záhlaví (věděli jste že...)

pátek 16. října 2015

Domácí avokádová maska na vlasy :)

Ahojky podruhé :)
A když už jsem v těch recenzích, tak jsem hodím i jednu rychlorecenzi na za poslední měsíc otestovanou domácí masku na vlasy :)



No, vypadá to nevábně, leč obsahuje samé dobré věci... Dva žloutky a avokádo- rozmixované na takovouto kašičku... 
Nanáší se na vlhké a umyté vlasy...
Já to udělala tak, že jsem nejprve vlasy umyla oblíbeným šampónem, poté opláchla a lehce vysušila ručníkem... A teprve až poté jsem aplikovala masku... 
Množství je adekvátní, protože maska se nanáší v bohaté vrstvě jak po celé délce vlasů, tak ke kořínkům a ještě se vmasírovává do vlasové pokožky...
Nechává se působit dvacet až klidně pětačtyřicet minut...
Naneštěstí pětačtyřicet minut jsem opravdu neměla, tak dvacet pět muselo stačit :D
A stačilo...


A výsledek ?
Hned po opláchnutí jsem nadávala, jak špatně se maska vyplachuje. Hned po osušení jsem nadávala, že to vypadá, jako by mi konečky naopak vysušila než vylepšila... A co já  neudělala, vzala jsem kokosový olej a opět v bohaté vrstvě ho vetřela po celé délce vlasů... První den po umytí jsem vypadala strašně... Vlasy mastné, tam kde se jich dotkl kokosový olej, konečky naopak suché jako blázen, ještě více než po masce samotné... 
Druhý den se to nějak dalo dohromady... A protože to bylo trefně zrovna ten týden, co jsem ulehla doma s chřipkou a následně měla zakázáno se nějak delší dobu koupat, sprchovat nebo si mít znovu hlavu, kvůli zhoršení stavu, musela jsem to vydržet... A světe div se, po týdnu jsem měla vlasy lesklé, zářivé, konečky najednou vůbec nebyly suché a vlasy mi skoro nepadaly ( jinak mi padají hodně a vidina týdne bez mytí vlasů je vidina vypadání tak půlky hlavy, prý je to normální proces ???...) 
Takže asi ano, asi maska funguje... Příště jí zkusím bez kokosového oleje a jen na ty sušší konečky dám Syoss olejíček... A uvidíme :) 
Každopádně si myslím, že to bylo spíše tím vajíčkem, než avokádem :) To už císařovna Sissi používala na své dlouhatánské vlasy žloutky... Myla je tím pokaždé, protože tehdy ještě neměla k dispozici šampón...

Jako bonus jsem ještě natřela obličej zbylým bílkem a čekala až "maska? zaschne, což mělo za výsledek docela solidní vyhlazení... Sice jenom na půl dne, ale i to se počítá :) Možná malá rada, nenechávejte bílek na obličeji uschnout až moc, pak to až nepříjemně pne a u někoho by to mohlo vést na chvíli k červeným flekům na obličeji... Já počkala až budou suché kraje masky a poté opláchla, i přesto, že prostředek úplně suchý nebyl... Výsledný efekt za to ovšem stál :) Klidně bych tuto masku doporučila večer před plesem :)

A co Vy a domácí masky ? Co jste zkoušeli za poslední dobu ?

4 komentáře:

  1. Přiznávám, že na tyhle domácí hokusy pokusy moc nejsem, protože se bojím, co by mi to mohlo udělat s vlasy/pletí, ale na druhou stranu žloutky jedovaté nejsou, avokádo už vůbec ne a ten efekt lesklých vlasů by mně lákal, takže někdy vyzkouším a uvidím, co to udělá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je to tak padesát na padesát, ze začátku jsem vůbec nebyla nadšená, ale pak se ukázalo, že opravdu po tom méně padají vlasy, tak asi o víkendech budu zkoušet častěji :))

      Vymazat