záhlaví (věděli jste že...)

středa 1. července 2015

Květnové Shooting With Camera :)


Ahojky :)
konečně a po dlouhatááánské době jsem zase zpátky na blogu :) Strašně jsem se na Vás na všechny moc těšila, až zase budu psát a tvořit :) Naneštěstí květen červen bohužel nebyl vůbec čas :( Do půlky května jsem se, jak se říká do zásoby, snažila nahnat co nejvíce svých koníčků, protože mi bylo jasné, jak dopadne zkouškové... No, ale přesto jsem tedy proces zkouškového podcenila... V půlce května jsem doháněla referáty, prezentace, eseje atd... zkrátka všechno, aby to zkouškové mohlo začít, a samozřejmě už jsem nepodceňovala přípravu a začínala obstarávat poznámky z hodin, na které jsem nechodila ( což byla většina, protože v těchto věcech ohledně docházky jsem odjakživa student na baterky :D ) no a samozřejmě jsem se začínala učit... 
Plán zněl následovně- v prvních dvou týdnech sfouknout všechny předměty a tradááá na prázdniny...
Samozřejmě to nevyšlo :D Protože se dokážu učit jenom přes noc, přes den mi to do hlavy zkrátka nenaskáká, ať se snažím jakkoli, tak jsem musela otočit režim-tj. v noci vzhůru, ve dne chrnět, což taky nebylo stoprocentní, nakonec jsem asi čtyři dny v kuse nespala vůbec... tj- první týden zkouškového všechno napoprvé, za jedna a klid... druhý týden, po nevyspání, na co jsem sáhla, to se radikálně pos****, takže všechny zkoušky z druhého týdne jsem šla na podruhé (což byly čtyři) ... roztahalo se mi to po celém měsíci, vzhledem k tomu, že některé se skládaly z písemné a ústní zároveň, no naprostá zabijárna... tak jsem si dala týden pauzu, celej jsem ho prospala a ten poslední týden jsem dodělala zbytek předmětů, ty které jsem šla podruhé, ústní z prvního týdne, no a nakonec ty, které jsem měla jít prvně ten týden,který jsem prospala... Léto bylo v nedohlednu, přes tyhle všechny mraky... Ale 29. konečně splněna poslední zkouška a teď můžou ty prázdniny v klidu přijít, protože si je opravdu zasloužím :D Příští zkouškové musím vymyslet jinej systém, protože z toho by se jeden zbláznil :D 

No každopádně, nikoho na blogu neochudim o každoměsíční shooting with camera :) budete jej mít hned dvakrát za sebou - květen a červen :) a teď tedy hurá na ten květen :)

Květen začínal krásným počasím , tak se hned běželo vyzkoušet v mé oblíbené kavárně domácí limonády- zvítězila fialka, pak mango a nakonec okurka :)



Na začátku května sem se ještě snažila dbát na zdraví i na figuru... :D :D :D já blázen :D pak přišlo zkouškové, no a předsevzetí vzalo za své...  btw. toto je 100% čerstvý pomerančový fresh :) Nejlepší, jaký jsem kdy pila.... No jo, v Písku zkrátka umí :) 


Tak jako jogurtovo-jahodové smoothie ...


Výlet do kina :) Ten film a si za moc nestál, protože si vůbec nepamatuji na co jsme to vlastně šli :)


No - a protože květen a protože jsem maniak na fotky všeho, co kvete...







Tahle krása byla v ČB na Mariánském náměstí :)


Nákupy jste už asi viděli jednom z předchozích květnových článků


Další foto přírody :) a trochu marný pokus o zachycené pavučinky obalené rosou... to je tak, když někdo nemá foťák a fotí jen telefonem :(



 Vidíte tu barvu :*

A další zelená :) Tenhle krasavec byl až úplně do neonové zelené :)



Naše spící dítě :* já ji miluju :*


A tuhle úžasnou skrýš objevily holky jen tak v lese u takového malého lesního potůčku :) Sice tam štípou komáři a další všelijaká havěť, ale přesto tam jednak hodlám přespat, ať je taky nějaké to dobrodružství :) a pak nafotit letní hippie, ethno, boho lookbooks :) Jsem blázen do těchto stylů, vždy v létě odložím stranou svou umírněnou stránku a hurá hippie :)


 Jak říkám, miluju hippie :) Nové náušničky, malá je musela hned ochutnat, je stejně ulítlá na peříčka jako já :)


A na meloun :D


A toto byla má květnová jednorázová brigáda :) tvořila jsem zvířátka z balónků :) Pozn. pro ty, kteří to nepoznali - to žluté je žirafa, nikoli to, proč si to kupovala většina mladých párů :D




A mojí tvorbu a jiné nákupy jste už také asi viděli tady :)


Květen uzavíral pohled z terasy, kde se těším, jak budu cvičit jógu a meditovat :) Chtěla jsem napsat v létě, ale došlo mi, že ten čas konečně nastal, protože odjíždíme pozítří :* jupí :*




No a jak jste trávili květen Vy ?

3 komentáře:

  1. Ta fotka jak si čičinka pochutnává na melounu je úžasná, vůbec bych netušila jaké kočky mívají chutě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No naše malá baští i okurku, pomeranč nebo třeba banán... Nejedou jí jahody ani třešně ale úplně miluje ananas, hrušky, rybíz a borůvky :D
      A běda když si udělám smoothie, ta je schopná mi ho celé vypít :)

      Vymazat
  2. pajo ty koktejli jsou užasné a ty naramky taky

    OdpovědětVymazat