záhlaví (věděli jste že...)

sobota 11. července 2015

Tajemství mé koupelnové poličky na začátek léta 2015 :)

Ahojky :)
než se opět odjedu "rekreovat" na chalupu, chtěla jsem sem dát ještě pár článků :)
Jedním z nich je má rychlo recenze na pár letních kosmetických produktů, které jsem si za pár posledních týdnů oblíbila :)
Určitě mi napište, zda jste nějaký z nich též vyzkoušeli a jak u Vás uspěl :) Když písnete i Vaše nynější letní kosmetické miláčky, budu se moc ráda inspirovat :)





Na opalování je to u mě jasné :) Kdybych jela k moři, vždycky by to byla Bioderma- na tělo suchý olej 30 :) A na obličej jejich padesátka... Ale jelikož jsem tady doma v Čechách, preference se trochu liší :) Chci něco, co mě finančně nezruinuje, něco voňavého a funkčního s dostatečnou ochranou "českému" sluníčku - tj. z DMka Sun Dance 20 faktor s naprosto dokonalou kokosovou vůní, kterou následně doplní vůně kokosového sprcháčku (jak Balea po opalování, tak Original Source na konci tohoto článku) a kokosového tělového mléka- ta velká růžová pixla od Freemana nahoře na fotografii :D v létě kokos zkrátka nesmí chybět :)

Na obličej jsem vyslala mamku do lékarny, protože jsem už nestíhala si do ní zajít sama během toho všeho balení a mamča přinesla Eucerin 30, stál sice přes tři stovky, ale za ta léta co všechno jsem vyzkoušela na obličej, včetně Oriflame i Biodermy, musím říct, že tohle je naprostá bomba- hydratuje, NEUCPÁVÁ PÓRY- jako vůbec ! a vsákne se, takže po půlhodině není vůbec stopa po mastnotě, navíc nedělá žádné bílé fleky na obličeji ... dokonalost sama :)
Přiznám se tedy, že jsem na něj nezkoušela dávat make up, protože mi to přišlo v létě naprosto zbytečné, tudíž nevím, jak bude reagovat na toto vrstvení ...

A do třetice všeho dobrého- klasika Astrid 10ka olej... mastí jako blázen, ale obsahuje beta-karoten a krásně se po něm opaluje, i když jste od přírody bílí jak tvaroh :D


V létě je docela třeba se trošku více postarat o vlasy, protože slunění, koupání a potápění jim dává pořádně zabrat. Jako majitelka vlnitých až kudrnatých vlasů s permanentně vysušenými konečky, které mě dohání k šílenství, Vám mohu doporučit jednu zásadní věc- jakkoli pitomě tohle zní, protože se jedná "jen" o vlasy, přesto platí pravidlo- hydratovat, hydratovat, hydratovat !
Hydratace začíná už při mytí... Momentálně jsem si oblíbila šampón od Helios Herb Activ (žlutá lahvička s oranžovým víčkem,ta největší z celé poličky)- obsahuje panthenol a spoustu vitamínů- bližší informace najdete tady, kde jsem fotila podrobně informace na etiketě :) Neuvěřitelně jemně a načisto vlasy umyje, i při důkladném vymytí šampónu zůstávají vlasy krásně hladké a poddajné k další úpravě...
Následně na ně od půlky délky vlasů až ke konečkům, zvláště do těch konečků, aplikuji masku na vlasy- nahoře na fotce je to bílá tubička připomínající krém na ruce, s obrázkem kokosu :) Je z dílny britské firmy Inecto- Pure Coconut a je to hydratační zázrak :) Nevoní úplně jako kokos, spíše jako makadamiový oříšek, tudíž je vhodná i pro ty z vás, kdo neholdují úplně kokosové vůni :) informace jsou z etikety jsou nafoceny v tomtéž článku, jako o Helios Herb šampónu, kupovala jsem je v ten samý den :) Tvoří teď mé nejoblíbenější kombo :)


Následná péče záleží na suchosti konečků a na počasí :)
Když mám konečky v přijatelném stavu a venku svítí sluníčko, přichází na řadu Sunkiss Jelly od Lorealu, který považuji za nejlepší vynález od dob krájeného chleba, hranolek a tyčového mixéru :D No dobře, řečeno s nadsázkou, ale pointa je, že tento gel nemá chybu :* Po přibližně pěti až šesti aplikacích máte zesvětlené vlásky o několik odstínů, bez amoniaku či jiných násilných prostředků k dosažení zesvětlení. Naopak, jen nanesete gel, kam potřebujete a necháte uschnout na sluníčku, popřípadě použijete fén, ale já raději suším na sluníčku. Působením tepla dojde k reakci, která vede k postupnému, nenásilnému a trvalému zesvětlení vlasů :) Požívám jej na konečky, díky složení s pečujícími oleji vlasy nevysušuje, naopak hydratuje vytvořil mi krásný přirozený ombré efekt :)
Nečekejte, že budete vidět výsledky po první aplikaci, nebo že po deseti aplikacích budete z brunetky blondýnka, takhle to nefunguje :) Ale vlásky to zesvětlí na přirozený zlatavý až karamelovo-medový odstín a nádherně projasní :) Za mě největší chvála na tento produkt, a to jsem s koupí váhala a použití se bála... ještě, že jsem to prubla :D


No a když mám vlasy trochu víc sušší než obvykle, nebo venku nesvítí sluníčko, hydratuji a vyživuji tímto olejem od Syossu... neumím si to vysvětlit, ale buď šel Syoss extrémně nahoru kvalitou,nebo nevím... Dříve jakýkoli produkt jsem použila, hned jsem posílala dál, nebo rovnou do koše. Zvláště šampóny-i ten s olejem, u mě neuspěly ani jednou. A pak najednou- došel olejíček Biosilk na vlasy, a bylo třeba rychlé akce - naběhla jsem do krámu a tenhle olej byl za necelou stovku, hystericky jsem ho hodila do košíku, zaplatila, vyběhla z krámu a hned ho patlala na vlasy... a světe div se, lepší olejíček jsem ještě neměla, a že jsem jich vystřídala celou řadu... dlouhodobá hydratace, lesk konečků, které jinak vypadají na umření a co oceňuji nejvíc- vsákne se rychle a nelepí vlasy :)


Takhle vypadala polička, než jsem jí celou obsadila. Tady bylo vybaleno jen pár věcí, jedním z nich peeling na tělo od Freemana s pravou mořskou solí (zelená tubička) a s vůní guavy. Guavu v kosmetice miluju, voní ze všech možných kombinací nejlépe :* Takže výběr byl jasný. Peeling jsem použila před tím, než jsem se šla opalovat, abych odstranila odumřelou kůži a tak podobně, abych následně vytvořila rovnoměrné opálení a neměla flíčky... Hned po tomto kroku, jsem se namazala Astrid olejem a šup na sluníčko a kupodivu jsem se konečně po dlouhé době pěkně opálila, no na mé poměry. Jsem od přírody tak bílá, že téměř splývám se zdí, ale po několika slunných dnech konečně nevypadám, jako bych měla každou minutou zkolabovat... a to považuji za onen opalovací úspěch slunečních paprsků ... tudíž ten peeling vážně funguje :)
Ale nebudu lhát - aplikace a mytí s ním je pěkně krkolomná záležitost... Freeman je čistě přírodní kosmetika, tudíž i ta mořská sůl v peelingu je přírodní surová a má větší krystalky, které neustále cestují mezi prsty a taky... peeling vydrbe úplně všechno :D což u citlivějších jedinců nemusí být zrovna chválené...


A konečně se dostáváme do sekce péče o obličej :) Jak jste si zřejmě všimli v celé této přehlídce kosmetiky, kromě opalovacích krémů a Sun Kiss gelu jsou všechny produkty přírodní kosmetika, zkrátka má vidina léta - co nejblíže přírodě... Ta nejčistší je na obličej :) V rámci slevové akce jsem nakoupila v mém milovaném Yves Rocher... odešla jsem s obřím nákupem, který budu dávat na blog postupně, momentálně nejvíce vedou přípravky z hydratační řady Hydra Vegetal- micelární voda, která je krásně jemná, šetrná a přesto silná při čištění...
Následuje sérum, které okomentuji za chvilinku
a samozřejmě parádně výživná maska na obličej, z řady Nutrive Vegetal, která okamžitě spraví suchost po sluníčku :) a úžasně voní :*


Sérum Hydra Vegetal- výborná věc do letních dnů, není sice zrovna cenově nejideálnější, ale stojí za to. Obsahuje javorovou mízu, dlouhodobě hydratuje, příjemně voní a dobře se vsakuje. nenechá pleť suchou, jako jiná séra, která se musí dávat pod krém, naopak, tady bohatě stačí použít sérum samostatně. Ale když je třeba přidat na den faktor, v kombinaci s Eucerinem si vůbec nemůžu stěžovat :) Určitě doporučuji vyzkoušet :) 

Tak ještě jeden celkový pohled :)


 A rozloučím se novým úlovkem od Original Source- nejvoňavější kokosový sprcháč, co jsem zatím měla :* Kokos, co je v něm prý zrál 328 dní :) No kdo by odolal :*


Budu ráda, dáte- li mi vědět, co Vás zaujalo :))
Krásný den
Vaše Pauline :*

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. děkuju :*
      Yves Rocher, výborné :* nejlepší z nejlepších :)

      Vymazat
  2. Koukám, že se Ti poličky prohýbají stejně jako mně:-) Se spoustou výrobků mám zkušenosti a na další spoustu jsi mně nalákala:-D Ale souhlasit musím se Sunkiss Jelly, nečekala jsem to, ale ten efekt je tak náádherný, že už bez něj minimálně teď v létě nedám ani ránu a už mám i další dvě balení koupené:-) Jsem maniak, no:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je jenom jedna polička... tu hromadu zásob ve skříni budu na blog dávkovat postupně... ach my ženy :D
      Sunkiss Jelly je prostě senzační. Neskutečně mě překvapil, byl to jeden z těch výrobků, vůči kterým jsem byla až nezdravě skeptická a pak najednou jsem ho jen tak ze zvědavosti hodila do košíku, když byl ve slevě ani ne za stovku... a miluju ho :D kosmetická revoluce pro rok 2015 :)

      Vymazat