záhlaví (věděli jste že...)

středa 29. července 2015

Indiánské léto ...

Ahojky :) 
Tak jsem na chvíli zase zpátky v civilizaci :D Nevěřili byste, jak člověku může chybět město... Internet, stálá možnost kdykoli se jít vysprchovat a na jakkoli dlouho, lidi, davy lidí o nichž pak následně přemýšlíte, co jsou asi zač a jaké mají své příběhy a samozřejmě nákupy - nejlepší zmrzlina v IGY, chalva v Mercury, kebab... No... Zřejmě mám město v krvi :) 
Nicméně měsíc na venkově byl úžasný :) Byl to měsíc, kdy si člověk mohl dělat úplně co chtěl. Měsíc kdy krásně přilnul zase zpátky k přírodě... Uprostřed lesů, nikde ani živáčka...

Každé ráno hned po probuzení jsem si sedla na terasu a zkoušela meditovat... Jen jsem tak seděla a přemýšlela  v mlžném oparu letního rána... Bylo to kouzelné... Večer jsem pak každý den cvičila jógu... 
A mezitím se naplno věnovala všemu, co mě baví :) Čtení, psaní, skládání, korálkování a jiné DIY a samozřejmě focení, nejen všemožných přírodních krás, ale také věcí na blog :)

A tak tady mám článek na téma indiánské léto :) Hippie, ethno, bohemian style což je přesně to, co jsem za celý ten měsíc neustále tahala :* A cítila se jako bych byla kdesi v minulosti ... 
Kouzelně...



Moje oblíbené barvy- hnědá, cihlová, karamelová, medová a hořčicová, dále olivová a béžová :* A samozřejmě oranžová s tyrkysovou :) Bez těch by nebylo léto :*


Vestičky jsou jedna z Orsay, druhá z C&A a náhrdelníky z internetu :) Vůbec netuším, kde přesně jsem je pořizovala, mám je už šíleně dlouho :)



Hnědá kabelčička - úlovek z Deichmanna , taky už tomu bude nějaký ten pátek... a ethno miláček je z Teska z loňska :*


Hořčicový svetřík přes hlavu v oversize velikosti i tvaru, nádherně pohodlný a k legínám nepostradatelný byl pořízen v Lindexu... Hodně dávno ... Můj přítel ho nesnáší. Jednak nesnáší jeho barvu i tvar a pak fakt, že ho nosím každé léto a nehodlám se ho nikdy vzdát :D Když něco miluji... Propínací cihlový lehký letní svetřík jsem dostala od mé sestry :) Kde jej sehnala popravdě nemám tušení...
Korálky mi kdysi, když jsem byla ještě malá, pořídila mamka v jedné čajovně u nás ve městě, kterou pak bohužel zrušili :( Vzpomínám si, že jsme tam chodily s mamkou strašně rády a ona při každé návštěvě koupila jeden takovýto korálek. Mě i sestře, pokaždé jen jeden :) Byla to tradice...


Šatičky- letošní úlovek z Teska :)


Nejmilejší letní tunika :) Rovněž dárek od sestry...


Tetování jste viděli už v minulém článku :) Zbožňuju ho, už jsem vylepila celé dva archy :D  Toto je konkrétně z New Yorkeru, ale ty spotřebované byly úlovkem z Maxi Hitu :)


Bez peříčkového hair-clipu to v létě na indiánský způsob zkrátka nejde ... Fler.cz - z dílny Lee Dix


Fantastický letní ovocný čaj :) Dělám si ho na teplo i jako ledový ...
Čaje od Grešíka úplně miluju, mají krásně plnou chuť a jsou skutečně kvalitní ... Indiánské léto samozřejmě vede :)


Náramek- můj výrobek. Tyrskysové náušnice- ČB Tiger na Lanovce, oranžové - loňský výprodej u Bati... a žluté lapače jsou ze Strakonic z krámku s bižuterií  cestou na "náměstí"


Všechny náramky jsou z mojí dílny :D Nikdy jsem neřekla, že nejsem blázen :D




Dřevěný náhrdelník je ze stejného krámku jako žluté lapače (náušnice) a ethno korálky na druhém obrázku... Dlouhá peříčková náušnice, k níž je do páru už jen skromná pecička s hnědým kamínkem, ta je tuším také od Bati z výprodeje...


