záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 10. března 2016

Shooting Witha Camera- speciál- ohlédnutí do minulosti...až do listopadu :D

Ahojky takhle při čtvrtku :)
No, protože jsem byla pryč tři měsíce, dneska je to trošinku delší článek...
Jej, to je strašný, když si tohle člověk uvědomí...Tři měsíce...plus listopad, který tu ani nebyl publikovaný jako shooting :(
Ale uteklo to tak rychle, měsíc a půl z toho se zkouškovalo, pak se řešila rodinná část života, protože snad půlka mojí rodiny se narodila během těchto tří měsíců a nakonec naše prateta odešla navěky, tudíž se řešil ještě pohřeb a věci okolo toho... Následovaly dny, kdy člověk nechtěl absolutně vylézt z postele, protože nebylo tak nějak ani proč, období mezi zkouškami a začátkem semestru, kdy venku mrzlo, pršelo a mě došla energie ...
A pak započal semestr a od té doby stíhám ještě méně věcí, než předtím... Nemluvě o tom, že jsem...rozšířila svou posedlost vyrábět šperky o další level- šité šperky :)
Ale chci Vám ukázat ve "zkrouhlém" shooting with camera, jak jsem se ty tři měsíce, plus listopad  vlastně měla, co jsme dělala zajímavého a tak, snad se Vám bude článek líbit :)

Technická poznámka- nedávno se mě ptala kamarádka, proč mám všechny obrázky tak mrňavé...
To protože, můj přítel přišel s praktickým nápadem, jak vměstnat na málo místa vícero obrázku a nemít to zároveň přeplácané a otravně dlouhé, jako kdyby byly obrázky velké... A v čem je to tak praktické ? Ty obrázky se dají rozkliknout do vcelku solidní velikosti :) 


Listopad, to je šílená doba, co tu byl, no každopádně fotky z oslavy narozenin mého synovce a nejlepších gastronomických zážitků loňského roku jsem Vám sem zkrátka nemohla nedat :D
Předkrm má švagrová pojala ve stylu Raw Food a naaranžovala to tak božsky, že mě skoro dohnala k slzám...Já doma servíruji na sérii nakřuplých talířků...polévkových navíc, jiné doma nevedu :D
btw. téměř stejné mušle, na nich servírovala předkrm, jsem následně dostala k Vánocům, takže v létě...budu taky blbnout ♥


Když jsme u těch polévek, tu dělala Marťa naprosto fantastickou...dýňovou ♥ miluji tenhle druh polévky, je to jediná polévka na světě, které bych se nikdy nepřejedla :)


Na balkónku vůbec nic nepřipomínalo příchod zimy, hádám, že kdybych tam šla dneska, bude to tam pořád stejné :D


Hovězí s chřestem a brambůrkami, na to vzpomínám do teď a na Créme Brulée snad nezapomenu nikdy, zvláště pak potom, co jsme Martě vyjedli s miláčkem doslova i její soukromé zásoby na večer :D když ona to měla táááák dobrý ♥


A tady můj synoveček ukuchtil suprový pudink... No, co dodat, mají tu kulinářskou zručnost v rodině... :)

No a následující série fotek měly být listopadovou recenzí na nově zakoupenou žlutou oční linku v tužce od Yver Rocher, snažila jsem se "načátkovat" všechny odstíny, abyste viděli, jaký klenot Yves Rocher předvedli tentokrát a na blížící se (jsem optimistka) léto jsou ty barvy naprosto dokonalé... Což mi připomíná, běžte se mrknout na jejich sprcháč s vůní brazilské kávy, garantuji Vám, že něco tak úžasného se hned tak necítí :)


No a co by to bylo za shooting with camera bez mojí malé milé modelky ♥


Velkovýroba epoxy přívěsků :)
 Z čoček, ju, ne přímo z pryskyřice, na to jsme byla moc líná :D

 

Hysterická příprava na zimu, jen ta sukně se použije až teď :D


Závan léta v listopadu, no...co říct :D sestra mi po třech měsících, co jsem jí neviděla, přivezla suvenýr z jejího letního dovolenkování :) A řadu Volcano od Avonu jsem Vám tenkrát také chtěla ukázat... no tak teď snad už na ní dojde :D



Na tohohle miláčka se bohužel na Halloween nedostalo, ale alespoň Vám jej tu ukážu, dostala jsme jej k narozeninám od rodiny mého přítele :) Plus spoustu dalších super věcí :)



Cat versus gummy bear :D 
Moje dítě baští medvídka :D




Klasické zimní papučky byly na Vánoce nutnost...a přežily jen ty Vánoce, RIP papuče ...aneb když je něco ve slevě, asi ví proč :D


 Dvě ňamky, které mi zpříjemnily listopadové čekání na vánoční cukroví ♥ Ty Toffeesky prostě musíte vyzkoušet...♥


Můj prosincový nejčastější outfit - hnědý dlouhý pletený svetr z Primarku, červené sobí legíny kozačky a teplá zimní bunda :)


Taková domácí no makeup selfie, když jsem vyráběla nízkorozpočtového Mikuláše na letošní představení (nebyl čas vyzvednout kostýmy u známých, zkrátka se improvizovalo...:D aneb čepice z papíru, rohy z novin a akrylových barev, hůlka, která místo aby se o ní Mikuláš opíral, tak se spíše opírá o Mikuláše ... :D ale stejně nám to vyšlo, foto celého představení níže :))


Tento adventní kalendář mě letos opravdu bavil :) Každý den jsem se těšila na otevírání políček :D Příští rok jdu do takovéhoto vánočního potěšení znovu...:)



Zimní fantazie ♥ Také jste ochutnali ?


Sice rozmazaně, ale stejně :) Naše dítě papá perníčky ♥


Vzpomínáte někdo na loňské Lednové Shooting With Camera ?
Tehdy jsem jela na narozeninovou oslavu mého bráchy na Šumavu... No a teď v prosinci se jelo znovu, naši měli šedesátiny (jsem třetí dítě, to nejmladší :D) na to samé místo poblíž Lipky, ale nebyla tam ani stopa sněhu. Vypadalo to ovšem rovněž pohádkově a nechybělo ani koupání v sudu a ani výborné jídlo :*




Tenhle strom se trošku vymykal konceptu všech těch majestátních jehličnanů, přesto byl svým způsobem také skvostný, proto jsem jej vyfotila :)


Sud na koupání ♥


A tohle je přesně ten důvod, proč mám tak žalostně málo outfitů a looků na blogu, protože když požádám o reprezentativní foto mého oblečení na pěkným pozadí, dostanu toto... :D Ignorujte fakt, že tam vypadám, jako pablb a mrkněte raději na ten svetřík, který jsem ulovila - to bylo vtipné, v loňském letním výprodeji v New Yorkeru :D a použila jsem do něho vsadku...ano z Primarku :D A to dítě vedle, co mi skoro vyrazilo skleničku s Bohemkou, tak to je moje nejmladší neteřinka Jojo ♥
(jsem čtyřikrát tetou)


Taťky narozeninový dort :) 
Vytvořila jej maminka mého přítele :) Byl úžasný :) Moje mamka měla také krásný narozeninový dort, čokoládový pokrytý růžemi, rovněž od maminky mého přítele, naneštěstí ten bohužel hosté slupli dříve než, jsem  jej stihla nafotit...




Taky jsem se snažila udělat radost ještě před Vánoci :) Moje neteřinka (ta starší) Mandy a její nový hippie styl ♥ no je celá po mě :)


Dietní pečení :D
Ne, dělám si srandu, pekla jsem holkám pro panenky na hraní :)


Pohodová předvánoční středa u nás ve škole, kdy v rámci charitativní akce prodávali punč a ňamky (namlsaná sladkým z domova, které ještě stále máme u nás v ledničce, koupila jsem naprosto fenomenální zelňáky, jak já je miluju ♥)
A po dni ve škole, jako klasicky v zimním semestru, jsme na večer s miláčkem zakotvili v bageterii Pomáda, kde mají úžasný prostředí v retro americkém stylu a dělají ty nejlepší bagety a hamburgery na celým světě ♥ ale tohle zázvorové pivo si tam nedávejte, mohu-li poradit, raději jděte do některé z ochucených kol Dr. Pepper :)


Fotky z nepovedeného natáčení vánočního speciálu... Video dopadlo katastroficky, protože se po pěti minutách venku zatáhlo, rozpršelo a nakonec úplně setmělo, naneštěstí nemám ani světla, ani nějak profi kameru, natáčím na telefon, tudíž jsem odkázaná na denní světlo... Pak už bohužel nebyl čas, jelo se pryč a video tudíž smůla... :( Zamrzelo mě to natolik, že tohle byl asi hlavní důvod, proč jsem vůbec měla blogerskou pauzu. Přišlo mi totiž, že čím více se snažím, tím více to jde do kopru... 
Ale, fotky jsou tu :) Alespoň něco zůstalo, takto jsem si užívala své prosincové chvilky ♥ 


Zimní novinky mezi balzámky jasně nemohly chybět- Oriflame zázračný kelímek, tentokráte s Bio medem a Balea balzámek s arktickými bylinkami :)



Když čajíkovat, tak pořádně :) Pokud jste na to doposud sami nepřišli, jsem naprosto beznadějný křeček, máme to v rodině, zkrátka naší vrozenou podstatou je dělat si zásoby všeho :D i těch čajů :D
sušenky, marshmallows a cukrlátka nemohly chybět pochopitelně :) Bývala dokonce doba, kdy jsem si sladkosti házela do čaje a kafe i v létě :D


Ve videu mimo jiné měly být vidět i dva kousky do bytu, které sice do našeho podnájmu vůbec nezapadají, ale až jednou budu bydlet ve svým, místo zaujmou to nejřádnější, které jim najdu- a to sice chlupatý polštář, který jsem dostala ke svým jedenadvacátým narozeninám ( už předloni) a nový vintage obrázek z Kiku ulovený za úžasných 159 korun. Koupě roku :D
Jinak obrázky jsou už starší, našla jsem je doma a jsou to pohlednice namalované lidmi, kteří malují ústy či nohama.


Lahev jste viděli už loni v lednu, dostala jsem ji tenkrát k Vánocům a celou zimu jsem s ní spala. Stejně tak jako letos :) Jen letos mi přibyla na spaní ještě i deka, až tak zimomřivá jsem, zatímco přítel pil ledovou vodu a spal odkrytý,protože jsem topila na šestku, já čajíkovala, zachumlala se do deky, s termolahví a na vrch dala ještě pořádnou duchnu, nemluvě o flanelovým pyžamku ♥



V krátkosti nějací moji zimní oblíbenci z kosmetiky :)


a na okně aroma-koutek, vonné svíčky, aroma lampa a zásoba vonných olejíčků :)


A tohle byl náš letošní stromeček... Docela propad dolů oproti loňsku, což :D
Ne, tak letos jsme jeli na Vánoce každý ke své rodině, tudíž nebyl důvod pořizovat stromek ještě k nám do bytu, byla by jej škoda...


Znáte to, být normální je nuda :D


Tak tady jsem (opět zachumlaná) vyráběla vánoční dárky (letos byly skoro všechny hand-made) a mlsala u toho výtečnou sladkou pomazánku z Lidlu :)


A tohle jsem vyrobila :D Ukážu Vám takhle jen ty pro taťku, protože byly nejpovedenější :) Ale letos dostali všichni z rodiny :) Technika decoupage- ubrousky na plátno :)


Ještě část dárků pro taťku, pak dostal různé svícny s parožím a taky jsem mu sehnala pravé skotské máslové sušenky... No na štědrý večer se jich tak přejedl, že jsme myslely s mamkou, že ho povezou :D Tak nevím, nevím, zda je dostane příští rok znovu :D


A taky přišel Swap od Majky ♥ videjko tady :)


Ještě jsem Vám sem chtěla hodit takový malý děsivý pozdrav z Primarku :)


Nerd v čepici :D Já tu barvu miluju, parádně vánoční :)


Mimoň pro miláčka (k Vánocům dostal ještě tričko  Powered by banana :))
a pak zelňáky, chlebíčky a fazolový salát, aneb můj netypičtější oběd přes zimu (obchod je hned vedle školy :))


A další mňamka :)


Milovala jsem jídlo ve Vitabaru v IGY, tohle byla jedna z posledních návštěv, protože pak nám jej zrušili :(



Zkoušela jsem nacvakávací náušničky :)


Krásné perníčky od maminky mého přítele ♥ měli jsme i krásné svícny, naneštěstí jsem je jaksi nestihla vyfotit ♥

Pizza večery miluju, v zimě jich byla celá řada ♥ tady čtvero sýrů  na padesátkové pizze, proč taky jíst malou, když můžu jíst velkou :)


A o vánočních svátcích měl narozeniny další můj synovec, ten mladší tentokrát :) 
Marťa opět přichystala dokonalou sváteční hostinu :*
Má vždycky všechno tak krásně načančané, kéž bych to taky tak uměla :)
Předkrm byl domácí kachní paštika s cibulovým chutney, následovala polévka s játrovými knedlíčky, pak svíčková a dezert na závěr byl absolutně bombastický- čokoládový fondán/ suflé každý tomu říká jinak, ale je to pecka vždy ♥






Musím zamachrovat :D pořídila jsem si poslední miláček do sbírky, tak mám kromě jahodové Fanty (to přijde :D) všechny :) No a protože Vánoce, tak kromě hektolitrů Kofoly jsme doma prubli i vanilkovou Coca Colu :) Je dobrá a krásně šla s tím balzámkem :D  Každopádně, jak jsem už psala o Bageterii Pomáda, tam mají tu nejchutnější kolu- Dr. Pepper vanilla ♥


Jsem úchyl na ty vánoční legíny a ponožky :D


Ke konci prosince jsme byli s rodinou pozvaní k tetě, kde vařila moje sestřenka, je úžasně šikovná :) Menu měla úplně výbroné- dýňová polévka - moje zamilovaná, následoval salát, díky kterému jsem se zamilovala do baby špenátu (do té doby jsem se na špenát opravdu dobře netvářila :D), pokračovalo se hlavním chodem, na fotkách to není vidět, ale kaše nebyla kaše, nýbrž pyré z hrášku, a bylo zelené, naše Mandy to okomentovala slovy - "cože ? zelená kaše ! a nemá éčka, super !"  :D :D Jako dezert Peťulka dělala zdravý mrkvový dortík posypaný srdíčky a doplněný smetanovým krémem ze zakysané smetany... ♥
Jo a teta si přivezla z výletu do Prahy božskou perníkovou chaloupku ♥ mrkněte na ty detaily :)





Na stole svátečně plápolaly svíčky a tak mám hned přes dvacet fotek toho milého světýlka, ale nebojte, sem dám jen tři :D nevím proč, ale oheň mě vždycky strašně fascinoval :) Ne jako ve smyslu žhářství, pro pána :D ale ve smyslu tepla, klidu, pohody versus skryté divokosti :)


Nejmilejší (nejen)zimní pochoutka- pečené kaštany ♥
Ale loupou se teda opravdu špatně :D Já je vydlabávám lžičkou :D


V Nanu Nana ulovený svícínek a skleničky,které jsem dostala k Vánocům :)


Obsese stříbrnou řasenkou ( Sephpora, ještě z loňska)


Náš miláček :) následně jsem jej zdobila a z nějakého mě nepochopitelného důvodu už jsem jej ale ozdobený nevyfotila... no, příště se polepším :)


Slavilo se na chalupě na Šumavě, kde mám svůj milovaný koutek s krbem ♥


Tady skáču zase trošku na začátek prosince, tohle byla příprava na líčení a vyšperkování anděla (sestřenky, já šla tradičně za čertici :D )


Mě poznáte okamžitě podle toho úsměvu od ucha k uchu :D Jak jsem už psala u focení s Mikulášskou čepicí, většina kostýmu je vyrobená z novin, moje rohy nevyjímaje :D ale sranda byla :D Nejvíce vtipná byla ovšem moje Tynka, kterou jsme museli šíleně přemalovat, protože byla pořád poznat a prozradila by dětem, že se není čeho bát...Za což by nás jejich rodiče rozhodně nepochválili :D
No a přítel, chuděrka, taky dostal- původně jsem se snažila namalovat mu okolo očí vrásky, to jsem ovšem vzdala, když jsem viděla, jak se šíleně ksichtí :D Tak dostal jenom nastříbrněné obočí a ruměnec na tváře a na nos :D Vousy z vaty a vlasy z mojí paruky na manga tutoriál (který vám pořád ještě dlužím) koupené na pouti cca za stovku, ani ne :D
Čím vším je nalíčená Tynka těžko říci, začala jsem chladně růžovou rtěnkou a zlatými stíny se zlatou řasenkou...nakonec skončila s kouřovým líčením a rudou rtěnkou a obličejem pokrytým asi pěti nebo šesti produkty se třpytivým efektem... ale pořád byla poznat :D




A jak jste viděli moje pečení miniatur, tady vidíte i barvení :D Děcka byly nadšení :)


V loňském povánočním výprodeji jsem v Mark and Spencer ulovila toto... Britové tyhle "bonbónky" pokládají na stůl při svátečním obědě pětadvacátého. Říkají jim crackers podle zvuku, který vydávají při svém otevírání... Taková pidi petarda v podstatě :) A při tom z nich vyskočí malé překvapení, které je v nich ukryto :) Nejsou k jídlu, jak si myslela moje babička :) Řekla jsem jí, ať si pustí Mr. Beana a epizodu s Vánoci... Tímhle si na konci skoro podpálil barák :D
Na fotce vpravo můžete vidět seznam věcí, které v nich byly schované :)


Další ňamka :D já jsem na to sladké zkrátka cvok :)



No a tady jsem se posunula naopak hodně dopředu, protože tyto drobnůstky vznikaly v průběhu posledního měsíce, tudíž část února, začátek března...
Jak jsem psala v článku o své končící pauze, tohle je konkurent, kterým jsem podváděla blogování :D
Ty poslední světlemodré ještě musím dokončit :)
Technika- většina  náušnic je šití superdua, ale olivové a modré u lapače jsou peyote základy :) a lapač byl vyroben pro mojí sestru, strašně moc si přála vyplést jej krajkou :) a protože se mi to zalíbilo, do léta si udělám i jeden pro sebe :)




Světle modré je třeba ještě dokončit :)


Nástěnka čistě s mojí tvorbou, jen část tedy, ketlování mám hlavně uskladněné ve skříni, tady mám jen tři páry z této techniky, aby ta nástěnka nebyla tak prázdná :D Chtěla bych ji zaplnit šitými šperky mé výroby, tak snad se zadaří :)
Jinak tyrkysové náušky jsou právě ketlované, vyráběné někdy na začátku února...


Další tvorba :)



Základy peyote stehu v mém oblíbeném ethno stylu, jen barvy jsem volila jarní :)


A lednové Vánoce s mou BFF :) Vařila banánové palačinky, byly výborné ♥
Také mám videjko, co jsem od Verči dostala, tak to vám sem taky musím ještě dát :)


Zkoušela jsem kiwano poprvé v životě (to oranžové se zelenou dužinou, narazila jsem na něj v Albertu) a protože to nebyl žádný velký zázrak, zajedla jsem to mým milovaným granátovým jablkem, které se absolutně hrozně dostává ze slupky (což vám nikdo na instagramu pochopitelně nepřizná :D :D :D )


No...lednová pohřební hostina...ubrečená jsem ztucla vepřové medailonky na švestkové omáčce a se švestkami ještě vedle...
A objednala si mátový čaj na zklidnění nervů...



