záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 4. května 2015

Další nákupy a jiné :)


Ahojky u dalšího článku :)
Tentokráte další nákupy a věci, co u mě doma nově přibyly :)
Snad se Vám bude článek líbit a inspiruje Vás k jarní/letní náladě :)

Něco málo na sebe :) Upřímně na nákupy oblečení tak úplně nejsem :D Ale tato kombinace mě dostala - H&M

Kdo by to z mého blogu náhodou ještě někdo nepoznal, tak na rozdíl od oblečení jsem blázen do šperků :D


Na téhle fotce se jedná o malé růžové růžičky, které mám nové, sama jsem si je skomponovala :)


Brože DIY, náhrdelník- nešlo odolat :* Z Takka :)


Ano miluji ethno šperky :) Zvláště výrazné náhrdelníky :) První korálkový límec New Yorker :)


Tento je z Orsay :) Není úžasný ? :*


Zlatý náhrdelník, který tahám poslední týden skoro pořád je z Tigeru na Lanovce ( ČB )






Tyhle dva miláčky mám od taťky :)  Je mi jasné, že je v létě budu mít na sobě pořád :D


Víc ethno už to ani nejde :)


Opět New Yorker :)


Asi Vám přijde zvláštní, že se rozplývám nad kořením tak dvacet let starým, ale vážně- podívejte na tu plechovku :* Dárek od mamči :*


A konečně kosmetika :) Bylo třeba obstarat si nové produkty na vlásky :) Zatím jsem zkoušela všechny jen jednou a musím říct, že nejvíce to vyhrála kokosová maska, ale ostatní jsou také výborné :) Kupeno vše v Tetě v Písku na Floriánu :)





Miluju oranžovou, nejlepší barva na světě :)
Můj oranžový balíček momentálně nejoblíbenější kosmetiky :)


Nové gely Palmolive - poprvé jsem je viděla u své nejlepší kamarádky Verči :) Měla na stolku tento oranžový a pak ještě jeden růžový s růžemi, pro který se beztak vrátím příští týden do Tety v Písku, kde jsem je sehnala já :) Skoro nikde jsem je nemohla najít :)
Do oranžového jsem se okamžitě zamilovala- voní jako... multivitaminový džus :* Zelený zase voní extrémně svěže, což je super hlavně po ránu :)


Vitaminové krémy od Oriflame sice změnily desing balení, ale textura a složení zůstalo stejné :) Mám již několikáté balení a i přesto, že zase tak úplně nebojují s pupínky je přesto absolutně zbožňuji :* Hydratace naprosto špičková a ta vůně :* To zkrátka nelze nemilovat. Další multivitaminový džusík :*   Textura - denní krém je krásně našlehaný, noční lehce hutnější, ale jeho texturu mám radši :) Oba obsahují maličké třpytečky pro rozzářený obličej :)

Pleťová voda a mléko od Loreal je klasika, která na jaře nesmí chybět :)



Novinka od Dermacolu Aroma Ritual :) Jak můžete vidět tady, do sprcháčků jsem blázen, razím heslo, že jich není nikdy dost a hlavně Dermacol má ty nejúžasnější vůně. Rovněž si příští týden dojdu pro zbývající novinku od Dermacol s mátou a limetkou, nebo citrónem, teď přesně nevím, co bylo na obale,ale vůně též nádherná :*


Moje dlouho potřebná nutnost, samozřejmě hned otestovaná :) Funguje výborně, mám zpátky svojí nejmilejší tužku na rty :*
Další sprcháčky :)


Další zásoba balzámků :* Ten melounový jsem hned po nafocení otestovala a bohužel mě zklamala vůně. Připomíná mi rybinu, což je dost zvláštní :(
Naštěstí Balea to napravila, protože balzámek od ní voní dokonale :* Plus- lehce zabarvuje :*





Další drobnosti :) Poslední dobou jsem se zamilovala do těchto zvláštních bunny ears gumiček :*


Koukněte na ten desing víceúčelového krému s vůní malin !  Dokonalost :*


Další letní nutnost- bronzové perličky :) Tentokráte od Avonu - nejsou špatné, ale naneštěstí jsou celkem oranžové, ale dá se s nimi pracovat :)


Zatímco štětec na tvářenku... ne, ne :( Zkusím jej použít na konturování, možná nebude až tak marný... Ale hledáte- li něco na tvářenku- obloukem vyhnout !


Tak to by bylo vše :) Nakoupila jsem si zásobu na následující stresující období zkouškového, kdy bude problém i dojít před barák s košem, takže o chození po krámech si budu moci jen zdát :)
Díky tomuto bych jej měla alespoň v rámci možností přežít :)

Krásný den
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Krásné nákupy:-) Já nakupovala odjakživa ráda, ale poslední dobou nakupuji jako utržená z řetězu:-D Fakt, jo, nejvíc kosmetiku, ale stejně tak oblečení, kabelky, boty, doplňky..:-)
    Ty sprcháčky Palmolive jsem snad ještě nikdy neviděla, po těch budu muset zajít mrknout:-) A nový mandarinkový a citronový sprcháč od Dermacolu budu muset mít, hned jak na ně někde narazím, tak půjdou se mnou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vítej v klubu :) zkrátka letní období= nákupy, zvláště pak kosmetika :D bez toho by to léto snad ani nemohlo začít :)
      jinak tyhle sprcháčky jsou většinou nejdříve v Tetě, určitě na ně mrkni, ta vůně je boží :*

      Vymazat
  2. moc se mi to líbí ty nahrdelníky a hlavně kosmetika

    OdpovědětVymazat