záhlaví (věděli jste že...)

úterý 20. října 2015

Halloweenský speciál první část- kostým- inspirace, hacky, tipy na nákup, tvorbu...

Ahojky :)
Jak jsem slíbila, tak přicházím alespoň s první částí Halloweenského speciálu... 
Dneska to bude hlavně o inspiraci, tudíž mé osobní přípravy budou až v nějakém z dalších článků, dnes chci ukázat, jaké obrázky, videa a stránky mě inspirují ohledně kostýmů... (následně ještě budou články na nějaké ty Halloweenské pamlsky a také dekorace, speciál na čarodějnici, jak je možné tento kostým pojmout- protože za čarodějku jdu letos já... a pak také konečně článek o mých přípravách, složení kostýmu, nákupech cíleně na Halloween, jídle a tak dále...a nakonec, až celé to šílenství skončí, snad bude z celého víkendu i vlog :))
No ale teď už hurá na kostýmové inspirace :)


Zdroje jsou následující: youtube, pinterest, facebook (oficiální skupiny, nikoli soukromé fotky) a pak moje oblíbené- vyhledávač google, stačí zadat heslo, kliknu na obrázky a vesele ukládám, co mě zrovinka inspiruje... Vím, že co se týče autorských práv, patrně tohle nebude úplně ideální, ale já tu nejsem od toho, abych šířila nějakou propagandu, nebo něco využívala, já Vám chci jen předat pár inspirativních obrázků (videí, odkazů), které mě letos opravdu nadchly :)

Tak jdeme na to :)



Nápady na samotnou čarodějnici uvedu v nějakém tom dalším článku, teď se budu věnovat inspiraci na kostým obecně :)

Největší krizí ohledně Halloweenu (nebo Masopustu, karnevalu, maškarního plesu...) většinou bývá vybrat kostým. Já tedy už dva roky po sobě chci jít za tu čarodějku, ale předloni jsem byla za Francouzkou loutku a příští rok půjdu zase ještě za něco jiného :D 
Každopádně mám pár tipů na rozhodování... Záleží, jakým směrem se chcete vydat- buď kostým dlouze promýšlíte a jde o to opravdu výrazně zapůsobit, nebo naopak se jedná o last minute kostým, s účelem přežít party a dobře se pobavit :) U last minute kostýmů je jasné, že oblečení a dekorace jdou trošku stranou, o to víc doporučuji dohnat to na make-upu (můžete zkusit na obličeji vytvořit lebku, sugar skull nebo naopak něco ještě děsivějšího, nebo se klidně soustředit i na "halloweenská zranění"...)
 Zatímco dobře provedený a dlouze promyšlený kostým s krásnými nebo naopak děsivými šaty už je sám o sobě zdobný, tak zde můžete ještě přidat na efektu make-upem nebo naopak nalíčit se už jen nějak lehce, klasicky, nic moc pracného. To už záleží na Vás a Vaší vizi...
Popravdě vyhnula bych se kostýmům typu My Little Ponny, nebo medvídek Pů, včelka Mája a podobně... nepřijde mi to ani krapet halloweenské a ani krapet vkusné...Ale tak každý máme jiný názor :)

Já osobně inspiraci na kostýmy nejraději čerpám na youtube, ale možná ještě raději od uměleckých fotografů a malířů- doporučuji mrknout na Victorii Frances a ne jen na její obrazy, ale i na její facebookovou stránku, kde má ona sama oficiální fotky z akcí při níž je možno vidět opravdu všechny možné různé kostýmy (zbožňuje halloweenské plesy a podobně)... Orientováno na typicky Halloweenská stvoření noci, viktoriánské krásky, upíry, čarodějky a tak :)
Opravdu překrásné, jednoznačně u mě vede :)




Košťátky mě dostala, jsou součástí Victoriina kostýmu (z loňska tuším, že) a posloužily jako moje největší inspirace pro můj kostým :*



Maluje nádherně, že ?




Dále vždy dokonalá Viona Art :*
podobných klenotů, jako jsou tyto obrázky, má hromadu... 
Zbožňuji její tvorbu :*






A fotky od další úžasné fotografky - https://www.facebook.com/Sheridans.Art

Následující obrázky jsou jejím dílkem a vyfoceny jsou na nich tyto modelky, které jsou ovšem rovněž sami fotografkami a jejich fotky, další dokonalost, najdete na jejich profilech... Vše je oficiální tvorba :)




Na ten bílý look s rudými detaily mám spadeno příští rok :* Už sháním paruku, musí být totiž opravdu bílá :)






Pak samozřejmě na facebooku na stránkách https://www.facebook.com/darkbeautymag/photos_stream což je také naprostá dokonalost :)
Zajímavá leč hodně nekonvenční je i tato umělkyně :) 
https://www.facebook.com/LockedIllusions/photos_stream protože to, co Viona Art a spol fotí na dospělých, tahle slečna na dětech ... Ale jako inspirace na kostýmy - dobrý :)

Z videí na youtube doporučuji jednoznačně Glam and Core- protože...je úžasná :* Její videa sleduju už nějaký ten pátek a je fakt výborná :* Nebojí se zkoušet nové a nové triky, techniky a má tip snad úplně na všechno... :*


  Emma Pickles (ta její čerstvě infikovaná zombie neměla chybu :* svým uměleckým způsobem samozřejmě, ne že by se mi líbili zombíci :D)


Madeyewlook  což je úplně úžasná slečna a kouzlí hlavně s make-upem spíše než s triky s latexem (ty samozřejmě také umí perfektně :*), ale ta co všechno je schopná ztvárnit :* zbožňuju jí :*


Potom mám opravdu slabost pro Alexe :) A to nejen proto, že má hnědé oči, ale hlavně umí vážně kouzlit s make-upem... A to jako fakt dost dobře ... :*


A snad nejšílenějším na různé triky jako uříznutý , utrhnutý, ukousnutý prst, cokoli v obličeji, od rohů až po já nevím co, zkrátka guru v těchto tricích je jednoznačně Freakmo !


Ale obecně, na youtube je hromada různých návodů a typů...che to dobře hledat :) Jen já mám snad sedmnáct oblýbených kanálů ohledně kostýmů a to nepočítám make-up looky na běžné nošení těch je tam ještě víc :D

Tak pár mých osobních hacků ohledně kostýmů :)
1) Nemáte-li doma barevný make-up- zelený, žlutý,červený,šedý... smíchejte svůj klasický make-up s očními stíny, poměr namíchejte tak, aby vystačil na obličej a doporučuji i na dekolt, krk a uši, výsledek vypadá "realističtěji"... 
2) Nemáte-li zakoupenou umělou krev, namíchejte červené (nebo zelené, nebo jiné, záleží, jaké stvoření zrovna jdete mrzačit) potravinářské barvivo s čirým !!! kukuřičným sirupem (zdravá výživa, Tesko...) Jinak barvy se dají sehnat v prášku, ale i v tekuté podobě, doporučuji tekutou podobu a klasické české barvy v odstínu jahodové červené...
3) Chcete-li docílit efektu postříkání barvou (krví, nebo neonkami,nebo černou,bílou, zubní pastou... na efekt mramoru) použijte...starý kartáček na zuby,"omatlejte" jej v oné barvě a pak za pomocí prstů přimějte štětiny kartáčku, aby Vám vytvořily požadovaný efekt :)
4) Nemáte-li latex, vosk a podobně, vždycky dobře funguje vata jakožto efekt masa, papírový kapesníček roztrhaný jako efekt rozdrásané kůže (nalepeno lepidlem na řasy)... A klasické lepidlo v tubě, na papír -hned na několik věcí najednou- zaprvé- na obočí, když jej chcete uhladit a následně překrýt make-upem, tak jej nejprve přetřete lepidlem... Nebojte, ve sprše s naprostou jistotou okamžitě pustí- odzkoušeno... A také troška lepidla dobře naaranžovaná může vypadat jako škrábanec, říznutí... Na takové ty kousky jako nehoda se zápěstím lepidlo úplně stačí...


5) Chcete-li vytvořit boláky, bradavice, nebo výrazné pupínky pro nerdský vzhled... použijte želatinu a následně ji namaskujte make-upem, červenou rtěnkou, žlutými stíny... jak budete chtít.
6) Pamatujte, že vyrábíte-li kostým, vždycky to vyjde levněji a mnohem lépe ve výsledku než koupený :) Dá se dokonce sehnat lepidlo na textil a nemusíte ani šít... Jinak videí na kápě, šperky, klobouky a podobně je na youtube hromada, zadejte do vyhledávače požadovanou věc - ideálně anglicky, a napište za to jen DIY, nebo How to make ... Za sebe mohu říci, že většina mé dekorace bude z youtube... Zvláště v průběhu let... Letos už toho moc nestihnu, ale o to více pak přidám příští rok :)
7) Když si chcete aplikovat nějakou zajímavou masku přes obličej- mimozemskou nebo zombie odpadávající "tlamku" či snad chybějící oko, nebo rovnou ovázané obě dvě nechutně špinavým ale stylovým obvazem...mějte vždy na paměti, že patrně budete večer chtít ještě vidět a jíst... :D 
8) Doporučuji to s efekty nepřehánět...protože potom kýchnete a odpadne Vám už takhle odpadávající část obličeje :D 
9) Je vždy si třeba uvědomit, že o Halloweenu u nás je téměř zimní počasí, tak počítat s tím a přizpůsobit tomu kostým :D Je strašně krásné jít za mořskou pannu s pracně vytvořeným dekorem po skoro nahém těle ale...
10) Využijte potenciál toho, co máte doma... To je na kostým snad můj největší hack... Proč kupovat koště, když zajdu za barák do lesa, narvu tam březové větvičky a navážu na dřevěnou násadu... ??? Ano hádáte správně, přesně to jsou mé plány na víkend :D

Na závěr ještě pár inspirativních vysloveně halloweenských obrázků  :)
Moc jich tam nemám, protože jsem si uložila hlavně a jmenovitě čarodějky, o kterých chci dělat samostatný článek a celkově na Halloween mě k uložení zaujaly...no jak jinak než hlavně šperky :D
A pár zajímavostí :)

ale jde to i levnější cestou :) jak říkám inspirace...
Btw- z tohoto e-shopu jsem si objednávala formu na puding ve tvaru mozku, zrovna dneska mi přišla...Mají sice drahé poštovné jako blázen (170), ale výsledná kvalita výrobku...Ne nelituji, naopak, vřele doporučuji a určo v budoucnu ještě něco objednám...Mají tam opravdu nádherné věci, zvláště šperky...
Dále ještě doporučuji :
http://www.nosferatu.cz/  odsud mám šaty (resp. z kamenného obchodu, když tu ještě byl v Jeronýmce... uvidíte je na Halloween, jsou tím zlatým bodem mojí čarodějky...)
 http://www.vampireshop.cz/  boží paruky :* mám je na wishlistu na Vánoce - rudou a stříbřitě blond...

No a takovéto podobné si hodlám vytvořit :*



Drátkování :*


Krajka, kovový filigrán, trocha řetízku, květina a co to udělá ♥


Ano, už objednávám oranžové korálky, kaplíky a olivová sluníčka od Preciosy :*


Miluju fimo, tak strašně vděčný materiál...Snad na něj dojde příští rok v létě...


Sekaný rokajl, sluníčka a broušená kapka :* Šperky s pavoučky miluju, ale když na mě jeden živej včera vybafl na stole, okamžitě si podepsal rozsudek ... chudák...nepřiměřená sebeobrana, bála jsem se, že může být jedovatý, přeci jen jsme doma strašný banánožrouti :D


Lesní víla pro všechny červenovlásky jako dělaná :*


Jak říkám, fimo :*


Zajímavé, ne ?


Tak, konečně vím, co bude z mých červených skleněných kapiček, co doma syslím tak dlouho... :)


Fenomenální nápad :*


Konečně nějaký ten kostým, a když už, tak hned čtyři najednou :)


Tohle byl jakýsi leták, ale ty šperky jsou naprostá pecka :*


Klasika nad klasiku :)


Zajímavé- drátek, staré silonky nebo tyl a sekaný rokajl :)


Rozkošné a přitom jednoduché :)
Nádherné :*



Trio kostýmů... Ano dva jsou od oné umělecké fotografky, link máte nahoře :)



Kromě čelenky s kočičími oušky, je i tohle dobrá paráda :*


Podobné, ne-li dokonce stejné najdete ve všech třech e-shopech (link nahoře)


Fenomenální :* Podobný musím mít...Epoxy a lůžka objednána :)

Tady si někdo opravdu pohrál a musím říci, že na mě už masakr :D To srdce z fima vypadá ale vážně realisticky, kdybych udělala větší (reálnou velikost srdce) a více domalovala... :D


Další mazec, ale u mě nehrozí...už tuhle část páteře mám totiž ve skutečnosti úplně křivou :D




Papír a fixa, a proč ne ? :*


Když sedne dobrý motiv do lůžka :* :* :*



:D Frankie :D


Dokonalost :* jako z Popelky :*


Pobavilo :D


Navnadilo...


Přesvědčilo... Jdu "tavit"


Taky bude, taky bude :*


 :*
:D


Výborný, tohle zkrátka musím vyzkoušet :* Z tavné pistole, no bomba :*


Také překrásné :*


A úplný závěr lehce pohádkový  :)


Tak snad se článek líbil, já vím, skáču z jednoho na druhé, ale ... přeci jen pár dobrých inspirací si tu každý najde, ne ? A to byl účel :*
Krásný den
Vaše Pauline :*

8 komentářů:

  1. Úžasně propracovaný článek o tom, co na sebe. Skvělé inspirace, obrazy Victorie Frances znám, jsou to nádherné obrazy, další, co tu vidím, už neznám, ale pořád nádherné obrazy. Stejně tak kostýmy, líčení a šperky. Počítám, že na takovýto kostým je dobré se chystat aspoň dva měsíce dopředu!
    Tak ať ta hallowenská párty dopadne dobře a snad dáš i nějaké fotky - taky by mě zajímalo, co si nakonec vybereš. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* :* :* určitě dám fotky, chtěla bych natočit i vlog z celého dne :)
      nakonec půjdu za čarodějku :)

      Vymazat
  2. Inspirace jsem postřehla víc než dost, něco je tedy vyloženě strašidelné, ale to je pro Halloween účel:-D Určitě mně bude zajímat Tvoje proměna v čarodějku, nepochybuji o tom, že bude velice vydařená, tak doufám, že se pak nezapomeneš pochlubit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pochlubím, chtěla bych sem dát vysloveně celý speciál :) tak snad mi to vyjde, hrozně se na to těším :)

      Vymazat
  3. Tak ty jsou opravdu parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Libí se mi maska zloby, myslíte si že je gumová? Sháním nějakou podobnou na maškarní a mojim malým ratolestem by se moc hodila.

    OdpovědětVymazat