záhlaví (věděli jste že...)

úterý 27. října 2015

Halloweenský speciál třetí část- děsivá hostina :)

Ahoj všichni :)
 konečně přináším článek, na který jsem se těšila z celého speciálu nejvíce (když nepočítám budoucí vlog z té mé akce) a to sice halloweenské papání :* Protože, ano, přiznejme si to, já jsem zkrátka blázen přes jídlo :D
Mám pro Vás pár inspirací na servírování i pár opravdu skvělých receptů z youtube :)


Výborná hračka, ale naneštěstí finančně náročnější, je suchý led...dají se sním vytvořit opravdu výborné efekty- lektvary z džusů v kotlíku, nebo ve zkumavce nebo v podstatě v čemkoli...

Jmenovky z košťátek mě neuvěřitelně pobavily :* Košťátka už jsem udělala do zásoby a kromě míchátek do nápoje po vzoru Witch Brew z nich budou i nové náušnice :D 
Špejle a lýko :) Super kombinace :)



Džusy v efektních lahvích a nálepky k "lektvarům" :* 

A dokonalé servírování bonbónků :*


Ano, ano, miluju košťátka :*

"Eat if you dare ! " to nemá chybu :D


Dobrou variantou jen tak na ozdobu talířků jsou i kloboučky... a určitě se dá najít a vyrobit spousta dalších ztřeštěností... :)

Pro ty, co nestíhají- sušené meruňky udělají také parádu :)


A když už to ovoce a zdravé pojetí...

Nebo klidně rýže na sladko obarvená a vytvarovaná jako malá dýně :*


Nebo...se dá Halloween pojmout opravdu super stylově  a děsivě :D Marcipán a barvy dokáží divy :*


Co takhle vysloveně party hostina ?


S rozkošnými brčky :*


Staré květináče... No koho by to napadlo ? :*


Hardcore hlava z mletého masa, obalená slaninou a "vystužená" sýrem...
Nebo rovnou celé tělo ? :D


Hot Finger :D Aneb párek v rohlíku trochu jinak :*

Halloweenský dort mě opravdu dostal :D Dexter style :*


Ale i když člověk nemá zrovna super zručnost, čas ani neomezený rozpočet, vždycky je dobrý nápad zamrazit pavouky :D

Nebo si pohrát s jablky a následně udělat děsivý jablečný mošt :D


A co mezi jídlem ? Zahrajte si stolní famfrpál :D Nejlépe s míčky  namalovanými jako oči :D


A teď recepty, co mě nadchly nejvíce :*

Rosanna Pansino ví, jak udělat děsivou verzi mé milované Piňa Colady a avokádového dipu :*


Na kanálu uwodoo jsem si zamilovala prstíky a super nápoj :*


Rclbeauty101 - zbožňuji její kanál, má ty nejlepší nápady a nejvtipněji zpracovaná videa... Je jasné, že její Creepy Doll´s Heads tady nesmí chybět :*


emmymadeinjapan - tahle fajn slečna zkrátka ví, jak nejlépe udělat parádní kousek s želatinou a brčky :* Tohle je zaručeně záležitost, kterou hodlám o víkendu vyzkoušet !


Z kanálu  PERFECT BEAUTY  jsem si mimo jiné zamilovala toto video kde je i výše vyfocená sladká dýně z rýže a spousty dalšího :*


Nicole Renee přišla s úžasným nápadem rozkošných mumií z těstíčka, kam můžete uložit k "spánku" banán a nebo na slano třeba párek :)


Jennifer Valentine Vám ukáže naprosto dokonalé a k pití určené "lektvary" :*


xxLJOYxx krásně a vtipně zpracovala návod na želé mozek, který se taktéž chystám vytvořit :D 
Formu jsem koupila tady :* A je parádní, snese teploty pudinku i želatiny, která se tam lije horká... A efekt je super :*
Jinak na ještě děsivější podívanou u stolu, přelijte mozek kukuřičným sirupem smíchaným s červeným barvivem :D


A u mozků ještě chvilinku zůstaneme, naneštěstí letos nemám tolik sklenic, ani času je sehnat a tuto dobrůtku si vyrobit, ale když už jsem koupila formu, zaručeně bude toto příští rok :*
MyCupcakeAddiction je snad můj nejoblíbenější kulinářský kanál na celém youtube :* Umí...všechno, ona vážně upeče, ukuchtí a z cukrářské perspektivy vyrobí všechno :*
Doporučuji mrknout i na ty její želé oči :* Jako opravdu, oči , s červeným želé uvnitř, to je také pecka :*


Jinak výborná verze receptu na halloweenská očka je tato, od yellowsaffron :)


A ze stejného kanálu jsou i tyto prstíky :*


Pracné ale nádherné :* SweetAmbsCookies zkrátka umí :*


A ještě jeden bezva recept od  MyCupcakeAddiction kterým se s Vámi dnes rozloučím :*


Doufám, že se článek líbil a nikoho jsem nijak nepohoršila :D Budu moc ráda, napíšete-li mi, jaký recept je právě Váš favorit a zda jste něco z toho vyzkoušeli nebo jsem Vás alespoň inspirovala k tomu něco vyzkoušet :*
Krásný den
Vaše Pauline :*

4 komentáře:

  1. užasní článek a ty videa užaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, a část z toho bude na té naší oslavě :* :* :*

      Vymazat
  2. Opět super článek:-) Ty jmenovky ve tvaru košťátek:-) A čarodějnické prsty vypadají jako opravdové, skoro jsi mi udělala chutě:-D

    OdpovědětVymazat