záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 26. února 2015

DIY- Love Necklace :))


Ahojky u dalšího článku :)
Dneska to bude maličko z jiného soudku :) Aneb první z řady článků na DIY téma :)
DIY čili typicky kutilská záležitost :) Tak doufám, že se budou mé výtvory líbit :)
Tentokrát se jedná o takovýto náhrdelník určený na Valentýna, ale řekla bych, že nosit se dá vždycky :)
 Můžete změnit slova ( jako to mám v plánu na léto s náhrdelníkem s nápisem Beach :), barvy zkrátka fantazii se meze nekladou :))



Tak :) Na úvod hned musím říci, že mě inspiroval jeden obrázek z facebookové skupiny Nápady a tvoření (nebo tak nějak se to jmenovalo :( bohužel s to tak úplně nepamatuji, protože těch skupin je tam mraky a já je skoro všechny důkladně prolezla...aneb to bylo zkrátka a dobře rozptýlení během zkouškového :D ) 

Každopádně na tento projekt potřebujete:
drátek- takový, který se dobře ohýbá, tento můj je z hliníku a koupila jsem jej v Tiger, což je obchod v ČB na Lanovce :) Též jej mají i v Nanu Nana ( pro změnu v IGY ) ale seženete jej kdekoli, i v květinářství :) - a malá poznámka, až jej budete kupovat, nechoďte už raději nikam jinam do obchodu, já totiž v každém dalším obchodu pípala ve dveřích :D No hliník, no :D
bavlnky zvolených barev
štípačky
kleštičky na ohýbaní drátku
řetízek
spojovací kroužky ( 2 kusy ) - na připnutí k řetízku
a přívěsek na ozdobu, pokud chcete :)


1) Je dobré si vybrané slovo alespoň načrtnout na nějaký papír, pak budete přibližně vědět, jak směřovat Vaši tvorbu :)


Zohýbejte drátek dle zvoleného motivu a začněte s omotáváním :)
Malá rada-zde se hodí na první dva , tři omotání zezadu motivu přilepit dobrým lepidlem - osobně doporučuji Loctite :) Drží výborně, jen pozor, ať si neslepíte prsty k sobě :)


Nechtěla jsem pouze jednu barvu, omotala jsem motiv hned třemi, abych vytvořila ombré efekt :) Ale to už je každého věc, jak bude chtít svůj motiv barevně interpretovat :)) Mohu posloužit alespoň jako inspirace, že i takto je to možné a dle mého názoru to nevypadá úplně špatně :))


Na závěr důkladně přilepte zezadu motivu konec bavlnky, do zakroucených částí motivu navlékněte spojovací kroužky a připevněte řetízek :) Jak pracovat se spojovacími kroužky jsem ukazovala ZDE , při výrobě sobích náušnic :)
A je hotovo :))
Řetízek můžete ozdobit přívěskem, jako já u zapínání ( které též můžete připnout, ale není to nutné, motiv bude vypadat lépe na delším řetízku a delší řetízek pohodlně převlečete přes hlavu i bez zapínání :) ) nebo můžete přívěsek aplikovat  přímo k motivu :)) ( takto mám v plánu u Beach přidat mušličku :))


Příjemné a pohodové tvoření :)
Vaše Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat