záhlaví (věděli jste že...)

pátek 18. března 2016

DIY- simple beaded bracelet for spring :)


Ahojky :)
Jak se máte ? Venku krásně, už mám tu správnou jarní náladu :)
Dneska pro Vás mám jeden rychlonávod na nový doplněk, protože víte co vždycky říkám - šperků nemá žena nikdy dost :D
Snad se Vám bude článek líbit a přeji mnoho úspěchů při tvoření ;)



Materiál - úplně minimální, věřím, že skoro každý bude mít něco z toho doma a ten zbytek sežene za úplně minimální náklady :)
Rokajl dvou Vámi vybraných barev, velikost také závisí zcela na Vás, já používám nejčastěji 11/0 což jsou dvou milimetrové korálky, tudíž jsem je použila i na tento projekt  ;)
Vlasec a nůžky :) toť vše :D


Krok jedna - jednoduchý návlek korálků, odměřte si velikost poloviny své ruky, resp. polovinu zápěstí :) Počítejte ovšem s tím, že náramek budeme přetahovat přes ruku, proto tam nechte nějakou tu vůli...
Následně přidejte koncovou kuličku, jendak na ozdobu, druhak na suplování zapínání ale hlavně proto, že zafixuje tvar :)


Jak vidíte na tomto obrázku, kuličku je třeba provléci oběma konci vlasce, aby návlek vytvořil jakousi "kapku". 
Tento návlek vytvořte dvakrát, pro obě poloviny zápěstí :)


Máme li oba návleky, zafixované kuličkou a kuličku ještě zabezpečenou uzlíkem, postupujeme podle následujících obrázků, protože slovně tohle už asi nevysvětlím :D 
Mé schopnosti popisovat postupy jsou...značně omezené :D proto ty obrázky :D


No dobře, zkusím to nějak popsat... položte návleky přes sebe a jednu barvu navleku protáhněte tou druhou...


Následně tou protáhlou barvou návleku, tak jak je na obrázku, protáhněte její vlastní konec...


A zatáhněte...


Svažte konce náramku a máte hotovo ;)


No tady už je moje pidi sbírka náramků :D


Přijde mi, že se takto jednoduchý náramek docela hezky hodí k výraznějším ale přesto jemným náušnicím :) Tyto dvoje jsem vytvořila minulý měsíc a jsou šité ze superdua :) 
Kdybyste jste chtěli návod, stačí napsat do komentáře :) osobně si myslím, že právě "mandala" náušnice jsou vcelku vděčný šperk na obměnu barevných variant :) (u mě jsou to ty zelené, netrvají vyrobit dlouho- nanejvýše dvacet minut jedna)



Lze samozřejmě přidat skutečné zapínání pro větší pohodlí a profesionálnější vzhled, ale není to nutnost :) Já měla doma naneštěstí jen tohle jediné poslední, které by jakžtakž ladilo s náramkem, zkusila jsem jej tedy na tento bílý a nevypadá to nejhůř :) stejně jej ovšem přetahuji přes ruku :D 
Mějte na paměti, že o tu velikost zapínání musíte zmenšit náramek, aby Vám nebyl nakonec velký :)


Slečna asistentka :*


Krásný den
Vaše Pauline :)

3 komentáře:

  1. Ty jsi šikulka:-) Láká mně to vyzkoušet, protože jak píšeš, šperků není nikdy, ale opravdu nikdy dost:-D Popis v kombinaci s obrázky by měl stačit na to, abych dostala chuť to vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :*
      JJ šperky, to je "koření outfitů" :) určitě vyzkoušej, dobře poslouží i jako drobné dárky pro kamarádky, mamku k svátku, narozkám a tak :) já jsem teď poslední dobou do toho korálkování úplně zblázněná :D

      Vymazat