záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 28. května 2015

Další Haul ( nákupní kořist ), další DIY projekty z mé "dílny" a srdceryvný příběh mých nových maxi šatů :)


Ahojky :)

Tak zase po delší době přicházím s dalším článkem :)
Buď jsem něco tvořila (což dneska uvidíte :D ) nebo se učila - zkouškové :)
 Už mám hotovou půlku předmětů, ale že  je to masakr :D Včera jsem byla na filosofické propedeutice a logice (stejně šílený předmět jako jeho název...). Nějak jsem se přecenila co se týče schopnosti rychlého učení... Začala jsem den před tím v jednu odpoledne a jela přes noc v kuse do devíti do rána... V pět jsem měla svou klasickou hysterickou chvilku, během níž jsem vzbudila přítele písní na parodii Frozen- Fuck it all. Pokořeně jsem přepsala včerejší termín na jedenáctého, zavřela počítač a zalezla do pelíšku... abych následně v šest s ještě větší hysterií z postele vylezla, nadopovala se další várkou kofeinu ( za celou tu dobu jsem pila jenom kafe nebo energiťák) a šla se zkusit doučit zbylých dvacet stránek. Hned po zapnutí počítače jsem samozřejmě změnila datum zkoušky zase zpátky na včerejšek a neodpustila si napsat srdceryvný status na facebook o mém zoufalství největším, o tom, že zdárně připomínám Viktorku od Splavu a končící větou, že pokud to neudělám, tak půjdu sedět za bestiální vraždu... Kromě toho, že jsem pobavila pár mých známých, evidentně mé přání bylo vyslyšeno a zkoušku jsem opravdu dala :D Je pravda, že když jsem viděla složení deseti zabijáckých otázek vytryskly mi slzy, umocněné faktem, že jsem dobrých deset minut měla před sebou prázdný papír a v hlavě totální okno... No naštěstí se pak v tom oknu alespoň roztáhly závěsy... :D  Teď ještě přežít Dějiny USA (4.června), což je další vyhazovací předmět a pak už mě nic nerozhodí :)

Každopádně jsem se rozhodla dneska oslavit, že jsem zdárně přežila skutečně nejhorší zkoušku ze všech a tak jsem tady a slavím napsáním dalšího článku :) 
No a o čem, že to dneska bude ? O mé kořisti a tvorbě na poli šperkařském (jop, to tu dlouho nebylo :-D) a málem bych zapomněla- o mých nových, dlouho vysněných šatech, které se neobešly bez dalšího srdceryvného story :D 



Asi nejdříve začnu svou tvorbou :)
Uznávám, maličko jsem se...rozšoupla :D 
Dodělala jsem dvoje náušnice, které už byly "načaté", konečně jsem dostala nápad, co mám dělat s kovovými lůžky o patnácti milimetrech ( ano z nich jsou ty vínové buttonky jako po babičce ). Také mi proběhla hlavou myšlenka, že mám akutní nedostatek hippie náušnic a už jsem komponovala šípy :) Pak jsem si usmyslela, že nutně potřebuju něco orientálního a tortilla to nespraví ...
Když už jsem byla u toho orientu, musela jsem samozřejmě spáchat i něco typicky letního, neboť bez toho bych to ani nebyla já :) A nakonec mě ségra poprosila o co nejvíce infantilní náušnice, které umím ( zvonky a lilie ) že prý je nutně potřebuje, protože sedmého července slaví poslední rok do kulatin, které by nejraději vymazala z kalendáře :)




U náramků byl asociační vývoj podobný :) Začalo to hippie pletením, pokračovalo typicky letními motivy, kdy jsem KONEČNĚ po snad dvanácti letech, co vyrábím šperky narazila na dokonalé provrtané mušličky a splnila si tak sen někdy z mé třetí, čtvrté třídy na základce :) Jo, mám mušličkový náramek jak na ruku, tak hlavně na kotník :) Jak pochopíte v létě, protože mám v plánu nesčetně náramků na kotník, tohle je má nová posedlost :)


Ano- návod bude :) V létě, slibuji :)





Tyhle jsem si jen navrhla a sestavila :) Pro ten motiv na přívěsku mám opravdu slabost :* Posloužil jako talisman na filosofickou antropologii :)


A klasické navlékaní- objevila jsem výbornou dodavatelku korálků všech možných barev... Jinak jsou tu asi tři broušenky, které jsem dělala už dříve, ale chtěla jsem Vám ukázat, jak barevně krásně zapadají k těm novým :)




Kombinace s pár náramky už z loňska :) Přesně takhle jsem si to už dávno představovala :*


No a teď k té mé "kořisti" - haul :* líbí se mi to slovo, ostatní blogerky ho často používají, já všechno nazývala jen nákupy a tak jsem se rozhodlo, používat ho taky :) Je dokonale výstižné :)

Prvenství mezi všemi drží jak jinak než nové šaty :) 
Vzhledem k tomu, že jsem ani ne metr šedesát vysoká, v podpatcích připomínám chvějícího se čápa a navíc jsem žena... řekněme slovanských tvarů, je pro mě náročné sehnat šatičky, které by mi dokonale sedly... A když jsem si navíc  tvrdohlavě usmyslela, že to musí být dlouhé hippie šaty, ideálně v ethno motivu a s volánky, dalo by se to označit za čirou utopii ... 

