záhlaví (věděli jste že...)

pátek 16. října 2015

Paletka Chaos od MakeUp Revolution London - recenze...

Ahojky :)
Dnes mám pro Vás dlouho slibovanou recenzi na mou oblíbenou paletku Chaos, od MRL :)
MRL mám moc ráda, jednak jejich výrobky mají úplně nádhernou pigmentaci na produkty druhé cenové třídy, věřím, že lepší barevnost už se bude shánět jen mezi dražšími produkty od Urban Decay, které ano- jednoznačně vedou, ale jejich nevýhoda je jejich cena, zatímco MRL má i tu cenu více než krásnou, což je to jejich druhak... :) 
Zatím jsem hrdou majitelkou čtyř paletek od nich, všechny jsou se stíny, a za sebe musím říct, že téhle značce opravdu fandím :)
Dnes se podíváme na jejich dosud snad nejbarevnější, nejzářivější paletku Chaos :)





Malá technická, všechno je foceno pouze telefonem, protože ... zatím neovládám zrovinka dobře foťák, a telefon je vždy po ruce, vždy připraven a hlavně s ním umím alespoň něco nafotit :D Prosím mějte se mnou trpělivost, vím, že mi věci většinou trvají dlouho...ale dokopu se k nim :)


Jak už to v blogerském světě chodí, nejprve se uvádí pár slov k obalu... Já obaly nikdy moc neřešila, pokud mě něčím vysloveně nenadchly nebo naopak nenaštvaly, přesto tedy ale tento zvyk zavedu a pár slov řeknu... 
Paletka je sama umístěná v obyčejném, ale docela odolném, černém plastovém obale, který byl vytvořen kdesi v Číně, jako všechny plastové obaly všech možných kosmetických produktů... i těch dražších, věřte mi :D  
A následně byla ještě vložena do papírového barevného a vtipného obalu, který plní funkci sekundární ochrany, tj. proti škrábancům na primárním obalu a tak... 
Na papírovém obalu rovněž najdete spousty užitečných informací, jako vzadu přibližný obrázek odstínů stínů, nebo po straně obalu složení stínů - které mě tedy zrovna neuchvátilo, ten počet "céelek" je až omračující, ale ukažte mi, jak chcete přírodní cestou docílit neonových barev a takovéto pigmentace a ještě umožnit cenu paletky pro všechny ? Takže ano, pokud se to nepoužívá zrovna denně, myslím, že mohu zavřít oči... 
Přeci jen samotné stíny byly vytvořené...v Británii, takže kvalita by tam být měla. Británie kosmetiku umí, co si budeme povídat :)


Po otevření paletky samotné na Vás kromě stínů v nádherných barvách vybafne malý "letáček" s jejich názvy... MRL (a nejsou v tom sami) každý stín nějak vtipně, trefně pojmenovali, což mě osobně přijde neskutečně roztomilé... V pojmenovávání produktů dále vede i Catrice :)


U některých stínů nebyl název moc dobře vidět, tak zde máte "letáček" ještě jednou :)


A hurá na barvy samotné... To je krása, že ?




A první foto, ukázka kulatých spodních stínů, které jsou všechny matné. 
Začínám žlutým odstínem, končím tělovým, který je lépe vidět na druhé fotce, neboť mi opravdu "sedne" co se barvy kůže týče :* 
Další plus, čím si u mě MRL s Chaosem šplhli :)


Tady jsem neodolala a udělala srovnání dvou růžových neonek v paletce, vespodu vedle zelené je ta "kulatá růžová" zatímco nad ní je ta "hranatá růžová"
No...Má pojmenování vskutku postrádají jakoukoli blogerskou profesionalitu, ale doufám, že tohle bude alespoň trošku srozumitelné... :D


Zde jsou nafoceny naopak nejtřpytivější odstíny z paletky (podle mého názoru, samozřejmě to někdo jiný může vidět jinak, že :)), což jsou (popořadě) - Needed to (první fialkovorůžová) dále Me There (druhá tmavší fialková), Do it now... (zelená světlá), Ammunition (hnědá) a Deliver Me (tmavá zelená) shodou okolností jsou všechny v jedné řadě, prostřední hranaté... 
(Ještě, že jsou ty řady jenom tři, upřímně nemám tušení, jak bych pojmenovala ty další :D)


Celkový pohled na paletku :)


Téměř celkový pohled na paletku, zřejmě jsem měla pocit, že tato strana je třeba nafotit důkladněji...


A jedem- spodní hranatá, neboli prostřední hranatá... Moc nechápu proč jsem to pojala zrovna takto, ale je to od tmavé zelené ( Deliver Me) po tu první fialovou ( Needed to) nad kulatou neonově žlutou...


Tady už je pořadí správné :D První hranatá horní řada stínů ( z nichž nejraději mám určitě Wkd (světle modrá), Tom Tom (korálově oranžová) a Over-bored (královsky modrá) a vůbec mě nezajímá, že k mému barevnému typu absolutně nesedí... Znáte to, reklama na Kofolu- když miluješ, není co řešit :D


Tak toť celá má recenze na tuto paletku... Profesionalitu postrádající, přesto snad stručně a srozumitelně můj skromný názor vyjadřující :)
Těším se na Vás u další recenze a krásné páteční poledne :)
Vaše Pauline :)

PS: Značka MakeUp Revolution London je k sehnání buď na jejich ofiko českých stránkách :
http://www.makeuprevolution.cz/  což je web krásně přehledný a samotný proces od objednání po vyzvednutí na poště alespoň u mě nikdy neodhalil žádný problém, ba naopak, vše jsem měla v pořádku, důkladně zabalené, jediný stín nebyl nikdy rozbitý... Takže za sebe říkám ano a vesele nakupuji dál :) A nebo poměrně dost jejich výrobků a paletek (nevím tedy zrovna jestli i paletka Chaos, ale profláklé klasiky jako Iconic, Essential Mattes... určitě ano) je nově k dostání i v síti drogerií Rossmann :)

4 komentáře:

  1. Barvičky jsou povedené, veselé a hravé:-) Teď už delší dobu jedu co se očních stínů týče převážně na nude vlně, ale nějakou podobnou paletku s veselými odstíny bych si nadělit taky chtěla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nude barvičky jsou taky parádní, miluju je celoročně, přeci jen klasika nad klasiku :) ale někdy to chce malou...velkou změnu :) nedávno jsem s touhle paletkou vyjela na kamarádky oslavu narozenin a zkusila růžovou neonku s tou naopak tmavou fialkovou a nakonec jsem ještě přidala špetku ostře neonově zelené... a pak jsem se ani v zrcadle nepoznala :) barvy dokážou člověka úplně proměnit :) Měla jsem celý večer výbornou náladu :) a nakonec jsem ještě líčila i kamarádku :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Zbožňuju jí, i když na každodenní nošení to úplně není, ani barvami ani složením, stejně u mě ale vede, a zvlášť v létě :)

      Vymazat