záhlaví (věděli jste že...)

středa 1. července 2015

DIY balzám na rty dle Vašich preferencí :)

Ahojky :) A dneska si prostě ne a ne dát pokoj :)
Chtěla jsem sem hodit něco klasicky letního a hudba nestačila :)
Bez čeho se absolutně nikdo v létě neobejde ? Bez balzámku na rty :) Je sice pravda, že jich má doma každý hromadu, ale tento je speciální jednou zásadní charakteristickou vlastností- je vyrobený přímo Vámi samotnými na míru, dle toho, co skutečně chcete... 
Já měla požadavky tři- hydrataci a péči vyhnanou skutečně do extrému, snadnou roztíratelnost a samozřejmě tu nejvíc oranžovou barvu, jakou si umíte představit :D 
V létě ( no což ona celoročně, ale léto je skutečně čas kdy jsem jí posedlá) zkrátka u mě dominuje oranžová :) A na rtech jí mám nejraději... 
Popravdě jsem člověk, který ať dělá co dělá tak se prostě neopálí... Ale oranžová na rtech vytvoří u mě krásný letní kontrast a dost mě "oživí" :D 
Vy si však můžete tímto postupem udělat jakoukoli barvu budete chtít :) Na míru přesný odstín, který sháníte a nikde k nalezení (jako má perfektní oranžová, nevěřili byste tomu, jak těžké je ten jeden konkrétní odstín sehnat. No co si člověk neudělá...)

Návod na tento balzámek jsem našla na pinterestu :)



Tak, budete potřebovat lžičku,
 kelímek nebo mističku na smíchání ingrediencí,
oční stíny dle výběru 
 vazelínu- bílou nebo zabarvenou, já vzala měsíčkovou, jednak kvůli péči a hydrataci a pak její naoranžovělý odstín krásně umocnil tu oranžádu celkově :) 
a pak samozřejmě nějaký kelímek, kde budete chtít Váš balzámek uchovávat :)


Jako první naberete vazelínu a dáte do mističky, kde se bude míchat se stíny :)
Následně naškrábete stíny, množství je na Vás, záleží, jakou budete preferovat barevnou intenzitu... Škrábat můžete koncem lžičky nebo nehtem :)
Já dávala takovéto množství, jako vidíte na fotografii, celkem třikrát a odstíny jsem smíchala dva- klasickou oranžovou a neonovou :)


Smícháte dohromady :) Když budete chtít vůni, můžete přidat kapičku nějakého kosmetického olejíčku, mě bohatě stačí ta vůně měsíčku, takže jsem tento krok vynechala :)


No a smíchanou kašičku napěchujete do kelímku :) Volila jsem kelímek od mého oblíbeného projasňujícího krému na oči, který má krásně modré víčko- modrá s oranžovou jsou zkrátka mým nejoblíbenějším letním duem :)


Malá rada na konec, dejte balzámek na chvíli do ledničky zatuhnout :)


Snad jsem Vás alespoň maličko letně navnadila :)
Krásný den
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Balzámů na rty mám habaděj, ale žádný není DIY, takže určitě vyzkouším, moc díky za návod:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      jj taky jsem blázen do balzámků, těch zkrátka není nikdy dost :)

      Vymazat