záhlaví (věděli jste že...)

sobota 11. července 2015

Letní momentálně nejnošenější šperky- zejména DIY projekty :)

A dneska ještě nekončíme :)
zítra zase pádím na chalupu na celé dlouhé dva týdny, což je pro mě super, ale pro blog už to tak super není :( hodlám tedy dnešní den využít na co nejvíce článků :)
Tento bude o mých letních drobnostech... Z oblasti šperkovnice :D 
Většina věcí je vyrobená, asi jen troje páry náušniček jsou koupené,rsp. ulovené kdesi ve výprodejích, protože tohle lovení zbožňuji :*
Nějaké z nich jsem už možná ukazovala, ale alespoň uvidíte tu většinu nových kousků, různě propojených s těmi staršími :))



Můj nejmilejší hippie-boho mix :)
jak už jsem několikrát říkala- začnou prázdniny a celý můj život se převrátí na hippie/bohemian styl :*


Žluté a modré jsou zrovna z jednoho výprodeje, jsou dokonalé, stály jedny asi ani ne padesát korun a parádně mi posloužily i jako předloha pro ketlování náušnic :) Podle žlutých mám v plánu vyrobit ještě hnědé a podle modrých jedny khaki... :)
Zelené s penízky jsem tvořila, je to asi ani ne dva týdny zpátky, k novým hippie šatům, s kterými se Vám ještě musím pochlubit. naneštěstí jsem je ještě nenafotila...
Oranžové jsem dělala už někdy v březnu, ale patří mezi mé letní miláčky :*


Tahle záležitost je mým posledním výtvorem. Na téma Mexiko v boho stylu a jsou vytvořené pro mojí nejlepší kamarádku Verunku, protože na ní pořád myslím a moc se mi stýská. Děsně dlouho jsme se neviděly a už se těším, až s ní někam vyrazím... naneštěstí to ještě chvíli potrvá, než se potkáme, tak zatím jí alespoň navyrábím hromadu letních suvenýrů, aby to alespoň vypadalo, že jsem cestovala po světě a neflákala se na chalupě :D

Hippie je můj letní svět... nemůžu si pomoci :)


Kamínek v temně modré je od Swarovski, musela jsem si ho přehodit na mosazný řetízek, klíček jsem dostala v jedné sadě klíčů objednané na zvonkohru a šíp je poslední dobou můj oblíbený motiv. Klíček ovšem tahám nejčastěji, miluju ho :* 


Mušličky jsou srdcovou záležitostí :* dlouho jsem sháněla nějaké provrtané na náušničky, a jak uvidíte za chvilku, když už jsem konečně sehnala, netroškařila jsem :D
Náhrdelník- můj starší poskládaný miláček. zbožňuju tu kapku :*


 Náušnice jsou z Avonu, koupené už strašlivě dávno... A patří mezi mé nejvíce nošené kousky, délkou sahají až ke klíčním kostem- dokonalé :*


Náramky jsem Vám už ukazovala, posledních čtrnáct dní bez nich nedám ani krok :D, náušničky se šípy jak z Vinnetoua jste už také viděli, ale když něco zbožňujete, stejně to nafotíte pětkrát :D
Dlouhé antické jsou od miláčka :*



Jak jsem říkala, s mušlemi jsem netroškařila... Jednak patří k létu a pak, když jsem konečně sehnala provrtané, muselo se toho naplno využít :D toto je výsledek onoho "naplno využít"...


Měděné filigránky jsou na základě inspirace z jednoho eshopu s věcmi pro elfy, skřítky apod. :D přišlo mi to hrozně roztomilé :)


Nejvíce pyšná jsem na náušničky s mušličkami a tyrkysem na voskované šňůrce :*


 Kotvičky jsou odjakživa moje úchylka :D znamenají pro mě léto, krásné počasí, moře a nekonečnou svobodu,spoustu možností, co dělat se svým životem a především naději a bezpečí...
Strašně moc bych si přála kotvičku vytetovat na kotník, naneštěstí jsem hroznej strašpytel, co omdlévá už při cestě na náběr krve... Vážně se neptejte, jak to vypadá u doktora :D Naposledy jsou šla k zubaři, kam mě moje nejlepší kamarádka doslova táhla jako umanutou čivavu...
Zkrátka nejsem materiál na tetování... Naštěstí pro mě, což uvidíte v dalším článku, dneska frčí zlaté nalepovací tetování, takže kotvička bude. Sice jen dočasně, ale bude a dokonce zlatá :) :*

Růžoví koníci už jen dodávají létu ten správný punc a dlouhé zlaté na téma Afrika jsem si jednoduše nemohla odpustit, když jsem objevila skleněné kapičky v barvě slonoviny...



4 komentáře:

  1. Nádherná sbírka, nad některými kousky úplně slintám:-) Já se pořád snažím dojít k přesvědčení, že šperků a bižuterie mám téměř neunositelné množství, ale je to jako s kosmetikou, pořád vesele nakupuji:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :*

      Mě to povídej, já už jsem co se šperků týče normálně nemocná :D Kupuji vesele dál, vyrábím vesele dál... a pak se nevejdu do bytu baštím polévky v pytlíku :D
      na konci tohohle měsíce, když zase přibylo šílené množství materiálu jsem rezignovala a rozhodla se začít své výrobky oficiálně prodávat na Fléru :)
      Tak si teď budu zakládat profil a fotit a tvořit... a snad se k něčemu i dopracuji :)

      Vymazat