záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 23. února 2015

Lednové Shooting With Camera ... :)


Ahojky :)
Já vím, já vím, tenhle článek je tak trošku mimo, protože tu měl být už dávno... Ale někdy zkrátka věci nevyjdou tak, jak si je člověk plánuje a toho času mu moc nezbude... A přesně proto je Lednové Shooting With Camera skoro měsíc pozadu :D... Ale znáte ten film- Lepší pozdě, nežli později :D
Snad se i tak bude článek líbit :)
No a jaký ten leden vlastně byl ?

Tak v lednu jsem objevila aplikaci Retro Camera, odtud hnedle vznikl úvodní obrázek ... :)

Nicméně leden byl prvotně měsícem zkouškového...
Aneb v tomto svém koutku jsem trávila 24/7... :( Takhle mi u šprtání utekl celý měsíc...


 Ale bez drobných radostí by se člověk neobešel :) Nový balzámek na rty v naprosto dokonalém designu :)


Můj obří studijní čaj a dočasné pěstitelské úspěchy s šantou kočičí ...


Tyhle dobrůtky byly v balíčku co jsme dostali s miláčkem k Vánocům :*








Palačinky jsou můj kulinářský experiment a jsem na ně celkem pyšná :D No na to, že jsem je dělala podruhé v životě nebyly špatné :)


Leden byl měsícem narozenin...Když jsem tedy měla chvilinku, jelo se slavit :)
Májušky šesté narozeniny :) A ségry fantastické hovězí na víně :)


Když jsem se po měsíci octla zase jednou doma, rozhodla jsem se v rámci novoročního šílení důkladně pročíst svou sklenici přání, kterou jsem si tak hezky sepsala když mi bylo patnáct ... U mnohých jsem se docela nasmála, u některých zjihla, u dalších musela projevit vděčnost, že se splnila, u některých se pro změnu rozplakala nebo rozčílila a pak zde bylo pár, které si stále přeji ...



No a teď si moc přeji, aby už byly letní prázdniny :D Tak se snažím si je alespoň trošku přiblížit maličkostmi :)

Naše malá je závislá na taškách :)


A jednoho z učení na nervy jdoucího lednového dne mě miláček vytáhl na výtečnou čínu :*


A tak utekl leden a nastalo 31.1. kdy měl bráška 40.narozeniny :)
Tento významný den nás pozval do překrásného dřevěného srubu přímo v srdci samotné Šumavy :*
Byl to dokonalý víkend :)
Hned na první fotce můžete vidět pokoj, kde jsme s miláčkem nocovali :)


Výhled z okna :)

A přímo pod oknem byl dřevěný sud na koupání :) Hned jsme ho s miláčkem otestovali :) Aneb venku sníh a mráz a my se rochnili ve čtyřiceti stupních :) A panáčkovali jsme skotskou whisky :*


Přípitek na brášku :) Blahopřání a výtečné jídlo :* Předkrm losos se zkaramelizovanými pomeranči, pomerančovu omáčkou a salátem :* Výborné :* Ještě teď slintám, když si na to vzpomenu :)
Všechna jídla dělala osobně má švagrová, umí skvěle vařit :)



 Moje horské ponožky a outfit - prý- prosím Tě brácha nějak solidně mě vyfoť na blog... No jo no... Fotka tragická, ale hlavně že vůbec nějaká :))
Ale prominula jsem mu to, když měl ty narozeniny :*

A nebyl by to víkend na Šumavě bez pořádné procházky :)




 Ty vločky :*

A krmelec :* Tak dlouho už jsem neviděla naživo krmelec, no a jako klasická pipka z města jsem si ho hned musela vyfotit :D



No sněhu požehnaně :) Ale synovec si nestěžoval :)) A já byla taky šťastná, přeci jen, tohle ve městě nemáme :D
No brouček tam seděl a vypadal jako domorodec z hor :D Taky jsem ho hned musela cvaknout :D


A další ňaňo :*



Druhá neteřinka Jojo se prvně zamilovala :*


Ta příroda je dokonalá :)







 




A co Váš leden ? Také byl školně uspěchaný ? A kolik jste splnili novoročních předsevzetí ?
Krásný den
Vaše Pauline :)

1 komentář: