záhlaví (věděli jste že...)

pátek 10. července 2015

DIY hippie bohemian bracelet :)

Ahojky :)
Konečně jsem na skok v "civilizaci" tak toho hned využívám a zapínám internet abych Vám sem hodila nějaký ten článek :)
Dneska to bude jak jinak než další DIY projekt :) 
Hippie-boho jednoduchý letní náramek :)




Co budete potřebovat: 
ketlovací jehlu ideálně 50 mm, nebo kus drátku, kde si vytvoříte obě očka, 
korálky dle výběru,
voskovanou šňůrku nebo jiný provázek, záleží na Vašich preferencích, já osobně doporučuji tu  voskovanou šňůrku, perfektně drží a dobře vypadá :)
a lepidlo na zalepení zapínání (je uzlové)
dále kulaté (ketlovací) kleštičky na vytvoření očka a nůžky :)

Postup:
Je to úplně jednoduché :) Navlékněte korálky na ketlovací jehlu


Vytvořte očko na konci jehly, 
návod na vytvoření očka jsem dávala tady :)


ustřihněte kousek šňůrky a provlékněte jej očkem...
Techniku provlékání očkem naopak můžete vidět zde :)


Dalším bod bude trošku komplikovanější...
Bude třeba vytvořit zapínání...
Zapínání jsem zvolila technikou macramé / shamballa u nás známé jako klasické drhání :) Uzlíková technika, při čemž na zapínání je použitý ten nejzákladnější plochý uzel :) 





Přečnívající provázky odstřihněte a zalepte :)


 Na koncích náramku udělejte uzlíky ...


A takto už vypadá výsledek :)
Vzhledem k tomu, jak ráda tvořím, tak jsem se krapet rozšoupla :D 






2 komentáře: