záhlaví (věděli jste že...)

neděle 15. března 2015

DIY- Bobby Pins Earrings - ethno style ☮


Ahojky u mého dalšího článku :)
A dneska jak jinak než opět DIY projekt ( já vím, už jsem s tím otravná, když já si nemůžu pomoci :D mě to zkrátka baví :* )
Dnes to překvapivě bude konečně jiný výtvor než náramek ( na které jsem mírně řečeno "jetá") ale v plánu jsou tyto poněkud zvláštní, mírně ethno letní náušnice, vyrobené- to je ta největší sranda- ze sponek na vlasy :))
Neboli Bobby Pins Earrings :)


 Co budete potřebovat:
1) Pírka do vlasů, ideálně cca deset, jedenáct kusů na každou náušnici
2) Barevné laky na nehty
3) Štětečky na zdobení nehtů, nebo párátka, špejle, míchátka...Cokoli, s čím se Vám bude dobře malovat :)
4) Náušnicové háčky
5) Drátek

Postup:
1) Krok jedna- pírka připněte na nějaký papír, aby se Vám jednak lépe malovalo a druhak zacházelo dobře s drátkem.
2) Krok dvě- vezměte kousek drátku a provlékněte jej "očkama" na konci pírek tak, aby z obou stran z nichž provlékáte kousek drátku zbyl
3) Krok tři- z přebývajícího drátku utvořte očko a ještě více přebývajícím drátkem jej omotejte, aby dobře drželo a vypadalo vzhledně :D Co mám na mysli je dobře vidět na obrázku, kde mám náušnici na sobě...
4) Krok čtyři- připevněte náušicový háček- háček má též očko, které jemně rozevřete kleštičkami a do něho navléknete očko z drátku, poté očko na háčku zase kleštičkami stáhnete...
5) Krok pět- malujte jako o život :D Vzory, barvy, cokoli se Vám zlíbí :) Fantazii se meze nekladou...
6) krok šest- nechte dobře uschnout a až budou laky opravdu dobře zaschlé, opatrně vyjměte papír zpod pírek ( já použila tenký nůž na máslo, protože laky protekly na papír, tudíž bylo zapotřebí jemné síly na uvolnění pinetek ( pírek ) od papíru...
7) Krok sedm- vyrazit ukázat všem přítelkyním a ideálně s hezkým ethno tílkem a hurá někam do baru :) Taková práce se přeci musí náležitě odměnit, ne ? :)


Proces výroby- jedna hotová, druhá se ještě domalovává :)


Pozn. inspirací mi byly dva obrázky náušniček z pírek, které jsem našla na facebooku na skupinách věnovaným tvoření a nápadům... Bohužel si nepamatuji přesně která z těch dvaceti skupin, na níž jsem strávila snad veškerý volný čas v lednu i v únoru, to zrovna byla :D Ale jsem si jistá, že když zadáte na facebooku do vyhledávače heslo nápady, nebo tvoření a nebo DIY určitě ji najdete (a hromadu dalšího- bacha, i na tomto se vytváří závislost, já jsem toho chodícím důkazem :D :D :D )

Příjemné tvoření a určitě mi napište jak se dílko podařilo.
Držím palečky :)
Vaše Pauline

4 komentáře: