záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 15. října 2015

Zářijové Shooting With Camera :)


Ahojky, zase po delší době, u dalšího článku :D
Nové Shooting With Camera je tady...no nové, za chvíli bude zase brzy další...jsem nějaká pomalá.
Co začal školní rok i pro mě (29.9.) jsem se ještě pořádně nerozkoukala...
Každopádně tady máte ten můj poslední prázdninový měsíc :) 
Byl to měsíc zejména gastronomie...až rozkliknete, pochopíte proč :D




Slavnostní  oběd po prvním školním dni naší malé školačky Májušky :* Ach ten čas letí, já si ještě vzpomínám na svůj první den...na všech čtyřech školách (rok jazykovka)... :D


Mrož a jeho duo dření...Jahoda a v tomto případě Malina :* Těch jsem v létě snědla, že už jsem to snad ani nepočítala... nakonec jsem se o ně ještě musela dělit :D No jo, děti :D


Domácí řízek od maminky je prostě domácí řízek od maminky :* 
Zamilovaná záležitost :*


Dary moře v řecké restauraci... Zbožňuju zvláště chobotnice, pokud jste ještě nezkoušeli, určitě doporučuji :* Té se nic nevyrovná :*



Tohle u mě znamená, že si zajdu na jedno :D V doprovodu mé drahé polovičky samozřejmě :)
Oblíbená hospůdka/restaurace U Splávku, kde mají nádhernou výzdobu :* Majitel je roky vášnivý sběratel a já jsem vášnivý obdivovatel :*


Jahodová dřeň od Mrože :* fenomenální záležitost na poli českých zmrzlin a nanuků :)


Miluju ředkvičkové výhonky ! :*


Když se drahá tetička pomátne na rozumu, dítě to odskáče :D Moje JoJo po mém kadeřnickém zásahu :) 
PS: Vidíte ten svetr ? ( s nápisem Cats Have More Fun ) No kdo myslíte, že ho vybíral :D :D :D


Když je horko, je člověk líný jít si udělat i normální večeři a tak jsem baštila Lučinu s knackebrotem a okurkou, zasypala jsem to oříšky a bylo...to vážně dobré :D



Na výletě v Třeboni :) 
Naši dostali k narozeninám pobyt v lázních Aurora- parádní záležitost jen tak mimochodem :) no a my samozřejmě s miláčkem, zvědavci, je nemohli nepřijet jen tak zčeknout, jak se tam mají :D 
Třeboň je nádherná :*



Když jdu na oběd v lázeňském městečku :D 
To velké pivko je přítele, to malé logicky moje ( jako v realitě, dělí nás od sebe rovných čtyřicet čísel na výšku... a nemáme s tím žádný problém, jako z reklamy na Kofolu :D )



Zkrátka Třeboň :)


A další bašta :*


Domácí jsou stejně domácí :* Se musím taky pochlubit :)


Nebe...
Fantasie, v ten moment jsem byla ochotna uvěřit všemu, co svět nabízí za teorie...


Naše malá miluje jen tak ležet na okně... jenže parapet je ne vždy sám o sobě pohodlný, punčocha z Mikuláše a taška z DMka posloužily jako provizorní náhrada budoucího košíčku :)


Bráška navštívil o prázdninách Skotsko, tak mi přivezl okoštovat pár dobrůtek :*
Máslové sušenky jsou naprostá dokonalost :*





Tohle byla v září snad má nejčastější snídaně :)
Což v září, ona je pořád, víc jednoduše nestíhám :D



Pamatujete si ještě na zachráněné koťátko ze srpna ?
Trošku vyrostlo :* Série fotek je ze dne, kdy odpoledne odjela malinká do nového domova, kde se jí podle zpráviček moc líbí a je rozmazlovaným jedináčkem :*









 Skalní městečko na řece v Písku :* Krásná tradice :*


Vidíte to hejno ???


Malinovka :*


 Návštěva indické restaurace... Fantastický čaj, fantastické placky a fantastická polévka :*


Znáte ty staré cartoon seriály, třeba zrovna Bugs Bunny nebo toho šakala ? Nepřipomínají Vám tyto fotky něco z nich ???


Jahůdky jako malované :*


Na skok na pouti... Naneštěstí se mi v průběhu vybila baterie v telefonu, takže žádné další fotografie se nekonaly :( ani ze stánků, ani z atrakcí- a že bylo, s holkama jsem musela absolvovat cestu strašidelným domem, která mě stála všechny zbytky nervů neuškvařených letním sluncem... Fakt jsem se bála, že se ten vozíček po cestě do druhého patra utrhne, jak vratce se tam klimbal nahoru... A do téhle myšlenky na nás naprosto bez jakéhokoli varování spustili nějakou obalenou mrtvolu v igelitu. Zkrátka jakkoli racionální a věkem dospělá bych měla být, tak jsem začala ječet na celou pouť, zatímco Mája si myslela, že je to sranda a spustila taky :D No komedie hrozná :D Vylezla jsem úplně bílá, vláčící vysmátou Majdu za sebou a s myšlenkou- Už nikdy ! A pak jsme šli na horskou dráhu...:(


A na konci měsíce, má naše dítě konečně svůj vytoužený košíček :))



A jaké bylo to Vaše září ?

4 komentáře:

  1. Samé dobré jídlo, mňam:-) Na zachráněné koťátko si pamatuji, ten jeho příběh se šťastným koncem mně dojal, doufám, že se mu v novém domově líbí a žije nádherný život:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prázdniny s přechodem do podzimu jsou u mě vždycky spojené s dobrou baštou...a pokračuje to až do Vánoc, které jsou úplným vrcholem dobrého jídla :D Je to se mnou hrozný, zkrátka dobrému dlabanci já neodolám :D Zrovna zobu ananasovou ovesnou kaši :D

      Jinak maličká se má prý výborně, spinká v postýlce s novým majitelem, který jí má jako dítě...no něco jako my tu naší potvůrku, takže asi tak :D Vždycky mě zahřeje u srdíčka, když je takhle zachráněné nějaké zvířátko a dostane šanci být zase šťastné :) Během pár dní po tom, co se Charlinka "odstěhovala" do nového, našla přítelova maminka ještě pětiměsíčního chlupatého kocourka...nakonec u ní byl jen týden, hned si pro něho přišla paní, tak už má taky nový domov :) no... a já našla venku akorát housenku :D a naše malá jí navíc snědla během těch dvou minut, co jsem si odskočila na toaletu... sáhla si tlapkou do sklenice, probořila hadřík místo uzávěru, a když jsem přišla do pokoje, už se jenom mlsně olizovala...
      Naštěstí podle knížky to byl klasický český motýlek, teď si přesně nepamatuju jestli modrásek, nebo žluťásek, takže ta housenka nebyla jedovatá... To mám za to, že se snažím pomoci :D

      Vymazat
  2. ty dobroty vypadají užasně a ty bačkory jsou užasné

    OdpovědětVymazat