záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 6. dubna 2015

Březnové Shooting With Camera... :)

Ahojky :)
Konec března, začátek dubna s sebou nese - co jiného než další shooting with camera :)
Tenhle měsíc byl měsícem, kdy jsem prošla řadou věcí, které pro mě byly úplně novými zkušenostmi:)
Také jsem se snažila žít zdravě, ale ne vždycky to vyšlo :D To je tak, když člověk zkrátka miluje jídlo :D
Též mě uchvátila výroba všeho možného a potěšilo mě, že díky tomu mohu pomoci tam, kde je to opravdu třeba :)
A spadla jsem do retro stylu :) A to přímo po hlavě :)
Březen ...


Byl měsícem pomoci :)
Z předchozích článků jste mohli vytušit, že jsem po pár letech pauzy opět propadla DIY vášni :) Navíc část výrobků putuje na dobročinné účely pro opuštěné, týrané  kočičky.
Moje maličká se rozhodla  pomáhat s výrobou :) Hotová "filantropka", že ?



jak říkám, miluju DIY, zvláště náušnice :* trošku jsem se přichystala na léto - dva páry z nich jsou teda koupené, no :)



Jakmile vykoukly první jarní paprsky...muselo se hned jít na procházku :) 




Březen - měsíc jogurtů :D Tenhle retro miláček :* no co říct, běžte ochutnat :*


Když je ta řeč o retru :D
Ještě byla svíčková a vepřo-knedlo, jenže to jsem zrovna neměla telefon při ruce, takže toto je jediná fotka usvědčující mě z mlsání na poli české kuchyně :)
Maminka vaří nejlépe na světě :*


Na pomyslný výlet do Řecka / Itálie můžete juknout ZDE :)

 My sweet baby :*



Americký speciál :) Apple Pie and Mandarin Cheesecake :) So Yummy :*


Opravdu jsem se snažila žít zdravě :) Aneb březen - měsíc salátů vlastní výroby :*



Tak jo, tohle je taková vtipná věc... A sice moje první tenisky v životě- jako fakt první :D Když teda nepočítám cvičky na tělocvik :D  Aneb konečně jediné boty bez podpadků v mém botníku :))
Dobíhání městské získalo úplně jinou dimenzi :D


Růžová horečka sobotní noci...


Protože tohle je nejrychlejší způsob jak získat pěkný šperk :) Tajemství epoxy čoček :D


Bowling time :) Me playing for the first time, of course :D :D :D Taky to tak vypadalo, ale pobavila jsem se  a ostatní taky :D


Úplně jako ze Sněhurky :)



 A tady už je moje malá Sněhurka :D


Gift time :) Pro sestřenku a pro kamarádku :)


 A konečně pro mě :)
Hurá, taky mám Eiffelovky jako pecky, ale že to byla operace :D


Clubbing :) :*
Náušničky opět DIY, ujeté, ale fakt jsem musela :D :D :D



A tady pro změnu v PUBu :) Nejlepší domácí sýrový dip na světě :* a pivo taky samozřejmě :D


Jak jsem říkala, měsíc retro stylu :) Retro v jarním podání :)



New York Times a karamelový mléčný šejk :) Nejlepší nákupní a relaxační odpoledne s mojí nejlepší kamarádkou Verčou :*
Akorát ten zubař před tím teda no ... :D Nebýt Verči, asi už jsem kolozubá ... Doslova a do písmene mě tam dotáhla :D A počkala na mě :* Já mám totiž celoživotně největší fóbii ze zubaře :))


A tady se hlídá :) Time to be the best auntie ever :D Just kidding- time to survive ...
Ale ne, bylo to fajn :))



A co Vy a Váš březen ? Jaký byl ?

Pauline :)

2 komentáře:

  1. užasný březen ten zubař to bylo něco a pak pohoda v naší kavarně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo no :D Tu kavárničku a nákupy musíme co nejdříve zopáknout :) Zubaře naopak vůbec :D

      Vymazat