můj koupelnový relax a můj obíbený Vánoční Outfit :)


Cherry´s Christmas ...



Původně jsem točila video, o tom, jak zdobím a co pro koho mám, no a ono mi jen tak zmizelo z galerie ... Dodnes jsem to nepochopila :( Asi šotek, nebo můj technický antitalent, každopádně letos teda ukážu jen tuhle jedinou fotku, která mi z procesu balení zůstala :(  Drobnosti pro mamču a taťku...


Maminky veledílko- vynikající mimochodem a moje vyzdobená část kuchyně :)


Zdobíme :*


Something about Christmas time ... :*






Pravý Vánoční Puding až z Anglie... Kecám, doběhla jsem pro něj do Mark&Spencer :D Ale opravdu pochází z Anglie :)


 Sněžíííí :D Těsně po Vánocích, ale alespoň je to v prosinci :D


V hlavní roli šunka ... ( dárek, co dostal miláček k narozeninám :))




Miluju naše okno :*


Dva dárečky, které jsem zapomněla "vyblejsknout" na minulý článek- jeden ode mě pro miláčka, druhý od miláčka pro mě, jistě uhádnete, který je který :D


Vánoční čas, mňamek čas :)



Miláček vařil fantastickou čínskou polévku :*


Party život, aneb Silvestr :) To červené je sušený květ ibišku :D


Pár fotek do rodinného alba , aneb naše dítě má hnedle dvě nové "pačky " - nízkorozpočtové podomácku dělané škrábadlo a stromeček ( na poslední fotce můžete vidět, jak moc jí chutná jehličí :D )




 


Tak takový byl prosinec :) A co ten Váš ? Jaké byly Vánoce ? A co Silvestr ? Povídejte, přehánějte :))

1 komentář: