záhlaví (věděli jste že...)

středa 1. července 2015

Červnové Shooting With Camera :)


 Ahojky dneska podruhé :)
Jak jsem psala v minulém článku, taky shooting with camera, dlouho jsem tu nebyla, kvůli zkouškovému... Ale už tu konečně zase jsem, tak hnedle hodím článek, abyste taky věděli, že ještě pořád žiju :D Už v minulém článku jsem právě psala, jak hektické to všechno bylo, ale důležité je i tom nejvíc nejšílenějším období si užít ty malé radosti, které život nabízí :) A tudíž můj červen byl sice proučený, vyčerpávající ale přesto...také radostný :)


No etiketa na Kofole mě skutečně dostala :)


 Malá radost po cestě ze zkoušky - nová čelenka, dokonalá retro mašlička v jahodově růžové :*


 Taktéž radost z výprodeje v H&M :) jsou na prst i na článek prstu - pecka :)


Fantastická smetanová zmrzlina - příchuť butter cookie :*


A začala sezóna lesních jahůdek :)



Výlet na terasu :)



Tak růžová je prý pro tuto sezónu nová červená :) Inspirace jak jinak než v přírodě :)


Na skok v H&M, ne že bych ten krám nějak výrazně propagovala, to ne, většinou tam na mě nic moc nemají a když jo, tak v dětském oddělení... V těchto řetězcích zkrátka člověk menší metru sedmdesát pochodí špatně... Ale čas od času objevím poklad, jako tentokráte, vybírám ze dvou nádherných šatiček a nemůžu se rozhodnout, tak jsem myslela, že byste mi třeba napsali, které mi sednou lépe :) Snad tam pak ještě budou, až pro ně půjdu :)



Nejlepší ovocný alkoholický nápoj na světě, třešňové pivo, příště kupuji rovnou celou bednu :D


Moment odreagování u tvoření :) Kamarádka jela na dovolenku, tak jsem jí chtěla trošku vybavit letní náladou v antickém stylu :)



Nezávislá žena na Hluboké :D Tj. jela jsem kamarádce na svatbu, přítel musel zůstat v práci, chuděra, tak jsem byla nucena jet sama samotinká ...

Kavárnička pod zámkem :)



Zámecký park :)



A všechno vonělo po jasmínu - jako z pohádky :)


Hluboká je skutečně nádherná :)




A tady se Hanča vdávala :) Moc jí to slušelo, byla úplně jako princezna :)



Telefonní budka jako z Londýna, akorát v zelené :) V odrazu jsou vidět moje nové (jak jinak než hippie) šaty :) 

 Na přání kamarádce :)

S arašídovým máslem jsou sendviče jednoznačně nejlepší :* i naše malá souhlasí :)


 Bráškovo oslava pro kamarády, kde jsme pomáhali s pitím, ta pro rodinu bude v sobotu :)
Moje švagrová je dokonalá kuchařka, ta, co dokáže, to vysloveně gastronomický zážitek ... Toto je dortík Pavlova, recept je původně z Austrálie a vymyslel jej jeden majitel hotelu a restaurace, když se u něho ubytovala známá ruská baletka Pavlova. Chtěl ji překvapit  a tak stvořil lehoučký pusinkový dort ve tvaru baletní sukýnky. Pusinka je lehce šmrnclá octem, proto je vevnitř nádherně táhlá a ne suchá, což mě nadchlo ze všeho nejvíc :) Zalitá je jahodovým rozvarem a ještě jahodami naloženými v šampaňském :) něco takového nemá konkurenci :)


Brambůrky už čekaly až se dodělá maso na grilu ... Krkovička, jak jinak :*


Krásně vyzdobený stan a úžasná nálada, jeden bráchovo kamarád hrál dokonce na kytaru a zpíval :)
Bylo to kouzelné :)



Po cestě zpět do ČB, (zase na zkoušku) jsme koupili naší malé konzervičky, tak doma se hned jedna načala a do půlky spořádala...Cherrynka pak úplně vytuhla :D


A co Vy a začátek léta ? 

3 komentáře:

  1. Třešňové pivo?:-) Jak je možné, že to neznám?:-) Po tom se budu muset mrknout, už teď mám chutě..A jinak krásné fotky, hlavně ta unavená Cherrynka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :*
      Naše malá je zkrátka naše miminko :*
      Jinak to pivko jsem sehnala normálně v Albertu :) Je to nějaká Britská značka, má dokonalé černo-stříbrné víčko se lvy, těším se, až ho obšiju korálky a použiju na náhrdelník :)

      Vymazat
  2. ty joooooooooooooo užasné moc se mi to líbilo

    OdpovědětVymazat