A mušličky opět Strakonický krámek s bižuterií :)

Moje dílna :*


Čelenka - tomu nebudete věřit, úlovek z Mercury z Levných knih... stála rovných devět korun :*
Náušnice jsou jasným klenotem mé indiánské sbírky... Flér- z dílny Iliana

Můj mix... opět


Obojí Oriflame- list z kolekce Amazonia a ten maličky s králky z kolekce navržené Valerií Aflalo...


Had- vůbec netuším :( Hippie náramky byly prvním dárkem od miláčka :*
Sluneční kámen náhrdelník mi přivezla sestra z burzy s kamínky :) A hnědá vinutka na lanku je nejstarším šperkem v celé mé sbírce... Dostala jsem jí k Vánocům když mi byly teprve čtyři roky :)


 Arch peciček je z Tigeru na Lanovce, superbarevné, šité korálkové náušnice jsou z poutě a ten zbytek už jsou mé výrobky, už jste je viděli v jednom z posledních článků...
Šortky, na nichž jsou náušnice naskládané, byly též loňským úlovkem z Teska :)



Šortky jsou z anglického secondhandu v Písku :) Miluju ho, vždycky odsud odejdu s něčím vážně dokonalým :*
U šperků už si vážně nevzpomínám na jejich původ:(


Oranžovo hnědý pletený je od miláčkovo maminky, takhle krásně tvoří :) Taky se je snažím naučit, ale jsou dost časově náročné... spíše pletu rychlejší :) Khaki s mušličkami jsem si přivezla z Chorvatska, červený s korálky je také odněkud z Fléru a ostatní včetně sovičkového už jsou moje tvorba :) těch jednoduchých mám celou hromadu a tady jsem dávala návod :)


Hair-clip, kterých není nikdy dost, Lindex ... Tričko i šortky New Yorker :)


Tričko H&M, sukýnka Maxi Hit :) Dlouhé korálky moje tvorba :* Jsou až na tři omotání :)


Náušničky- Takko :)


Opět má tvorba náhrdelníků :)


No tak tady tuším, že zřejmě Avon má na svědomí tyto ethno náramky...

New Yorker


Náušnice oboje Orsay, náhrdelník opět má tvorba ...



Následující doplňky jsou opět z mé dílny. Lapač snů je poslední můj výrobek :) Návod přidám, slibuji, snad hned zítra :) Akorát hliněný náhrdelník v Aztéckém stylu je pořízený v Písku v Korálkárně :) Opět jste jej už viděli, dokonce hned v minulém článku :)



Nejmilejší šortky z New Yorkeru :)


Došlo u mě k naprosté posedlosti vyrábět korálkové prstýnky :D




Má výroba

úlovek z Prachatic z trhů :)


Maxi Hit
 Baťa výprodej :D
 Fler- Lee Dix

No naštěstí tohle je konečně všechno :D
Vím, že Vás tím už musím těžce unavovat, hory šperků... no když já si nemůžu pomoci :)
Každý jsme nějakým způsobem praštěný... Toto je zkrátka ten můj způsob :)
Doufám, že je alespoň trošinku inspirativní pro Vás a Váš styl :)
Máte rádi indiánské a ethno motivy ?

8 komentářů:

  1. Jedna velká inspirace, moc hezký článek:-) A obdiv za šperky co pochází z Tvé vlastní dílny, jsou povedené:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasne kratasky. :)) a ted dlouho v new yorkeru nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) kraťasy mám sice už nějaký ten pátek. Ale New Yorkeru člověk nikdy neodolá... :*

      Vymazat
  3. Máš nádherné svoje výrobky. Jsi šikovná! :) To musela být skvělé dát si takový oddych od civilizace. :) Asi bych taky potřebovala. Sice bydlím na vesnici, ale to samozřejmě není ono. :))
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) pauza byla výborná, ale doma je doma :)
      Na vesnici bych si přála bydlet také. Nemusíš se vzdát internetu, kávy ani sprchy a přitom jsi uprostřed přírody s hromadou možností kam jít na výlet :) tomu říkám dokonalý kompromis :)

      Vymazat