záhlaví (věděli jste že...)

sobota 15. srpna 2015

All about coconut... :* plus recenze Balea olej na rty s vůní kokosu

Ahojky :) 
jsem tu opět s další dávkou kosmetických vylomenin mé osoby...
Tentokráte na téma kokos... 
Vhledem k tomu, jaké je neustále horko, mám na mysli jedno slovo- tropy... Řekla jsem si, že když nejedu na dovču, musí dovča ke mě. Počasí už tomu zdárně odpovídá a kosmetika jen doladí ten správný efekt :) A co jiného než vůně kokosu byste si mohli přát na tropickém ostrově ?
Pokaždé, když se sprchuji, studenou vzhledem k počasí, tak jen zavřu oči, a představuji si sebe někde na pláži na Fidži :) 

Jelikož jsem blázen do krémových sprcháčků, resp. sprchových krémů, jednoznačně u mě uspěly Nivea a Radox :)
Radox Coconut Kiss už jsem objevila loni, a hned jsem si koupila ještě jeden do zásoby na letošek. Vůně je to totiž nádherná a konzistence taktéž...
Ale popravdě, co jsem se zhruba před půlrokem absolutně zamilovala do značky Nivea, tak musím říci, že na jejich sprchový krém nedám dopustit a upřednostňuji jej před všemi ostatními... Konzistence nejkrémovější, co jsem kdy zažila, dokonce víc než Dove ! A že ten je mou srdcovou záležitostí...  A vůně v případě kokosu také nemá chybu :* Ale u Nivea sprcháčků s vůněmi snad chyba být ani nemůže... Ten klasický modrý podle klasického krému a klasický krém samozřejmě též, tak ty se staly mými stálicemi, bez nichž už prakticky neexistuji... Krém jsem dokonce začala používat i místo očního krému a popravdě, bylo to to nejrozumnější kosmetické rozhodnutí vůbec :* Jizvičky okolo očí z popálení slunkem (cca před čtyřmi lety ? ) téměř nejsou vidět... Celá pleť je nádherně hydratovaná akorát někdy trošku mastnější, přeci jen Nivea krém je hutný a spíše zimní, ale mě osobně to vůbec nevadí, naopak. Odsaji matujícím papírkem, zapudruji a neřeším :)

 

Kokosové mléko od značky Freeman už jste viděli zde :) Voní jako... jako dětské kokosové krémy na opalování. Ta vůně je nezaměnitelná, protože je dokonalá :* Kdybych měla vyzdvihnout jediný produkt s kokosovou vůní, byl by to tenhle miláček :*
Balea sprcháček po opalování příjemně chladí a oplývá podobnou ne však tolik intenzivní vůní jako Freeman mléko nebo mléko na opalování se SPF 20 od Sun Dance, další typickou DM značkou, kterou mám já osobně velmi ráda, protože jinde jsem takto voňavý opalovák nenašla :* Voní... jako Freeman, jako dětské kokosové opalovací mléka, jako vůně mojí dovolené v Turecku, když jsem byla ještě maličká a pamatuju si jen pár vjemů... pamatuji si hlavně tu vůni, takže ano, ano miluji :*


A když už jsem v tom kokosovém řádění, ani moje makovička nepřijde zkrátka... Vlivem horek mám vlasy jako chemlon ze staré divadelní loutky... což na mě není ani zdaleka tak roztomilé... Na fotkách s informacemi o produktech ze zadních částí etikety uvidíte, co o výrobcích píší jejich mateřské základny... Tady se mi bohužel etiketa už smyla... Ale stálo tam černé na bílém : "Tato maska je odpovědí přírody na Vaše poškozené vlasy vlivem okolí..." Nebo tak nějak :D Zkrátka, musím souhlasit, je to dokonalost sama ... A plus pro Ty z Vás, které tak úplně neholdují kokosovému aroma, tahle maska voní spíš jako makadamiový oříšek. Příjemně, nevtíravě a krásně :) Pure Coconut od firmy Inecto :)


Dalším gólem na kokosovém poli je letní speciál rovněž z loňska, od české firmy Dermacol z edice Aroma Ritual :) Tuto edici zbožňuju, kromě havajského květu, který mi doslova vyprodali před nosem a té nové vůně připomínající mojito, mám nasbírané všechny... Včetně nové mandarinky, která je také úžasná :* Není se tedy čemu divit, že ve sbírce je i kokos (s ananasem jako bonus :* )
Voní božsky, a ještě je k dostání v drogeriích :) Určitě vyzkoušejte, nemá tedy krémovou konzistenci, ani vás nenechá super hydratovanou, ale ta vůně během mytí to všechno vykompenzuje :) A hydrataci dožene tělové mléko ze stejné edice :* Které se docela rychle vsakuje a netvoří tak mastné stopy...

 

A téměř posledním kokosovým produktem je jak jinak než Original Source kokos :) Na jejich sprcháčky jsem mírně řečeno jetá... Zvláště pak na levanduli a malinu s vanilkou...  A pomeranč s lékořicí je také dokonalý :* Každopádně tady mám kokos :) Pravda, čekala jsem trošku víc od té vůně, zvláště po přehlídce těch, co už mi prošly koupelnou...  Ale voní také krásně, to nemůžu popřít, jen to není až tak intenzivní, jak to mám ráda :) Na druhou stranu pro spousta z Vás, kdo preferuje jemnější vůně a hledá něco letního, bude perfektní :)


A posledním produktem s kokosovou vůní je novinka od Balea, olej na rty... 
Když jsem o tom slyšela, okamžitě jsem jej musela vyzkoušet :D Něco takového se nevidí každý den... :)
Přináším tedy rychlou recenzi na tento produkt :) Za mě musím pochválit hned za několik věcí :)
Jednak nápad- miluju originální záležitosti :*
Pak důmyslnost provedení- olej má kuličkový aplikátor, podobné aplikátorky mívaly lesky na rty z mého dětství, většinou ovocné a šíleně lepivé :) Takže taková krásná nostalgie :) Na druhou stranu pokud neodšroubujete víčko, vypadá produkt jako klasický lesk na rty :) Ne že bych byla vysazená na balení, nebo bych někdy nějaké kritizovala... Většinou mě moc nezajímají, jde mi o funkčnost... Ale tohle zkrátka musím okomentovat, protože mě pobavilo a oslovilo :)

Produkt sám- olej na rty- příjemně voní,ale určitě bych jej nedávala na noc. Vůně je střední intenzity, já osobně na noc volím vždy něco bez parfemace... Ale na den, pecka :) Nestéká po rtech, což by se od oleje dalo čekat, ale hezky přilne a drží - další plusový bod... A opravdu vydatně hydratuje :)  Na obale píší pro suché rty- já dodávám- léto/zima, najde uplatnění kdykoli, kdekoli u kohokoli... A je bezbarví, jen malinko decentně se leskne :)



A co Vy ? Máte nějaké své kokosové oblíbence ? Ráda bych se jimi také inspirovala :)
Krásný den
Vaše Pauline


3 komentáře:

  1. V kosmetických vylomeninách pokračuj, baví mně:-) Vůně kokosu k létu patří a je jedno jestli ji cítím z kůže nebo vlasů, ale voní mi:-) Baleácký olej na rty je super a dvojka od Dermacolu je taky nádherně voňavá..a ten kokosový zbytek si budu muset v drogerce minimálně očichat, díky za inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :*
      Už zase chystám další vylomeninu :D jjsem ráda, že se líbí a inspirují :)

      Vymazat
  2. ty jo to je kokosu užasné moc pěkní článek paju

    OdpovědětVymazat