záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 26. února 2015

DIY- Button Ring :)) perfect for summer :*


Ahojky :)
Tak jsem tu zase s dalším DIY projektem :)
A tentokráte to bude Button Ring neboli Prstýnek z Knoflíku :)
Do knoflíků jsem se úplně zamilovala, tudíž v budoucnu můžete čekat hromadu projektů právě z tohoto materiálů :) Líbí se mi na nich jejich rozmanitost- barvy, tvary, styly- retro, vintage, pop art... Pokud jste tedy zrovna koumpounofobik, tak Vás asi moc neoslovím, ale pokud trpíte stejnou obsesí knoflíkovými šperky a dekoracemi jako já, třeba Vám přinesu inspiraci na nějaký ten pěkný kousek k výrobě :))




A začneme opět klasicky a sice, co budeme potřebovat k tomuto projektu :)
Knoflík dle výběru 
Kovovou konstrukci na prsten ( koupíte v prodejnách s korálky, na internetových e-shopech či na fler.cz jako já, budete-li hledat v materiálu :))
Dobré lepidlo- opět doporučuji Loctite
Štípačky
Něco důkladnějšího na zbroušení nerovného povrchu po odštípnutí očka knoflíku, já použila skleněný pilník,ale moc nestačil, přítel nakonec dobrousil pilníkem ze svého švýcarského nože :D



Krok jedna - odštípnout "očko" knoflíku


Krok dvě- zarovnat povrch knoflíku


Krok tři- nalepit knoflík na konstrukci prstenu, počkat až zaschne lepidlo a směle vytáhnout "vokázat" kamarádkám :D

Příjemné tvoření :)
Vaše Pauline :))

1 komentář: