záhlaví (věděli jste že...)

úterý 10. května 2016

Líčení ve stylu třicátých let :)

Ahojky u dalšího článku :)
Dnes to bude úplně z jiného soudku...
V pondělí tohoto týdne (konečně sem jednou dávám něco včas :D) pořádala naše univerzita jednu takovou akci pro studenty bohemistiky. Já jakožto studentka anglistiky bych o tom ani nevěděla, kdyby mě ovšem nepožádala kamarádka Verča, zda bych byla schopná spáchat líčení ve třicátých letech, resp. líčení typické pro Česko za první republiky. 
Tak jsem řekla, uvidíme, přijedu v deset s veškerým vercajkem :D
A takto to probíhalo :)

Ránko, raníčko jsem naložila batoh
a přijela s "hromádkou" základního líčení k Verče spáchat slíbený look :)
Takhle vypadala její postel a mé "technické zázemí" 
po rozložení veškerých malovátek.


Makeupy se dokonce skládaly i na okno :D


Verča před proměnou :) 
Resp. tady už jsem nanesla podkladovou bázi, 
makeup smíchaný ze tří odstínů a jednoho BBčka, 
začátek konturování očního záhybu světle hnědými stíny
 a ještě špetku tvářenky a rozjasňovače...
Fotky zkreslují odstín odrážel světlo tak, že byl totožný s barvou kůže. 
Naneštěstí foťák to světlo tak úplně nebral...
Vypadá oranžově, 
ale ve skutečnosti jsem líčila ještě o tón světlejší,
 než je Verči přirozený odstín,
kvůli trendu "bledosti",
 jimž třicátá léta disponovala.


A jedeme :D 
Snaha vypadat profesionálně, 
což značně podrývá moje milovaná kovbojská košile a messy bun :D



Postoupila jsem a mám hotová očka. 
Snaha byla i o obočí z třicátých let. 
Ve skutečnosti jej ženy nosily ještě kulatější, černější a tenčí. 
Ale to jsem Verče nemohla udělat :D


Stačilo, že jsem jí donutila natočit vlasy brčky, 
kvůli efektu malých vlnek :)
Zde můžete vidět, jak na to :)


Takto vypadá celkové líčení a vlasy uvolněné z brček :)


A tady už je účes po mém zásahu s hřebenem :)


A třicátá léta jsou zpět :)


Obdobného procesu se těšila i Helča :)
 Verči spolubydlící a také studentka bohemistiky :)


Helča má přirozeně husté obočí, které dneska frčí, 
ovšem převést jej do třicátých let je zkrátka utopie. 
A tak jsem jej jen po "třicátsku" vykreslila ale hustotu ponechala.
 Helča má parádní tvar rtů na vykreslení kontur,
 tudíž líčení do třicátých let, kde se malovalo extra výrazné srdíčko horního rtu
vypadalo jednoduše řečeno na Helče fenomenálně :)



Svůj zásah dostal i účes, 
kde jsem zvolila jen lehký drdol z klasických uzlů :D
A donutila Helču navlnit pramínky u obličeje :)


A tady už vidíte celkový výsledek :)
Holky mi poslaly fotky přímo z akce :) 
Děkuji :*


Takto vypadala brčka po sundání z vlasů.


A tyto poklady napekly holky na akci, že jsou šikovné :) 
Ti slaní sýrový šneci neměly chybu :* 
No a muffinky bezkonkurenční- skořicové a čokoládové, 
může být něco lepšího ?


Tenhle miláček skončil ještě za tepla v mém žaludku :) 
A jak jsem si na něm pochutnala :D


Obrázek, který mě inspiroval při tvorbě tohoto looku :)


Doufám, že se článek líbil :)
Krásný den
Vaše Pauline :*

2 komentáře:

  1. Jako jo to líčení opravdu vypadá zajímavě. Až tedy ty rtěnky, ty nepoužívám.
    A ty muffiny vypadají opravdu dobře :) skořicové jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat