záhlaví (věděli jste že...)

sobota 11. července 2015

Písecký Haul - Mayans Necklace, Gold Tatto and ...

A ještě dneska nedám s články pokoj :D
Když už jsem na skok v Písku, musí se toho pořádně využít, takže mimo skvělé grilovačky u miláčkova kamaráda na zahrádce (nejlepší hermelíny :* klobásky a pivo :D ), šlo se ještě na nákupy... Původně pouze do galantérie a korálkárny pro materiál k tvoření... No nějak se to cestou zvrtlo :D




Na skok v Rossmannu, a neodešla jsem s prázdnou...Popravdě ještě teď jsem v šoku, že jsem vzala "jen" prstýnek. Přeci jen Essence měla novou kolekci- a rovnou hippie :) Nad jejich bronzujícími matujícími papírky doteď přemýšlím :D


V Korálkárně vedle Titaniku jsem mimo hromady korálků (můžete vidět úplně dole v tomto článku ) odešla ještě s tímhle dokonalým náhrdelníkem. Jsem z něho úplně unesená :) Je to přesně ten kousek, o kterým dlouho sníte... Vlastně celá svá dětská léta, kdy jsem chtěla být Indiana Jones v ženském provedení :D
Celý náhrdelník je z pálené hlíny :* ručně vyrytý ... Už teď je mi jasné, že se jedná o můj největší klenot v celé sbírce :)


Následovala zastávka v Maxi Hitu :D orientální náušničky v temně námořnicky modré za pětatřicet korun jsem zkrátka musela vzít :D Plus, dole formy na nanuky, které jsem sháněla přes dva roky !!!


O Original Source jsem už referovala tady :) Ta vůně... s odpuštěním sežrat na posezení :D


Největší haul ze všech... V Maxi Hitu, jedny za pár kaček...  Nemusím čekat na to, až dorazí z Ebay, cena je prakticky stejná, plus fakt, že je vidím naživo. Ten výběr- seděla jsem tam přes dvacet minut, než jsem si tu šestici vybrala :D orientální hippie motivy a kotvy s klíčky ... asi nemusím vysvětlovat :D


Paradoxně tenhle stál 120 korun v IGY centru v tom stánku se šperky, kde se ještě pyšnili, jak mají 50% slevu !!!
 Motiv jsem o tři týdny později-to jest teď, našla identický za třicet korun v Maxi Hitu... Skoro mě kleplo, tak opatrně na to, ať Vás také někde nenapálí
Věřte mi, raději si pořádně prohlédněte různé obchůdky a porovnejte ceny, ať neskončíte stejně jako já...


Tento zlatý klenot je z New Yorkeru, stál sice devadesát korun, ale nebudu lhát, zrovna tady na tomto je docela patrný rozdíl v kvalitě detalů motivů i barvě, tudíž cena je relativně přiměřená.
Sice podotýkám ten ze stánku v IGY a tento z NY byly moje první zlaté tetovačky, které jsem sehnala, samozřejmě jsem neměla ani potuchy, že se dají sehnat levněji a jednodušeji ... ale tohoto z NY nelituji ani v nejmenším ... :*
Černé s maličkými kotvičkami a velkou lodí jsou z Tigeru na Lanovce v ČB :) Hádejte, kam asi ty kotvičky přijdou ... no jasně, že na kotník :*


Tílko, které jsem si zamilovala na první pohled, je z New Yorkeru, sice je koupené už v ČB, ale ještě jste ho neviděli :)


Čelenku jsem vyráběla v pondělí, potřebovala jsem něčím narychlo stáhnout vlasy. Ušitá je ze stužky s folklórním vzorem a černé kloboukové gumy, konce má řešené do špičky :)


Věneček- sleva v Tesku :D


Šatičky jsou tady z Písku z Anglické módy na Floriánu :) Miluju second handy, člověk tam najde outletové zboží za pár korun. Tyhle šatičky na sobě měly ještě původní visačku z Clockhouse, někdo je vybalil, zkusil, zabalil a já je měla za sto padesát korun, tomu říkám koupě roku :)
Prosím ignorujte ten fakt, že nemám žádný make-up, plánovala jsem se jít vykoupat, pak mi došlo, že v Písku zavřeli bazén...


Tvořítka na nanuky, dlouho, dlouho, dlouho sháněná, konečně pořízená :* jupí, hned doma bude sada domácích ovocných zmrzlin :)


No a nákup materiálu na tvoření, předpokládám, Vás ani tak moc zajímat nebude, nicméně, já jsem naprosto nadšená :* sehnala jsem žluté plné korálky dvou velikostí, žluté ohňovky , kapičky, modrý twin rokajl v matu ! oranžový rokajl :* prostě paráda :*


No tak jsem opět na mizině, ale nadšená :)
Co Vy, už jste byli na pořádném letním nákupu ? 

4 komentáře:

  1. to tetování je skvělé a ty šaty ti sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju beruško :*
      To tetování vypadá na těle moc pěkně :) zvlášť, když se mi konečně podařilo vymáčknout ze sluníčka alespoň nějaké to opálení :)

      Vymazat
  2. Krásné nákupy:-) Ty jsi byla v Rossmannu a odešla jsi jen s prstýnkem?:-) Máš můj hluboký obdiv, to bych nedokázala:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No bylo to těžké, lákadel měli v Rossmannu hromadu :)

      Vymazat