záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 13. srpna 2015

Červencové Shooting With Camera ... :)

Ahojky, 
vítejte u dalšího Shooting With Camera, tentokráte za červenec :)
Zase jsem na skok ve městě a tak se rovnou vrhám na psaní článků :) Nebudu déle zdržovat a půjdu  nastínit, jaký byl ten uplynulý měsíc :)

Červenec hned od samého počátku byl měsícem ve většině nepříliš naplněných předsevzetí, co bych všechno chtěla v létě dělat... Důmyslně jsem se během zkouškového utěšovala myšlenkou na sebe v létě a vkládala tak do tohoto měsíce velká očekávání, která by se dala úplně krásně postavit vedle reality jako černá a bílá...
Nakonec ale ničeho nelituji, protože i přesto, že většina mých plánů nevyšla úplně podle představ, vlastně většina nevyšla vůbec(výlety, focení, výlety a zase focení...), přesto se měsíc povedl a přinesl spoustu uvolnění, relaxace a odpočinku :) Což je také důležité :)





Hned na začátku měsíce, po mé poslední zkoušce, jsem zahájila balení na celé léto na chalupu, v duchu jsem si vysnila, jak nafotím hromadu letních outfitů a líčení a také všechny šperky, jak dokonale budou vypadat venkovské louky a lesíky na fotkách... no a nakonec jsem s sebou táhla asi deset narvaných kufrů, a nafotila úplné minimum... Stejně tak, jako jsem plánovala, jak z chalupy sjedeme celou Šumavu a veškerý výlet byl tak leda z chalupy zpátky domů :D

Ale užila jsem si několik úžasných týdnů v přírodě, čerstvý vzduch, každodenní jóga, pak i běhání, zdravá strava a shlédla jsem všechny stáhlé filmy a seriály, na které přes rok nezbyl čas :D takže nakonec to nebyl úplně zabitý čas... 

Takhle jsem vybalila první den to nejnutnější :D


Následujícího dne jsme s miláčkem fotili přes jeho teleskop Měsíc, fotky vyšly krásně, i když někdy jsou rozmazané... Takhle důkladně jsem Měsíc ještě neviděla :)






Pak jsme zase o víkendu vypomáhali na narozeninové oslavě mého bratra... miluju jídlo mojí švagrové, ona je prostě dokonalá kuchařka :*


Taky jsem si uvědomila, že bez třešňového piva zkrátka neexistuju ! Miluju :*


Dále byl červenec měsícem velkovýroby náramků a jiných blbin :D



A taky jsem vyzkoušela (konečně) meruňkovou Kofolu- vynikající mimochodem, a též letní edici Red Bull :)

Následovalo důkladnější vybalování a obsazení celé koupelnové poličky, článek jsem dávala sem :)


Za největší kosmetickou revoluci léta jednoznačně považuji Sunkiss Jelly :* je tak ohromující, že přemýšlím nad samostatnou recenzí ještě navrch k té celkové letní edici v mé koupelně :)


 A samozřejmě nesmím opomenout, že v červenci jsem se opravdu snažila žít zdravě a zhubnout. Což se podařilo, ale vzhledem k mé posedlosti dobrým jídlem, už tomu tak zase není :(
Ale ředkvičkové výhonky na křehkém knackebrotu zůstanou v mém jídelníčku ještě hodně, hodně dlouho, jsou totiž fantastické :*


Tetě se urodila hromada třešní, sklízeli jsme celé tři týdny v kuse :D


Miláčkova maminka umí to nejlepší rizoto, jaké jsem kdy jedla :*


 A tak vznikla má posedlost jógou :* btw. smoothie z Teska bylo výbornou svačinkou po hodině a půl ranního cvičení :*

Pár drobnůstek z mé ozdravné diety :) Ty mandle určitě vyzkoušejte, to je skutečně fantazie...  :*



