záhlaví (věděli jste že...)

úterý 18. srpna 2015

Recenze - Rimmel London Wake Me Up řasenka s výtažky s okurky a okurkovou vůní...

Ahojky :)
Dneska po delší době konečně recenze :) Jak jistě vidíte podle fotek, bude se jednat o novou řasenku od Rimmel London :) 
Řada: Wake me up
Barva: Extra Black (technická poznámka: klasická černá má světle zelené balení)
Čím, že je tak výjimečná, že jsem jí musela mít ???
Má v sobě výtažky z okurky a božsky voní... Je to první řasenka v mojí sbírce, možná dokonce první na světě, která opravdu nádherně voní... :*
Chcete-li vědět, jaká ještě je, stačí číst dál :)




Texturou není moc tekutá, což je dobře, protože neslepuje řasy a když si dáte na čas, vytvoříte s ní opravdu krásný efekt :)
Tím, že je extra černá, hezky upoutá pozornost na oči :)
Kartáček tohoto typu navíc řasy i lehce natočí, za mě musím říci, že se s ním pracuje opravdu dobře :)
Však kdo mě zná, ví, že jsem na různě stočené kartáčky mírně řečeno"jetá" :D viz recenze na řasenku Giordani Gold Panorama od Oriflame :)




 Na řasách ji skoro necítíte, je lehká jako pírko a velmi příjemná, a docela obstála i v horkách. Jasně, není to Astorka B&B Butterfly Effect, která u mě jednoznačně dominuje na pozici stálice, ale tvrdě jí konkuruje... Výdrží není vůbec špatná... Ale stále si stojím na tom, že Astor je Astor :) Nicméně, stejně jsem si tuhle zamilovala, jednak ta barva, opravdu extra černá a pak hlavně ta vůně :* A při tom vůbec nedráždí oči... Víte, že hodně kritizuji, když někdo dělá umělé chemické vůně, nebo nedej Bože ten produkt rovnou smrdí po všelijaké chemii... Na tohle jsou vetšinou experti Maybelline a Avon, co se řasenek týče. Ze všech, co jsem zkusila, akorát dvě nesmrděly... A ty mám ve sbírce dodnes, a dodnes je mám ráda... Ale zbytek, tragédie... I kdyby dělaly řasy sebelepší, tak mi na oči nesmí... Naproti tomu, DMko a jeho Alverde má většinou řasenky, co voní po lékořici :D
Každopádně okurka od Rimmel je jedinečná :* A proto jsem si jí taky pořídila...
Pokud uvažujete o koupi nové řasenky, určitě se na tuhle podívejte, protože na Rimmel kvalitu řasenek je jednoznačně nejlepší, co jsem zatím od nich měla, a ta textura, vůně a nedráždivost očí, to, že neslepuje řasy a ještě jí mají ve dvou odstínech je zkrátka dostatečné množství argumentů se nad ní alespoň zamyslet, ne ?


Prosím, ignorujte ten svítící odlesk na mém čele... Zkrátka jsem poslední dobou zamilovaná do Nivea klasického modrého krému v plechovce, nedám bez něj ani krok...No a zrovna na focení jsem se zapomněla přepudrovat... Stane se :D Není každý den posvícení :D Tak prosím nerozebírat, hlavní je, že jsem, alespoň doufám, nějak přijatelně zachytila ten efekt který řasenka vytváří :)
Btw: dávám si krém hlavně i pod oči, jak víte, je mastný jako blázen, tudíž řasenka obstála i v tomto "testu" vydržela bez většího rozmazání :)
Přitom ji odlíčíte vodou a micelárkou úplně v klidu :)
Pozn: nejdříve si omyjte obličej vodou, zvláště oči, opatrně, ať Vám do nich ta voda nenateče, a následně použijte vodou navlhčený tampónek na který aplikujte odličovač, nebo onu micelárku... Garantuji Vám, za roky, roky každodenního odličování tímto způsobem, že pohodlněji se neodlíčíte :) To, že obličej napřed opláchnete, smyje ony zatvrdlé vrchní vrstvy, v podstatě jakéhokoli líčícího produktu, následné navlhčení tampónku vodou, zaručí, že tampónek nebude dřít a odličovač už dodělá ten zbytek :) Rozhodně lepší, než sednout si k zrcadlu a nanášet odličovač, micelárku cokoli rovnou na suchý tampónek a pak dřít produkt z obličeje dvakrát tak dlouhou dobu a zůstat červená jako langusta...


Tady vidíte řasenky ve stojanu v prodejně. Světle zelená, jak už jsem psala,je klasicky černá, ta tmavší zelená, co mám já, je extra black :) Na fotce s bleskem je vidět, jak vypadají balení ve skutečnosti :D Docela paradox, blesk většinou zkresluje, ale tady zrovna ukazuje pravdivost barev. Opravdu to hezky vymysleli... Když jsem šla do drogerie, tak ta zelená bylo to první, co mě praštilo do oka, to, že má řasenka extrakt z okurky mě udivilo a když jsem k ní čmuchla, už jsem jí házela do košíku...

6 komentářů:

  1. užasní článek aspon vím jestli si jí mam koupit to určitě udělám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :* děkuju zlatí :)
      jj je suprová, mám z ní obrovskou radost :)

      Vymazat
  2. Očichat ji budu muset, tomu neodolám:-) Jinak mám teď řasenek tolik, že nevím kterou používat dřív, strašně jsem si zamilovala Lash Sensational od Maybelline:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej :D, nestíhám je všechny spotřebovat :D ale téhle jsem zkrátka podlehla :) Voní nádherně .
      Jinak Mayelline sice moc nepoužívám, naneštěstí jsem neměla dobré zkušenosti :( ale LS se chystám vyzkoušet. Měla od Maybelline skoro všechny řasenky. Tak chci pokračovat v tradici :D Mají dokonalé efekty, lepší jak můj milovaný Astor... Ale slzely mě po nich oči :( nejlépe vyšla ta klasická žlutá Colosalka :) tu mám ráda dodnes :)

      Vymazat
  3. Parádní článek, už jsem na ni koukala ,ale teď si pro ni dojdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Ať dobře slouží :) já osobně na ní nedám dopustit :*

      Vymazat