Obešla jsem celou Lanovku, celé Igy i Merkury a vyzkoušela snad všechny dlouhé šaty, co jsem našla... Efekt vždy stejný. Vždycky jsem si po nich šlapala... Definitivně jsem to zabila v New Yorkeru, kde jsem musela stůj co stůj vyzkoušet extra dlouhé oranžové (moje milovaná barva) šaty s volánky v oblasti topu... Sotva jsem je oblékla na sebe, chtěla jsem se vidět z dálky, abych vyzkoumala, zda by se daly nějak zkrátit. 
Jenže ! Šaty byly tak dlouhé, že se mi cca patnáct přečnívajících čísel látky omotalo okolo nohou, podjelo mi to a díky "lítacím" dveřím od kabinky jsem vypadla na zem před zraky celého krámu a jako bonus se praštila do hlavy, jak letěly ty dveře zpátky ...  Korunu všemu nasadil prodavač, který měl tu snahu mě zvednout, i přes to, že mi to s šaty klouzalo jako na bruslích ( kam už taky nikdy nejdu !) 
Když mě po nejdelších pěti minutách celého mého bytí konečně postavil na nohy, povídá mi- Slečno, nechcete spíše něco...kratšího ? V ten moment jsem měla chuť z krámu s křikem utéct... Spolkla jsem ponížení a během svlékání toho ďábelského kusu látky se zapřísahla, že s maxi šaty jednou provždy končím ... !


A přeci jsou tu- přesně takové, jaké jsem si vysnila- jak je to možné ?
Heh, další vtipná story... Šla jsem se zrovna kouknout, co mají v H&M v dětském, protože ségra shání pro Májušku něco letního na dovču. No a co nevidím... Přesně tohle !!!
Cedulka hlásala - určeno pro věk - 13-14, výška - pro 158-164 cm ... No a už je mám doma... Pro sebe, ne pro Máju, ta chuděrka zase ostrouhala :D Tohle vysvětluje, jak je možné, že pokaždé, když nastupuju do městské a chci si koupit lístek, řidič automaticky vytáhne ten určený dětem do patnácti... Super :) Být malá je někdy vážně na ránu ...


Oproti šatům nakupovat šperky je radost... Dokonce taková, že se přetransformovala na koníček- je ze mě vášnivá sběratelka :D Za chvíli se s těmi svými poklady nevejdu do bytu :D 

Tenhle šitý náhrdelník je z fler.cz od uživatelky Donka07, pořídila jsem si ho jako jednu z mnoha dalších kompenzací, že letos opět nejedu nikam k moři ( až skončí zkouškové, najíždím na režim dovolená - tj. budu dělat všechno to, co bych dělala na dovolené. A odtud bych si jistě přivezla hromadu suvenýrů, které si tudíž jako kompenzaci musím pořídit už tady. Takže cokoli dalšího, co překročí můj práh, bude jednoznačně v tomto duchu- včetně jídla, pití ... )
Úvod do režimu dovolená je toto moře na krk :)


Následují náušnice a Hair Clip úplně jako z Amerických prérií :) Pořízeno opět přes fler.cz - uživatel Lee Dix - v nabídce má i tepaný kov s minerály :*


Kdybych tak jela na Filipíny :) -  odkud pochází tyto vesele tropické náušničky ze dřeva a perleti, vyrobené v šedesátých letech rodilými Filipíňany a pořízené opět přes fler.cz - od uživatelky emberiza :)


Stejně tak tyto prstýnky z exotických oříšků jsou od stejné uživatelky :) Balíček dorazil dneska :)


Nádherné náušničky jsou jedním z největších klenotů celé mé sbírky, vyrobila je neuvěřitelně milá a šikovná slečna, která umí patinovat kov, na čemž ulítávám snad nejvíce :) fler.cz uživatelka peteerka :) No uznejte- že jsou dokonalé :*



A dokonalé jsou  i tyto dva páry - sklo v kovu, mušle v kovu, kovové kaplíky jsou přes čtyřicet let staré, doslova dýchají historií :*
Mušličkové náramky- netřeba vysvětlovat :)
A kovový náramek v boho stylu se stal okamžitě mou srdcovou záležitostí :*
Vše opět emberiza, fler.cz




Ananásky jsou z Tigeru ( na Lanovce ), jak já pořád říkám- psychicky jsem neodolala :D


Malé hvězdice jsou opět z Fléru, opět od uživatelky emberiza... :) hned jsem je napasovala vedle ananásků :)


Mušličky jsou z mé zatím ještě trvalé domoviny, z jednoho tamějšího zapadlého krámku :)
Pletené náramky jsou jak jinak než z fleru :) Popravdě, u těchto dvou si nepamatuji, kdo je tvořil :( Ale jsou nádherné :*


Tady si to naštěstí pamatuji - uživatel Araso macrame, materiál je dokonalý, provedení ještě dokonalejší :) stoprocentní bavlna z českého trhu, udrhaná a zároveň háčkovaná do ethno / marine náramků :*


Drobnůstky z jednoho krámku u Černé věže... Buddhovo náramky :)


A úplně poslední blbůstky od emberiza , fler.cz - tyto budou sloužit jako letní suvenýrky pro mé sourozence a ten trpaslík, pro mého šéfa, kterému totiž také nikdo neřekne jinak než Trpaslík :)



No, tak zase ode mě bude na chvíli pokoj :) A pak přijde nálož návodů na DIY projekty a další a další letní speciality :)  

A jak se máte Vy ?  Podělte se o nějaký Váš podobný příběh s nákupy, jako já zažila s maxi šaty :) 

Pauline 

4 komentáře: