záhlaví (věděli jste že...)

sobota 19. března 2016

DIY- You Tube Bracelet ;)

Ahojky takhle hezky při sobotě ;)
Jelikož mi vypověděla službu technická stránka mého telefonu (nevejdou se mi na zálohování žádné další obrázky a mezi těmi, co už tam jsou nejde skoro nic pořádně najít), rozhodla jsem se prozatím, než tento problém vyřeším důkladným promazáním, fotit tabletem. Omlouvám se tedy za kvalitu fotek, ale i přesto doufám, že se články budou líbit, nebo alespoň poslouží jako inspirace :) 
Dnes jsem zase řádila s korálky a tak tu máte další DIY projekt :) 
Jednoduchý trubičkový minimalistický barevný náramek. Podle té trubičky mu říkám You Tube Bracelet ;)



Materiál
 Rokajl dle Vašeho výběru, samozřejmě můžete vybrat jakékoli korálky, nemusí to být nutně rokajl, to jen že já jsem si teď oblíbila minimalismus, volila jsem i svou oblíbenou dvou milimetrovou velikost (11/0 v korálkářské terminologii)
Klidně použijte ohňovky, sluníčka, mačkané kuličky, neonky, akrylové korálky, zkrátka co budete chtít. 
Dále kovová trubička - k sehnání například tady :) :) Na fléru najdete i jiné barevné varianty či trubičky s různými efekty :) 
No a pak už jen nůžky a pruženku na návlek :)


Začněte navlékat kovovou trubičkou, do ní poté schováme uzlík, aby nám v náramku nepřekážel ;) Odměřte si velikost své ruky, navlékněte korálky a pak už jen zauzlujte (alespoň třikrát, ideálně čtyřikrát- proto musí být pruženka správně tenká a tvořit malé uzlíky) a následně uzlík schovejte v trubičce :) 




Skupinka těchto různobarevných minimalistických náramečků vytváří zajímavý a uvolněný jarní i letní styl co se doplňků týče ;)




Hodně zábavy při tvoření a krásný den :)
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Vypadají nádherně, seženu matroš a zkusím se do toho pustit, snad se mi to povede aspoň z poloviny tak dokonale jako Tobě, na ruce vypadají opravdu parádně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :* :)
      určitě povede, držím palečky a přeji hodně zábavy u tvoření :)

      Vymazat