záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 9. března 2015

Únorové Shooting With Camera... :)


Ahojky 
u dalšího Shooting With Camera :) A tentokrát za měsíc únor :)
Tenhle měsíc se toho zase toliko neudálo a vesměs jsem se dávala dohromady z období zkouškového :) 
A celičký únor se dá nazvat experimentem s jídlem :) 



Takovéhle nádherné donutky jsme dostali od miláčkovi maminky :) Byly fantastické a zároveň uzavřely můj mlsací maratón, nebo-li taková poslední večeře před detoxem :)


A tady už následoval můj očistný detox :)



Avokádo mimochodem vůbec není tak špatné, jak jsem si myslela :) Zakápla jsem jej citronovou šťávou, přidala sůl a trošku Hungaria koření a docela si i pochutnala :)


Zelené náušničky pro kamarádku :)


 Další zdravé mlsání...


Oběd ve Vitabaru v IGY :)


A svačinka v Cherries v IGY :)


Tady jsem si po třech týdnech detoxu konečně dopřála něco, co doopravdy miluju :*


Ale zvyk je železná košile a večeře už opět jela ve starých kolejích...


A přesně v tenhle moment mě můj milovaný přítel pěkně zkazil... Aneb to je tak, vždycky když se mi podaří zhubnout, on mě okamžitě odtáhne někam na jídlo :) Tak, tak ... :D

Technická poznámka- můj je samozřejmě ten menší, a samozřejmě jsem ho ani nedojedla, protože zkrátka po třech týdnech zeleniny, ovoce a oříšků něco takového na ex žaludek nepojme :D :D :D

Dobrou chuť miláčku :*


Bylo též na čase odstranit vánoční výzdobu a nahradit ji něčím celoročním/ lehce letním :)
Kdo mě zná, ví, že v mém životě jsou pouze dvě roční období- léto/dovolená a zima/Vánoce ...
Vánoční atmosféra u mě začíná v polovině října a končí v polovině března ( letos teda už na konci února, jsem nějaká rychlá :D :D :D ) a následuje letní atmosféra, která je zbytek roku, tj. od poloviny března do poloviny října :D Ano, ano... nikdy jsem o sobě netvrdila, že jsem normální :)

Jinak toto jsou nádherná prostírání na stůl, ulovená v Nanu Nana ve slevě za dvacku jedno :)
Aneb poslední dobou jsem se zamilovala do retro desingu :)


S miláčkem - Valentýnské ráno:)


Tady vidíte jaký seriál má miláček nejraději :D A samozřejmě jakého seriálového hrdinu :D


A Valentýn naplno :)



Kdyby to nebylo málo, následoval výlet do kina praskajícího ve švech :) Promítali  Love, Rosie - mimochodem nejlepší film na světě :* Úplně jsem se do něj zamilovala :)


Posezení v letní atmosféře :)


A ještě jsem dostala takovouto překrásnou a výtečnou bonboniéru :) Jo, jo Valentýn by mohl být častěji :)



Naše dítě :* Ta vyrostla, co ? :)


Fotek zde není moc, protože únor byl hlavně měsícem realizování všech mých vytoužených DIY projektů, a fotky výrobků a postupů plánuji jakožto samostatné články :)
Z tohoto bude matičkový náramek ( Hex Nut Bracelet ) a z ubrousků vše možné, hlavně obrázky :)



Ano- miluju retro :* a opravdu se těším na léto :)




S miláčkem - procházka po Písku :) a obídek :) Palačinka s karamelem, domácí horká čokoláda ...
No jo- miluju jídlo, co se dá dělat, tak detox mám opět v plánu na plavkovou sezónu :)






A tady malá ochutnávka z jednoho z mých DIY projektů :)



A co Vy a váš únor ?
Vaše Pauline :)

2 komentáře: