záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 2. května 2016

Primark Vlog+Haul- dubnová návštěva :)

Ahojky u dnešního článku :)
Konečně dlouho slibovaný Primark speciál :)
V Primarku jsem byla celkem nedavno a tudíž záznam z tohoto úžasného nakupovacího výletu nesmí chybět :)
Nemluvě o tom, že haul z takto obrovského střediska, kde zrovinka měli novou ethno kolekci a úžasné jarní věcičky, zkrátka také nesmím na blogu vynechat :)

První na řadě bude to rychlejší video- Primark Vlog :) Tentokráte jsem tolika nefilmovala, jako prve, ale snaha byla :D


A druhé na řadě je haul video :) Aneb co všechno jsem si přivezla :D Je toho trošinku více, přeci jen, šetřila jsem od Vánoc :D Aneb totální shopping spree :)


A taková malá drobnost, podařilo se mi najít kanál na Youtube věnovaný přímo veškerým novinkám v Primarku, tudíž, kdo se chystá určitě mrkněte sem na I ♥ Primark :) Zrovinka koukám na novou kolekci šperků za květen a říkám si, že už kvůli té bižuterii bych tam jezdila doslova každý měsíc :D

Krásný den :)
Vaše Pauline :*

4 komentáře:

  1. Rozšoupla ses hezky, ale to se dá pochopit, když Primark nemáme zrovna za rohem:-) Kdyby to šlo, jezdila bych tam taky každý měsíc, otázka je, jak dlouho by to snášela moje peněženka, ale je to ráj shopaholiků:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně , ráj shopaholiků :) Jen od té bižuterie mě tahali násilím pryč :D Nemluvě o tom, že co jsme tam sehnala, toho nelituji. Ani jediné věcičky. Všechno sedí, drží a ještě suprově vypadá :) Na Primark nedám dopustit... Ale je třeba vždycky šetřit šíleně dlouho dopředu. Jedu zase v listopadu, tak začnu šetřit už teď :D peněženka mi vysloveně krvácí, když odsud odjíždím, ale srdíčko mi radostí prozpěvuje :D

      Vymazat
  2. UŽASNÝ PAJO MOC SE MI TO LÍBÍ KRASNÝ ŠPERKY

    OdpovědětVymazat