záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 4. května 2015

Dubnové Shooting With Camera :)

Ahojky :)
vítejte u dalšího Shooting With Camera :) Tento dubnový je speciální, jestli pak víte čím ?
Loni v dubnu jsem začala blogovat, takže jsem tu s Vámi už rok :) 
Za sebou mám 110 článků, natočila jsem 6 videí a můj blog byl zhlédnut celkem 6746 krát...
Ano čísla se Vám mohou zdát malá v porovnání s jinými blogerkami. Přesto jsem na ně pyšná a Vám všem za ně moc a moc děkuju :) Blogování pro mě znamená hlavně zábavu a velkou dávku seberealizace. Těším se na další a další roky, které přinesou snad více článků než doposud a ještě větší porci zábavy :) Baví mě pro Vás tvořit a nic si nepřeji více, než inspirovat Vás k tomu užívat si života naplno. Radost se skrývá v maličkostech :) Vám všem přeji co nejvíce radostí a doufám, že i nadále mi zachováte svou přízeň :* 
Vaše Pauline 

Měsíc duben začal velikonočním hodováním :) Tyto překrásné cupcakes/ muffinky jsme dostali od miláčkovi maminky :) Jen se po nich zaprášilo :) Ale stihla jsem je pro Vás alespoň nafotit :)
Byly vynikající :) Miláčkova maminka je neuvěřitelně šikovná :)




Také jsem si umanula, že zkusím ušít tuniku. No posuďte sami, kdo by odolal takto krásným látkám :)


 V dubnu jsem nelenila a jela na "školní výlet" do Nových Hradů :) Bylo to tam ohromné :)


První zastávka- na hřbitově :D což zavání trochu ironií, ale nakonec jsme všichni pochopili proč jsme šli právě tam.  Tyčila se zde bohatě zdobená aristokratická hrobka v gotickém stylu...
Kromě té mě ovšem zaujal jeden hrob, který jsem tedy fotila za pochodu, takže se omlouvám za kvalitu fotky, ale nemohla jsem ho zkrátka nevyfotit. Absolutně nezapadal mezi ostatní hroby. Bylo na něm něco... až magického. Přivedl mě na myšlenku, že si po zkouškovém musím dočíst načatou knížku s podobným prostředím :)


Zastávka na zámku se moc nevyplatila, protože zámek funguje jako centrum nějakého nanobiologického výzkumu, takže jsme se prošli akorát okolo... Přesto mě zaujal jeden strom, který, jak nám sdělila jistá slečna během referátu, byl dovezen až z Francie... No jo Francouzi zkrátka umí :)


Nejstylovější apatyka co jsem kdy viděla :) Málem mě odsud nedostali :D



Vyfoceno potajmu během exkurze v klášteře :)


A konečně na hradě :) vevnitř se samozřejmě také nesmělo fotit, ale venku to nikdo nezakázal :D
Jak vidíte, naštěstí nám přálo počasí :)



Beránek od miláčkovi babičky, rovněž výtečný :*



 A tady už je ten můj poklad ... A pak že já dělám v jednom kuse blbosti ... :D


Oficiálně jsem propadla výrobě vintage náušnic :D


Svačinka :)


Po cestě do školy :)

Další DIY :)


O minulém víkendu jsme jeli s miláčkem za mými rodiči na chalupu. Taťka nás vyvezl do lesa, kde, jak sami vidíte, bylo tolika krásy , že jsem si úplně zaplácala paměť v telefonu :D
Nasbírali jsme s miláčkem kytičky na hrobek pro Lesinku ( jestli si  pamatujete, v říjnu mi po patnácti letech umřel pejsek )




Tato svěží zelená barva jarních bukovin prý trvá jen tři dny v roce :) Dobře, že jsme ji stihli :)

A tady leží, chuděrka moje :(


Ne že bych byla tak sebestředná a fotila si vlastní nohy, ale musela jsme zvěčnit ten moment, kdy jsem měla na sobě své tenisky, které jsem nosila před deseti lety na tělocvik na základce...  Skutečně je to deset let... A také to byly, když se to tak vezme, jediné boty bez podpatků nebo klínků...
Minulý měsíc jsem to napravila a pořídila si nové, mé úplně první tenisky na běžné nošení :) Ty bych si ovšem do lesa nevzala, byla by jich škoda :)


Tak opět po delší době u rybníku Němce :) Pamatujete- li si na princeznovský speciál, tak toto je ono kouzelné místo procházky :) Akorát tehdy jsem vyfotila jen žabku :) Dnes je toho podstatně více :)




I v přírodě funguje přímá úměrnost - jedna zelená ještěrka na šest dalších hnědých, které se nedaly chytit ... :D 


Není pařez jako pařez, jeden jak vystřižený z Mrazíka, druhý zase jako z Vinnetoua ...


Tahle nehezká bublina je budoucí hejno těch nejroztomilejších žabiček :) Aneb přírodní metamorfóza v celé své "kráse"
Druhá fotka rovněž neukazuje špinavý rybník, ale skupinu kapříků :)


Oblíbená lavička :) Miluju, když vezmu lahvinku bílého vínka a posedíme s miláčkem právě na tomto místě :)


Blatouchy :*


U kouzelné studánky :) Voda z ní má prý extrémně léčivé účinky :)



Přiznávám bez mučení- jsem ujetá na Volkswagen Transporter - jak jedničku, tak dvojku :* Tady jsem objevila úplně zrezivělého chuděrku, který je ovšem přesto stále nádherný, a kdybych mohla, byl by okamžitě můj :* Namalovala bych si na něj barevné květiny, dovnitř dala hromadu dek a barevných polštářků,nechyběl by ani bláznivý korálkový závěs :) Ach... snít můžu :*

Přírodní dokonalost :*
První foto- já s taťkou, druhé foto- já s miláčkem :*



Na cestě z lesa :)





Parodie na fenomén selfie :D


Jednoho dne mě za tuhle fotku bude nesnášet :D


S miláčkem na koktejlu :)


Květinky kam se člověk podívá :D

The older, the better...



Ano ano, hromada fotek kvetoucích pampelišek :D Protože to jsou mé nejmilejší květiny :)




Mňamka :* Karamel :*


Nesuďte mě, já zkrátka hledám krásu trochu někde jinde, no :)



A co Vy a Váš duben ? Jaký byl ?

2 komentáře: