záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 19. října 2015

Podzimní Haul :)

 Ahojky :)
Vím, že si nejspíše už poklepete na hlavu, protože za posledních pár měsíců snad ani nepřidávám nic jiného než Shooting With Camera a Haul, aneb úlovky z nákupů... No a dneska to opět bude to nákupní drancování ... :D
Příště snad už napíšu nějaký seriózní článek...
Ale dneska zkrátka jen hromada obrázků o tom, co všechno je u mě nového :D
Jsem naneštěstí ten typ člověka, co neustále něco potřebuje... Nevím, jak je to možné, ale můj přítel (který je přesný opak mě samotné a vymyslet pro něho dárek je vždycky oříšek) mé chování komentoval takto - No jo, ženská...





A hurá na první přírůstky :)
Tyhle dva dokonalé stojánky na náušničky byly krásným dílkem náhody... Co jsem se stala posedlou náušnicemi ( koupí i jejich výrobou...) přála jsem si něco takového... V počítači mám hromadu uložených obrázků stojánků na náušničky... Ale cenově žádný moc nevyhovoval a DIY jsem většinou sice vytvořila...ale putovaly jako dárky a má sbírka by se na ně stejně celá nevešla, tudíž jsem skladovala náušničky všude možně navěšené na sklenicích od okurek, a balené v sáčcích... Nikdy jsem je neměla po hromadě a najít něco ráno ve spěchu byla téměř utopie... A pak jednou...při návštěvě Tigeru na Lanovce...Jsem objevila tenhle poklad a miláček mi jej pořídil k narozeninám :* Jeden stál 129 korun, což je naprostá paráda a vejde se na ně spoustu mých kousků...
Tady jsem fotila první stojánek důkladně ověšený visacími náušnicemi a druhý pecičkami, ale nakonec jsem usoudila, že má sbírka je tak rozsáhlá, že i na stojan s peckami věším visací... Foto by mělo být památeční, protože i ten druhý stojan už začíná vypadat jako první... Dovybalila jsem a navěsila i čistě letní kolekci, tak už je taky téměř plný...To mě ale stejně nezastaví v milování náušnic :*
Jsem strašně ráda, že ty stojany mám, protože teď každé ráno jen sáhnu a vyberu a vesele pádím s hezky ozdobenými oušky :))


Jinak samotné náušnice jsou za tento měsíc nové dvoje, jedny od sestry k narozeninám- zlaté pecičky na horním druhém obrázku, vypadají jako čínský ornament s modrými kapičkami... A druhé z výprodeje z New Yorkeru (za 29 korun, paráda, ne ?) zlaté visací ve tvaru kapky, s korálkovými ozdobami a ano, pořídila jsem k nim i řetízek, protože na tuto letní kolekci jsem si myslela hned jak někdy v květnu do New Yorkeru přišla, ale za plnou cenu jsem ji nechtěla... No a teď v říjnu se na mě konečně usmálo štěstí s posezónními výprodeji... :)



Pár fotek na mou sbírku, tak polovina je má vlastní výroba (protože prostě miluju DIY)...



Dalším přírůstkem byl dárek od mé známé, rovněž k narozeninám :) Dlouhý třpytivý řetízek je přesně můj styl, úplně jsem si jej zamilovala :* K jednobarevným vrškům naprosto ideální :*



A v Tigeru přišla nová sezóna... ubrousky na další DIY jsem tam nemohla nechat... Tenhle motiv je víc než jen povedený, je to bomba :*


Zrcátko od miláčka, rovněž k narozeninám :* Z Kiku :* Má malý ale docela prostorný šuplík, hned jsem tam naskládala vzorečky z nové matné kolekce rtěnek od Oriflame, která jen tak mimochodem má opravdu překrásné barvy, super intenzitu a kupodivu i ten nejzářivější odstín mi sedí, tak na ně v katalogu mrkněte, teď je mají snad i ve slevě :) Já půjdu do toho nejtmavšího červeného odstínu, protože mi přijde, že zkrátka sedí nejvíce a podzim mám i spojený s tmavší burgundy/ cherry barvou :)


Masky na kňufák byly ve slevě v Rossmannu, u pokladny jako akční výrobek...tak jsem je hned vzala :D Tuto značku, kdo mě sleduje, tak ví, že co se týče masek na obličej, tak úplně zbožňuji :*



Zajímavé čtení a sladká čokoláda v hezkém obalu jsou na podzim moje Must Have... :*


Vánoční tácek nebyl zakoupen kvůli vánočnímu šílenství (zcela výjimečně ne) ale kvůli tácku samotnému, výzdobu na Vánoce jsem na nějaký čas ještě schovala a na tácek si dávám nejnošenější šperky, protože nádherně ladí odstínem i materiálem k tomu novému zrcadlu :*
A ano hádáte správně, opět nákup v Kiku :) 


Další, čemu jsem nemohla odolat byl ve slevě v New Yorkeru tenhle náhrdelník... 
V jednom květnovém haulu jsem si (za plnou cenu, protože ten za to opravdu stál) pořídila i jeho výraznějšího brášku v oranžovo-korálové barvě... Bílý tehdy zrovna v krámu neměli... Následně jsem chodila obdivovat tenhle, když do krámu konečně dorazil, ale opět za plnou cenu jsem jej už nechtěla, přeci jen jeden už jsem doma měla... A nakonec říjen se ukázal opět šťastným měsícem na posezónní slevy v NY a já jej sehnala za krásných  89 korun... To je koupě roku toto :*


Kdo mě zná, ví že jsem absolutně posedlá balzámy na rty, jdou u mě rychle na odbyt a žádnému neodolám... 
První Eos ( strawberry sorbet ) jsem dostala od mé nejskvělejší sestřenky k svátku a tento mi pořídila jen tak pro radost a úplně mě tím dojala k slzám... A to ještě na konci článku uvidíte další, protože článek mám rozepsaný už pět dní, mezitím mi Tynka pořídila k narozeninám ještě jeden, a to už jsem šla vážně do kolen... Tímto Tynce moc a moc děkuju, opravdu ví, jak mi udělat radost, jsem úplně nadšená :* Eos se okamžitě staly zlatým hřebem mé balzámkové sbírky a miluju je. jejich vůni, jejich praktičnost a tu jejich roztomilost :* 
Tohle je mimochodem letní edice - tropické ovoce :)


Další dva miláčci do mé sbírky jsou jeden od essence (Kiss, Care, Love) co má naprosto úžasnou barvu. Zbožňuju tónovací balzámky a tenhle tónuje opravdu výrazně :* A druhý od Yves Rocher, což je značka, na kterou si též potrpím, už od nich mám doma limitku z vánoc malinu s kakaem, dále pak kokos a vanilku ještě ve starém obalu a v novém obalu jahodu, kterou miluju, voní totiž naprosto fenomenálně... No a v říjnu jsem se nějak zaměřila na maliny, tak přibyl do sbírky i malinový balzám... Také voní nádherně a lehce tónuje do fuchsiova... :*



Retro krabičky jsou mou další úchylkou... 


V září jsme s miláčkem a rodiči, kteří dostali k narozeninám pobyt v lázních Aurora, navštívili Třeboň...zrovna ve chvíli, kdy na náměstí mělo město rybí trhy a nechyběly ani stánky s autorskou tvorbou šperků :) Na cínování, resp. výrobky téhle techniky jsem měla strašně dlouho spadeno. Doslova byly na špici mého wishlistu... 
A taťka mi koupil tenhle nádherný kousek s růženínem k narozeninám :* Jsem jak jinak než v sedmém nebi :*


Další krásný kousek je náramek od  ségry v naprosto překrásné barvě :* 
A záušnice z výletu do Tigeru na Lanovce :D


Další výbava pro mé tvoření :) Opět Tiger (fakt se do toho krámku jděte alespoň mrknout :*)


A drobnost do kuchyně, nemám tucha na co tohle použiju, ale je to táááák roztomilé :)


Jak říkám Tiger je ráj bláznivých nápadů a tohle je jednoznačně pecka :) Dočasné tetování na Halloween. 
Vím, že je to svátek z Ameriky (ale upřímně, Američani mají výborné nápady a vážně umí si užít i všední obyčejný den, tak proč ne ?) ale já mám tenhle den spojený s mojí nejlepší kamarádkou Verčou, na kterou se po tak strašně dlouhé době moc těším a hodlám si náš společný víkend pořádně užít a tak plánuji hezky do detailu kostým, mňamky, dekoraci... A ano, speciál bude, snad ještě tenhle týden, přinejhorším až ten příští, ale bude určitě, protože se mi doma pomalu ale jistě kupí věcičky na tu naší oslavu (kde tedy smeteme i moje narozky) a to nejen koupené ale i DIY dekorace a tak podobně :) Tak určo čekejte článek, na který se moc těším, až ho budu psát :* Možná, resp. v to doufám, bude z celého dne i nějaký ten můj...úplně první mimochodem, vlog :)



No a pomalu ale jistě se chystám i na Vánoce a letos bych chtěla zkusit něco dobrého sama vytvořit (spolubydlící třeste se, jsem v kuchyni horší než tornádo...) a v plánu mám vánoční muffinky :*
Snad bude tato zdobící sada alespoň trochu nápomocná a nevznikne z toho nějaká příšernost :* No a vločky , Musí být :* Když už beztak Vánoce na blátě, tak sníh alespoň v té kuchyni :)



Oblíbený krém od Yves Rocher :* Akorát v novém kabátku, vypadá opravdu profesionálně :) A taky, že je, bezvadně hydratuje, dokonce jej dávám i na pleť kolem očí a musím ho jen a jen pochválit :) Na zimu nepostradatelnost :*
To barevné balení je předchozí obal krému a můj vypoužívaný :* 




Další nepostradatelnost :) Výborný suchý šampón od Oriflame, používám ho léta a kupodivu sedí i na tmavé vlasy, když se dobře rozčeše... :)  Drží celý den :)
A peeling s výtažky za malachitu další moje Oriflame stálice :*


Stíny a tužka v levandulové... Nějak jsem se poslední dobou zbláznila do téhle barvy :)



Kromě stojánků na náušnice, jsem si v Kiku za 25 korun pořídila sadu kovových věšáčků a použila je jako "stojánky" na náhrdelníky a řetízky :) Alespoň na ty, co nosím nejčastěji :)


Moje infantilnost někdy nezná mezí :*


A další Halloweenská drobnůstka, chtěla jsem to zkrátka dát už do tohoto článku, i když o celé akci samotné, bude ještě další článek, jak už jsem psala u tetování :)) Že je to roztomilé :D



Bez Garnier ani ránu... Stálice nad všemi :)


Uznávám, že s těmi balzámky fakt nejsem v pořádku, ale tohle byla prostě nutnost :* Máslo na rty, božská vůně, božská konzistence, v zimě zaručeně Must Have produkt :)


Drobnost z návštěvy levných knih, spíše hlavně kvůli těm delfínkům jakožto materiál na další tvoření :)


Kdo, kdo by odolal něčemu takovému ??? 
Orsay :*



Až já jednou budu točit nebo fotit, jak skladuji šperky, to bude opravdu na dlouho...
Výprodej v Takku- ne vážně, koukněte na to, naprosto srdcová záležitost, úplně se vidím příští léto tady s těmi miláčky v kombinaci s úlovkem z Tally Weijl no však víte, těmi látkovými, superbarevnými :* Ach :*
Jsem blázen :D



Na tenhle lak od essence jsem rovněž pokukovala pěkně dlouho...A najednou byl ve výprodeji za dvacku :D Miluju říjen :*


Vánoční / Podzimní, co myslíte ?
Nanu Nana :) Nádherně půjdou s těmi svícínky boho hippie z Teska, určo Vám pak nafotím :) Protože jsem právě zjistila, že na ty z Teska jsem Vám vůbec fotky nedala... Stejně jako na většinu letní výzdoby... No, ty horka měly opravdu dopad... :( Nevadí, v době největší krize v zimě, rádi na léto zavzpomínáme a fotky výzdoby potom určitě potěší :)


Další školní pomůcky :) Ořezávátko (jako by ten globus nestačil, musíme mít i něco osobnějšího, jako domeček / domov :)) a další zásoba gumy (vážně z ní jde i složit stěna, když se člověk v hodinách jo hodně nudí :D) zásoba gumy je ryze praktická věc, vzhledem k tomu, že jsem po snad deseti letech pořídila svojí jednu jedinou tužku :D Ale ne, mám ještě zásobu pastelek... :D
Jinak domeček třicet korun v Tigeru, a guma rovněž třicet korun ale v Nanu Nana a mají i jiné barvy a jiné vtipné tvary... :)



Tyhle kelímky na různé budoucí domácí produkty na rty (zimní speciál, slavnostně Vám to tu teď slibuji) jsem sháněla strašně dlouho...a konečně jsou doma :* 
Kik :)


Nikdy není příliš brzo řešit oblečení na vánoční rodinou oslavu... :) 
H&M a sukýnka má opravdu dokonalý střih... :) 


A další miláček do sbírky, rovněž od Tynky :* Děkuju :* Děkuju :* Děkuju :*
Vůně granátového jablko v kombinaci s malinami... Co dodat, snad jen, absolutně srdcová záležitost :*



Tak to je celý dnešní článek, snad už mě s ním nepošlete ke všem čertům... :D
A co Vy ? Čím jste si udělali na podzim radost ?
Krásné pondělí
Vaše Pauline :*

7 komentářů:

  1. Náhodou, nákupový posty jsou ty nejlepší, jsme ženské a ty zkrátka mají pro nákupy slabost:-D A Tvoje nákupy jsou úžasný:-)
    Zasekla jsem se hned u první fotky, ty stojánky na náušnice, něco takového by se mi sakra hodilo, sice už jsem ohledně uskladnění bižu měla i nějaké DIY úmysly, ale na to nedošlo a ani si nejsem jistá, že by to dopadlo dobře, ale tyhle stojánky jsou přesně můj styl a navíc za tu cenu..inspirovala jsi mně:-)
    A vidím Labello, hned jak jsem je zaregistrovala v dm, tak jsem brala a ne jen jedno, ale rovnou všechny:-D Kromě Labell se těším i z nových Baby lips, mají novou kolekci zimních příchutí, než jsem si je stihla pořídit, tak jsem je dostala k narozeninám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, jsi zlatá :*
      jj stojánky, už bez nich ani neexistuju... Ta pohoda, když mám všechny náušnice na jednom místě a ráno jenom sáhnu a táhnu :D No jsem zkrátka pohodlná a stojánky skutečně přispěly k pohodlí :) Cena je parádní, úplně jsem zůstala stát a koukat na cedulku ! Na internetu byl nejlevnější takovej prcek malej za tři stovky...plus poštovné samozřejmě ...Takže opravdu Tiger potěšil :*
      Jinak jj na Baby Lips jsem taky koukala, voní nádherně, jak sušenky tak jablíčko i kakao :* chci si také jeden pořídit ale pořád nevím, jakou vůni :D beztak zvítězí jablko :D

      Vymazat
  2. moc pěkní článek hlavně ten krem od yves rocher jaky je mam v planu si ho koupit a ta sada šperku je to skvělí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Krém je výborný, nedám na něj dopustit... Miluju ho :)

      Vymazat
  3. To je ale vážně parádní přehlídka šperků! Líbí se mi ten náhrdelník i naušnice v aztéckém stylu. (Tedy připadá mi to jako aztécký styl). Zaujala mě maska na kňufák. To je jako maska na obličej? :-) S tímhle výrazem jsem se zatím nesetkala.
    Jsi asi sběratelka krásných pitominek, to jsem taky jeden čas sbírala, kdeco, teď od toho už dávno upouštím, protože ani skříně, ani dům nejsou nafukovací. Ale když vidím nějakou pěknou věcičku, mám cukání si ji pořídit.
    Jen k hallowenskému svátku - on je prakticky původem evropský, do Ameriky importovaný. Tam zdomácněl v této podobě. U nás je svátek takřka stejný, v křesťanském duchu jako Svátek zesnulých, lidově řečeno Dušičky.
    Ale kupodivu, kdyby ses pídila po významu Hallowenu, tak je to v podstatě to samé. Svátek mrtvých.
    Jen v americkém podání se slaví trochu veseleji, než naše spíš klasické rozjímání.
    (Nakonec, proč neskloubit oba způsoby? Navečer jít zapálit svíčku na hřbitov a dát jim kytičku nebo nějakou pěknou přírodní vazbu, a večer si udělat párty s kamarády.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) no jo, krásné pitominky to je moje :D také mám problém se s tím vším vejít do bytu, ale zkrátka si nemohu pomoci a vždycky a ráda si pořídím nějakou další :) a kdyby jenom pořídila, začala jsem je i vyrábět :D
      Jinak kňufák je u nás obličej :D nebo zvířecí čumáček :D výraz jsem pochytila od miláčkovi maminky :)
      To jsem netušila, že je Halloween původem z Evropy :) přijde mi, že u nás se téměř neslaví... já zvolila vysloveně veselou, hravou a trochu děsivou verzi oslavy hlavně kvůli tomu, že budeme konečně s kamaradkou po dlouhé době spolu a chceme si to pořádně užít :D

      Vymazat
  4. Já jsem měla dřív šperky položené jen na poličce, ale to nebylo vůbec přehledné, tak jsem je dala do šuplíku, a to taky nebylo ono, tak jsem si koupila dřevěné krabičky a roztřídila jsem do nich šperky podle typu :-) . Mám jich hodně, tak v nich mám konečně přehled :-) .

    OdpovědětVymazat