záhlaví (věděli jste že...)

úterý 18. srpna 2015

DIY- Boho DreamCatcher Necklace...

Ahojky potřetí, aneb dneska nedám a nedám pokoj :D
už mi tu chybělo nějaké to DIY :D 
Konečně Vám sem tedy dám dlouho slibovaný DIY projekt na téma DreamCatcher ...
Podle tohoto návodu si můžete vyrobit i velký lapač snů na zeď, ale pro mě jsou typické všelijaké vylomeniny, tudíž já samozřejmě vyrobila náhrdelník :D 
Snad Vám jej co nejdříve budu moci ukázat v nějakém dalším outfit postu :)
Každopádně jdeme na výrobu :))




Začneme klasicky tím, co budete potřebovat... Na tento náhrdelník jsem použila dvě kožené šňůrky, kousek bavlnky, kovovou konstrukci, která byla původně na dětský náramek, když jsem ale pochopila, že ani jedno z našich pinďat něco tak mrňavého na ruku nedostane, okamžitě jsem tomu vymyslela nový účel :D  no a pak něco na ozdobu lapače, já mám hrst korálků a tři kovová pírka :) Ale samozřejmě můžete použít i pírka normální :) To už je jen na Vás :)


První fáze výroby je zahřívací, budete mít pocit, že lapač si vyrobí každé malé dítě ... Ve fázi druhé Vás ten dojem přejde :D Ale držme se teď té první... Jak vidíte na obrázcích, jde pouze o to omotat kůži kolem kovové konstrukce, následně zafixovat její konce lepidlem a pomocí nejjednoduššího uzlu připevnit na druhou kůžičku...



To byla ta jednodušší část...


V následující části vyplétejte vnitřek lapače přesně podle schématu na obrázcích...
Když se Vám to bude motat, rozpouštět a nevyznáte se vůbec v ničem, tak jdete tou správnou cestou... Věřte mi, tenhle malej zmetek jsem vyplétala skoro dvě hodiny a na konci už jsem myslela, že to rozkopnu - a že jsem hodně mírumilovný lidský jedinec, co snese opravdu hodně...
Doporučuji si vzít na vyplétání na pomoc sponku do vlasů (například malý skřipeček) a hotové uzlíky si s ní klidně přidržet... Věřte mi, že bez téhle pomoci by ten lapač dneska ani nebyl...



Během vyplétání můžete přidat na ozdobu i nějaké další korálky, já mám například jeden zelenomodrý uprostřed :*


A hurá na třetí zakončovací, dolaďovací fázi výroby a tou je ozdoba... Už jen navlečte na lapač korálky a pírka dle Vaší fantazie a Vašich preferencí :)



A užívejte sladkého vítěství z tvorby :)
Ať se dílko dobře daří a hlavně pevné nervy :)
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :* knihu ne :D ale založila jsem si profil ba Fléru...

      Vymazat
  2. Pevné nervy budu potřebovat, ale určitě se do toho pustím, moc děkuji za návod:-)

    OdpovědětVymazat