záhlaví (věděli jste že...)

neděle 25. října 2015

Halloweenský speciál druhá část- dekorace- od barevných až po děsivé- plus pár videí s návody :)

Ahojky u dalšího článku :)
jak se blíží Halloween jsem tu nějak podezřele často :D Ráda bych tuto novou tradici hlavně zachovala i do budoucna :) Tak mi pak držte palce...No máme ještě Vánoce, Silvestr, Nový rok, Tři krále... a tak dále a tak dále :) 
Ale dneska aktuální a slibované Halloweenské dekorace :* 
Úplně jsem se zamilovala do DIY projektů...(momentálně mám rozdělané koště ke kostýmu a pak hromadu vlastních dekorací, vše Vám potom ukážu ve vlogu a na fotkách z oslavy) 
Dnes bych Vám ovšem ráda ukázala další hromadu obrázků na téma dekorace, nebo mám spíše napsat inspirace v obrazech, protože u mě to tak přesně je :) A pár videí taky bude :) 
Většina obrázků je z Pinterestu, zbylá část hlavně z Googlu obrázků (miluju tu přehlednost v obrázcích, člověk jenom ťapne a má uloženo...) tudíž původ není tak úplně jasný, ale snad mě za to nikdo nestrčí na patnáct let do vězení :D A pak je část i z Facebooku, většinou z oficiálních skupin (Nápady a návody na tvoření, Tvoříme , DIY a tak...nebo Halloween skupiny) Takhle to mám s většinou obrázků, co nejsou přímo moje, zkrátka ukládám, co se mi líbí... A většinou bohužel neřeším odkud :( Pak Vám chci něco ukázat, a protože jsem člověk, co sbírá, sbírá a sbírá, těžko budu v tom množství dohledávat co, kde, kdy... No není to ideální, vlastně- hlavně si z tohohle neberte inspiraci :D  Jinak videa, tak je jasné, že kanál uvedu :) Většinou ho mám totiž ve sledování :)
Tak toliko k oficiálnostem, bez kterých by to evidentně nešlo...a teď konečně k dekoracím :*

Podzim i Halloween může být pojat barevně a přírodně...





... zdobně a oranžově :) nebo...


...klasicky a zároveň originálně :*...


Na jednom se ale shodneme- nejde to bez hromady svíček :*






Největší legrace ovšem je tvořit děsivé halloweenské dekorace :D
Tato je z pletiva a igelitu :)


Tato z látky a kadeřnické polystyrenové hlavy :D


Jednoduché, levné a dokonale efektní :*


Pletivo a tyl nebo pletivo a igelit, prostě paráda :)


Levné, nápadité a efektní věci zkrátka miluju :*


Nevím, jak Vás, ale mě toto naprosto dostalo :D Barvy jsou teda doufám, že nezávadné a je to vrchol Halloweenské nápaditosti :D Samozřejmě, že tento obrázek měl patřit spíše do minulého článku, mezi kostýmy, ale minule jsem zapomněla a dát to sem zkrátka musím :D :D :D


A na stůl ducha z drátku a gázy... klidně ve skleničce, osobní akvárko  :D


Protože černý papír a černý krepák jsou ty nejvděčnější "suroviny" na výrobu halloweenské dekorace...


La Bella Muerte (nebo tak nějak, nejsem Mexičan...ale jako dekorace-dost dobrý :*)


Tak o lektvarech a jiných čarodějnických doplňcích, dekoracích a tak bude samostatný článek, protože letos jsem si na čarodějku "zasedla" a mám v plánu se jí na tu jednu noc stát, takže proto :D Ale alespoň ukázku jsem Vám sem dala, abyste věděli, že i se starými lahvemi na koňak se dá udělat vážně krásná dekorace :)


Klubko na pletení, škrob a umělý pavouci, může být něco ještě impresivnějšího ???


Ano-může...přidejte ještě pár klacíků :D
btw- fotka té malé, jak má namalované zoubky je taktéž výborná inspirace :) Když náhodou nebudete chtít zoubky lepit... stačí je nakreslit :)


Za mě vrchol dokonalosti :) Kadeřnická polystyrenová hlava...Gáza nebo tenké plátno, trocha stínů na namalování a Herkules na nalepení :)


Sakra... zapomněla jsem koupit umělou pavučinu :( Ale černobílé obrázky- jednoznačně výborný nápad... Nemáte-li červená světýlka, třpytky v rudé také odvedou dobrou práci...


Já to pletivo, co se dá tvarovat a oblékat jak nás napadne, zkrátka zbožňuju :*


Dobrá práce :* Jen si nejsem jistá, jak to obstojí v dešti...


Protože větičky a černě namalované květináče jsou také skvělé dekorace :)


Ano ! Tohle musím mít taky :)



Šperkovnička, využitelná i přes Vánoce :)


:* Černý papír... jako bych to neříkala :) Zítra jdu do papírnictví :D


Drátek, drátek, černá izolepa (ruce) a černý hadr... prostě áááááá :*


No komu by se nelíbil týpek z pyramid :D


Stále totéž- papír, drátek... :* :* :*


Pletivo (drát) a hadr... tady ještě rukavice v černé :D


Akvárko :D


Papír, větvičky :*


I jen tak položená dýně je super-mě jí doslova prodali pod nosem :( mexickou, velkou a super oranžovou... druhý den jsem přijela autem, protože táhnout to v ruce, no nechtěla bych... a dýně nikde :(


Pletivo :*


:*


Pracnější, trošku i náročnější na to plátno, drátek a tak, ale dokonalost, mě by toto vyděsilo k šílenství :D


Ten věnec :* A co teprve ten svícen :* a suchý led na efekt mlhy :*


Plastové prstíky v obarvené vodě... Geniální...
Tedy, já vím, že je to vážně kruté, už jen ta představa, ale když to soudím jako někdo, kdo má tak trochu slabost pro propracovanost efektů ve filmu, tohle by jednoznačně obstálo...stejně tak jako všichni ti duchové z pletiva... Zkrátka proto mi to připadá geniální... Jinak je to samozřejmě strašný :D


Pavučinka :)


Krása :*


Umělé vrány (nebo živé ??? :D )


Moje největší inspirace...ale více až v jednom z dalších článků :D


:*


Větvička a světýlka :*


Tohle se mi strašně líbí :*


Úžasné :)


Dýně trochu jinak... :*


Jak říkám, bez světýlek, ani ránu...


Nálepky na stěnu :) Krásné :*


Kouzla s krepákem :)


:D :D :D


Takhle se mi zdají rozkošní...ale běda, kdyby byli živí... :D


Další tip na světýlko :)


Hrobeček...jen tak doma, v obýváku :D


Nápady s dýní ( halloweenské občerstvení jinak bude mít samostatný článek :))


Trochu moc, ale také zajímavé...


:)


Nádhera :* a co teprve na Vánoce !


A když vyjde počasí a včas opadá listí, i zahrada může mít pěkný halloweenský efekt :D


Miláčci :*


:D skvělá práce :)



Jen papír a vlasec...


Naprosto úžasné !!!


Jako v kabinetu biologie :D


Krásně vyřezaná dýně...


Já musela :* :* :* i když ti koťátka do tohoto článku nepatří, já zkrátka musela :*


Úžasně provedené !


A na Vánoce vyměníte dýně za ozdoby :D


Skoro jako ta moje malinká :*


RIP...


Můžete zvětšit a vytisknout :)


Netopýří slet :)


:* dekorace na nehty :)


Sušené květiny odvedou také výbornou práci :)


:D


Klidně celoročně... sovičky zbožňuju :)


O dobré nápady nouze není :) nádhera :*



Podzimní věnce jsou také překrásnou volbou jak projasnit byt a připravit jej na trošku děsivější atmosféru Halloweenu :)


:)


Také zajímavý nápad...



Z toho bych šla do kolen... :D


Trochu zdobnější :) Proč ne ? :)


Také už jsem ukazovala, využití starých lahví :) A co mě dostalo je "krvácející" svíčka- vezměte červenou svíčku, zapalte, počkejte, až vosk trochu zkapalní a pak nakapejte na jinou, bílou svíčku a máte hotové téměř umělecké dílo :)


Další akvárko :)


Ubrousková technika také najde o Halloweenu uplatnění :)


Další kouzla s dýní :)


A trošku děsivější obrázkový závěr :) Plastové prsty (akorát ne ve vodě) a děsivější verze pavoučího hnízda :*


A teď pár slibovaných videí :)
Vybrala jsem z té obří směsice, co mám na svém "playlistu" na téma DIY (kde se to Halloweenskými videjky jen hemží)  ty nejvíce nejnápaditější :D Tedy alespoň pro mě nejnápaditější :)

Z kanálu Tanya Memme :)



MissMorticiaGrave a její naprosto úžasné a levné nápady (z nichž většinu mám v plánu vyrobit už letos :))


A spolehnutí je vždy na můj nejoblíbenější kanál HOW TO: Live Your Style, kde DIY projekty zaujímají hlavní roli, no přesně kanál pro mě :*


Krásně zpracované a opravdu nápadité video od Mylene Domenech...


Tak a to bude snad pro dnešek všechno :D
Napište mi, co máte v plánu právě Vy, a zda jsem Vás k něčemu inspirovala :))
Krásný den
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. moc se mi članek líbi je užasni a ty dekorace a videa užasné

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera, samé povedené dekorace, jako ve strašidelném království:-) U mně k Halloweenu neodmyslitelně patří hlavně vyřezáváné dýně, to je klasika, bez které to nejde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :*Dýně jsou stejně největší ozdobou :) v jakémkoli provedení mají neuvěřitelné podzimní Halloweenské kouzlo :*

      Vymazat