Hodně jsem si oblíbila hrášek na jakýkoli způsob, od polévky, přes syrový až po hrášek vařený jen tak s máslem, dlabala jsem samotný nebo jako přílohu k rybě :)


Nevíte někdo, co je tohle za mouchu, vypadá strašně divně :D


Když se řekne léto, okamžitě u mě dojde ke změně o sto osmdesát stupňů a z lehce konzervativní elegance ve jménu pohodlí, se měním na lehkovážnou hippie/boho letně naladěnou osobu, což jsem letos v létě posychrovala výrobou hippie/boho doplňků, z nichž vede jednoznačně můj lapač jako náhrdelník... Kdyby alespoň dva dny pršelo a pak bylo opět sluníčko, už bych Vám ho nafotila s outfitem, jenže vylézt v tomhle počasí před barák je pro mě zkrátka nadlidský úkol ... Dochází voda a rybník zezelenal, proto se chladíme v sedě se zmrzlinou :D Tudíž na focení opravdu nebyla nálada... Cítím se jako v té písni od Seleny Gomez- Year without rain... U nás už měsíc a kus nepršelo... a to jako ani kapička...




Léto je ideální období na letní saláty :*


A smothie :) v tomhle je osm druhů ovoce :)




Ještě lepší jak klasický klas po americku je už hezky loupaná kukuřice s máslem, solí a pepřem :*
chutná stejně dobře a jako bonus nedělá nepořádek :D


Hurá, taky jsem dospěla k domácím nanukům, už jsme zkoušeli pomeranč, mango, multivitamín, jahodu, meloun, ananas, banán a brusinku a pak samozřejmě různé ovocné mixy a mixy se smetanou... :*


Moje první zeleninová polévka. jak jinak než hrachovka, ozvláštněná bazalkovým pestem a citrónem :*


A s tímto výhledem šlo cvičení samo, zato v ČB se mi vůbec nechce v tom horku :(



Výroba dárečků :)

Ať žije indiánské léto :)




Sezóna jahod...


Mamky vynikající nepečený dezert :*


Tady jsem zkoušela líčení a účes a´la 40.léta... foceno v pokoji, kde přespávají děcka. tj. ne ten bordel není můj :D




Krásně zbarvené nebe, které slibovalo déšť... no nakonec z toho sešlo... ale alespoň ten pohled to byl vskutku krásný...


Obídek v čínské restauraci :) Osmahlá rýže s krevetami, hrášek a kukuřice, dokonalost sama :*



 A měsíc jsem uzavřela trošku netradičním duem :) Říkám si, že přece musí být taky někdy chladno... no zatím jsem ještě ani jedno nenačala...
Kombo čaj- karamel/vanilka a totéž moje zamilovaná maska na obličej, tuhle kosmetickou značku úplně zbožňuju, mají nejlepší masky na světě :*


Tak to byl červenec... Utekl hrozitánsky rychle... A nutně jsem ho už potřebovala a i když nevyšel úplně tak, jak jsem si jej představovala, stejně byl perfektní ... :)
A co Váš červenec ? Jak jste si jej užili ?

4 komentáře:

  1. A já na tu meruňkovou Kofolu pořád ne a ne natrefit a tak ráda bych ochutnala:-) A Sunkiss Jelly je tak výborný, že jsem si na něm díky tomu efektu ve vlasech vypěstovala solidní závislost:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Kofolu jsem narazila úplnou náhodou v jedné zapadlé samoobsluze u vlakového nádraží v Českých Budějovicích... Zjistila jsem ale, že v takovýhle zapadlých krámcích se dá stále ještě sehnat... A nejen meruňková, ale třeba i skořicová, která chutná jako čerstvě upečený vánoční perníček :)
      No Sunkiss Jelly- naprosto Ti rozumím, mám tutéž závislost :D je výborný :)

      Vymazat
  2. ty jo užasní článek hlavně ty zdravá jídla a ta knižka o jogy užasné

    OdpovědětVymazat