V lednu jsem si udělala radost během zkouškového a v Dougles Parfumerii se zapsala na jejich líčící víkend (15.-17.). Šla jsem v neděli, protože dříve bohužel nebyl čas. Takto krásně mě nalíčili :)
Mladá šikovná paní, úžasně ochotná a milá, mi vykouzlila něžné a přesto výrazné líčení v teple hnědých barvách, což pro mě bylo něco nového, protože většinou používám studenou hnědou a šedou :) Jen ten začátek, zjistila jsem, že mám vážně tak světlý tón pleti, že i ten nejsvětlejší make-up na mě byl oranžový... Nakonec mě paní líčila Chanel make-upem, sice pořád tmavší, ale alespoň ne oranžový...
Musím tedy poděkovat klasickému českému Dermacolu za jejich světlé tóny make-upů, bez nich bych byla zřejmě ztracená... :D


Další gastronomické zážitky :)



Výtečné toaty se šunkou a sýrem a ještě delikátnější hermelín se švestkami :)


Naše dítě, když chce spát :)


Já jí tak strašně moc miluju ♥


Takhle hezky asistovala při výrobě lapače pro ségru :)


V IGY byla výstava papírových modelů světových památek, bylo to kouzelné ♥
Obrovská hromada různých chrámů, památníků, soch , budov, mostů...úplně všechno, na co si vzpomenete :) Tady jsem hodila z celé výstavky alespoň pár kousků, které se mi líbily nejvíce :)






Má švagrová slavila narozeniny, kulatiny, tak jsme byli pozváni do Řecké restaurace, kde byl připraven rout z masa, zeleniny, mořských plodů... a spousty dalšího. Bylo to úžasné odpoledne a úžasné jídlo (dala jsem chobotnici-na vidličce vidíte kus chapadla- a další šílenosti, které ovšem mě zrovna moc chutnají :))




Tématické týdnu v Lidlu já prostě "žeru" :D


Já vím, že jsem s tím jídlem otravná, ale tohle...to byla vážně pecka- paštika s pepřem, brusinkami a dobře vychlazeným pivkem, to zkrátka nic nepřekoná ♥


No a to byly dlouhé čtyři měsíce- listopad, prosinec, leden a únor... Zima pro mě byla hlavně ve jménu dobrého jídla a tepla rodinného krbu... V lednu a části února navíc zkouškové, které jsem úspěšně přežila a šup.... zbytek v březnovém Shooting With Camera :)

Snad se Vám článek líbil a nevadila Vám jeho délka :) 

Krásný den
Vaše Pauline :)


4 komentáře:

  1. Délka mi nevadila vůbec, těch dobrot, skoro se mi sbíhaly sliny:-) A to, jak Tvoje kočičí zlatíčko baští gumovýho medvídka nemá chybu:-) Perníková chaloupka je naprosto luxusní, tu by byla škoda jíst, taky bych se chtěla naučit takhle luxusně zdobit, ale jako bohužel, nemám na to zručnost a ani nervy:-D A ta hromada kosmetiky..Ty jsi prostě stejná krevní skupina, mně s kosmetikou (skoro) nikdo nechápe, nechápou proč nakupuji, proč tolik hromadím, proč toho na sebe tolik plácám, proč nemůžu jít kolem drogerky aniž bych vlezla dovnitř a odcházela obtěžkána taškou věcí a se značně odlehčenou peněženkou..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥
      Z toho si nic nedělej, já jsem také nepochopená... Včera jsem si zrovna sedla, že proberu dekorativku a ty kousky, které je třeba spotřebovat dám na stranu, abych je vypoužívala co nejdříve... No nakonec mám stranou celou tašku a můj přítel si myslí, že jsem prvotřídní magor s tou kosmetikou :D A chuděrka ještě ani neviděl, jak u našich syslím ve skříni sprcháče :D Ale přesně jak říkáš, jdu kolem drogerie... a je hotovo :D

      Vymazat
  2. užasný co si dostala od majky a takočka je užasná stím medvídkem užasní článek

    OdpovědětVymazat