záhlaví (věděli jste že...)

úterý 24. března 2015

There is something in your eyes ... Love Lavender :*

Ahojky takhle při úterku :)
Také si užíváte toho krásného jarního počasí ? 
Dneska jsem dostala chuť na něco...jiného
a právě proto vzniklo toto líčení... :D

Jednoduché třpytivé levandulové monostíny s ledovým podtónem, který je přesně tím pravým pro mojí bledou pokožku umocněné barevnou řasenkou rovněž v levandulovém odstínu :) Oh yeah :* Ať žije jaro :) Že bych konečně přestala vnímat rok jen ve dvou liniích a zapojila všechna roční období :) Čas na změnu :)





Postup byl ryze jednoduchý... Vzhledem k tomu, že jsem ráno tradičně nestíhala, nebyl prostor pro klasickou make-up routine, tudíž pleť šla trošku stranou :( A vpravdě, měla jsem si raději přivstat, protože jaro je typické období, kdy mám příšernou alergii a začíná už teď, takže mám červený nos a tak... přesto jsem pouze lokálně nanesla trošku korektoru a zmatnila pudrem...

Následovala super rychlá akce obočí... Normálně si s ním vyhraju, ale dneska zrovinka bohužel bylo třeba šetřit čas :( nakonec ovšem docela hezky korespondovalo s jemným líčením... Upravila jsem jej jen lehce šedými stíny... Foťák ty stíny ovšem moc nebere, takže to na fotkách vypadá, jako bych ho vůbec neupravovala :(


Dalším krokem byly samotné stíny, použité produkty mimochodem uvidíte dole na fotkách, tyto krásky jsou od Oriflame, naneštěstí je stihly ( jako většinu mých oblíbenců ) stáhnout z prodeje :(
Dále řasenka- Rimmel London, Rextra Pop Lash :) Trošku sice slepuje řasy, ale ta barva :*
Protože, jak jsem psala, mám alergii jako bejk :D bylo zapotřebí dosytosti projasnit...  Dermacol Cover  208 odvedl dokonalou práci s kruhy pod očima, klasický dobře pigmentovaný bílý matný stín do vnitřního koutku oka výsledek pojistil (paletka Chaos od Makeup Revolution London ) a hlavně bílá kajalová tužka na vnitřní linku v oku ( waterline ) dílko dokonala :* ( bílá klasika od Essence vůbec není špatná :* )


Rtěnka - Avon pečující barva na rty, odstín Bronze :) Krásná, lehce zlatavá barva , můj miláček na léto :*






V tomto looku jsem si připadala jako úplně někdo jiný :) Jednak pro to, že fialová u mě není takovým zvykem nosit ( měla jsem jí na sobě snad po šesti letech :D )  a dále proto, že v kombinaci s kostkovanou košilí a mým milovaným  messy bun ( který moje maminka tak ráda nazývá drdolem 
a´la look babka co maloval Josef Lada... ) připomínal tento look trošku retro styl :) Hned jsem si jej ovšem oblíbila a zdá se, že na jaře jej budu nosit...dokud nedojdou stíny :D 
Co si myslíte o levandulové ?  Také  máte na jaře náladu na hru barev ? 

Vaše Pauline :)

2 komentáře:

  1. moc ti to sluší praví jarní líčení užáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááásne

    OdpovědětVymazat