záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 9. března 2015

DIY- Hex Nut Bracelet ... :)


Ahojky :)
Dnes pro Vás mám další z řady DIY projektů :)
Tento jistě většina z Vás zná, návodů na internetu je spousta, možností materiálů ( od matiček až po štrasové rondelky, přes kůžičku, bavlnku, až po kulatou kůži na navlékání, různé způsoby zapínání...)
Tímto článkem, bych Vám ráda ukázala způsob, který jsem si vybrala já pro tvorbu Hex Nut Bracelet  ( matičkového náramku :) )
Řekla bych, že se při tvorbě moc nenadřete a hotový náramek budete moci nosit téměř ke všemu :))
Užijte si tvoření a určitě mi dejte vědět, jak se Vám náramek povedl :)




Co budete potřebovat ?
Tenhle projekt je snad nejméně náročný na materiál :D Budete potřebovat jen tři věci- nůžky, matičky a kůžičku ( 3 kusy ) ...
Matičky pořídíte v obchodech jako OBI, UNIHOBY... Moje jsou z Unihobby a stály lehce přes třicet korun...
Kůžičky by měli mít v každé galanterii, jen si dejte pozor na cenu- já je pořídila v Písku za osm korun za kus, a pak jsem zjistila, že tady v ČB je mají za čtyři koruny za kus... :)


Krok jedna- svažte tři kůžičky k sobě nějakým hezkým uzlíkem :) To bude totiž naše zapínání :)
Jednodušeji už to nejde :))

Základ na copánek si někam přilepte, ať se Vám nehýbe při pletení ...


A pleťte klasický copánek :)


Až dojdete do bodu, kdy budete chtít dávat matičky, navlékněte vždy jednu matičku na krajní pramen ( kůžičku na kraji, ne uprostřed ) a strany střídejte...Aby matičky tvořily tento vzor :)


Doporučuji navlečenou matičku vždy důkladně dobře držet ( na způsob utáhnutí ) aby na sobě matičky seděli přesně a pevně :)



Až budete mít navlečené matičky, dopleťte náramek klasickým copánkem jako na začátku a také tak zauzlujte :)


A máte hotovo :)




Krásné pondělí
Vaše Pauline :))

2 komentáře: