záhlaví (věděli jste že...)

úterý 18. srpna 2015

Summer hippie/ bohemian/ethno and a little bit of rock outfit...

Ahojky :) Dneska podruhé :)
Připravila jsem si, tak trošku netypický článek pro mě :)
Můj úplně první outfit post... Tak prosím, nebuďte tak moc přísní :)

Jak jistě víte, miluju hippie/bohemian/ethno styl... A v létě se vždy celý můj životní postoj obrátí právě tímhle směrem... Odkládám jinak elegantní milovaná konverzativní sáčka, halenky a jim podobné putují do nejzazšího koutu mé skříně a na povrch se dostávají kousky, v kterých by mě jistě vyvedli z univerzitní půdy :D Ale já je miluju a celý rok se na ně těším :)
Jedním takovým modelem, sestaveným ze starších šortek z New Yorkeru a novým topem s ethno vzorem z H&M je právě tento můj první outfit post :) 
Co na něj říkáte ?




Pravda, ta kabelka není úplně vychytaná, lepší by byla nějaká hnědá... ale hnědou jsem zrovna nechala na chalupě s úmyslem ji nafotit, tudíž jsem byla nucena improvizovat, no... Pravda, do celého outfitu tam až moc svítí, ale zrovna mě to přišlo jako ta parádní poslední tečka k doladění :) Přeci jen, na barevné škále docela dobře doplňuje :)


Botky mám jinak taky už nějaký ten pátek a jsou tuším že z CCC :)
Brýle nejsou tak úplně úmyslně součástí modelu, ale bez nich jsem slepá jak netopýr, takže samozřejmě je nosím všude a ke všemu :D Proto se také snažím vybírat modely co nejvíce barevně ladící právě k nim. Po stranách mají zlatou ozdobu s perličkou... Jsou od Vogue. Na tu značku co se brýlí týče nedám dopustit, jsou to už mé třetí... Ze všech optik, kde jsem byla, ze všech brýlí, co jsem vyzkoušela, je spolehnutí jedině na Vogue :) Vždycky navrhnou něco, v čem se cítím opravdu dobře :) A když jsem je před cca rokem a něco uviděla, okamžitě jsem věděla, že tohle je přesně to, bez čeho se skutečně neobejdu... A taky že ne :) Miluju je :*

4 komentáře: