záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 21. března 2016

Porcelain Black ♪♪♫♫♪♪♫♫♪♫

Ahojky :)
Dneska jsem tu jen tak na skok, hlavně proto, abych Vám ukázala můj nový objev mezi zpěvačkami :)
Tuhle dobře ulítlou slečnu poslouchám už tak týden v kuse a musím říci, že jí mám každý den raději a raději :)
Ovšem, když jsme její video viděla poprvé, říkala jsem si, že je blázen :)
Pak mi došlo, že to jsme všichni a ona je blázen docela "cool" způsobem, tak jsem si tu její píseň pustila znovu...a nakonec už mám zposlouchaná skoro všechny její alba :)
Samozřejmě mi sem, jako už tradičně, nejde vložit to konkrétní video, které zrovinka potřebuji...
Vkládám tedy odkazy, snad se nebudete zlobit, a když, tak na zvláštní způsob, kterým tady na blogu youtube poskytuje videa ke sdílení :D
Díky téhle písničce jsem tuto zpěvačku objevila, klip má poměrně nový a vážně hodně zajímavý :D
No a píseň je z tohoto alba, nazvaného Black Rainbow :)
Určitě na ní mrkněte :)



3 komentáře:

  1. Porcelka je super, já ji ale objevila ještě v dvoubarevném období a horkotěžko jsem si zvykala na nové vlasy i nový styl... Každopádně zpívat umí, i když to někdy šikovně zakrývá, má nápady, je živá, energická a správně cvoklá, takže už se mě její hudba drží pěkných pár let... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doprčic, já pamatuju, když TIWRnRLL vyšlo, to už je pět let... to je konec toto :D

      Vymazat
    2. :) jj přesně jak popisuješ, to mě na ní dostalo :) zpívá opravdu nádherně a ten její styl mě úpravy zevnějšku mě docela chytnul :D živá a energická to je taky výstižné :D
      jinak já ji sice objevila nedávno, ale zase stále pamatuju mé období MCHR a jedny z prvních písní, co měli, no tak dneska mi to přijde opravdu vtipné, protože tu jednu z nejmilejších písní od nich mám oposlouchanou od svých třinácti...což je bohužel už deset let :( a bude hůř :D

      Vymazat