záhlaví (věděli jste že...)

pátek 24. dubna 2015

DIY- pecičkové náušnice Eiffel Tower :)


Ahojky u dnešního článku :)
Tak dnes ráno jsem si přivstala a sešla se s kamarádkou :)
Hanča mi přivezla balíček z Oriflame, protože to mám s dodávkou trochu komplikovanější, když nebydlím ve městě, kam mi balíčky chodí :D Moc jí za to děkuji, je zlatá :) A taky za skvělé poklábosení u kafča a Piňa Colady :) Jen příště na dýl, strašně rychle to uteklo...
Každopádně bylo též velmi příjemné nezaspat celé dopoledne, jak u mě bývá zvláště v pátek zvykem :)
Z čehož plyne, že místo vstávání a snídaně / obědu Vám sem už teď můžu vesele házet články :)
Na úvod jeden rychlo návod na DIY projekt... Jak taky jinak poslední dobou :D

Dneska se bude jednat o malé pecičky do ouška vyrobené z klasických menších přívěsků... v mém případě Eiffelovky :)



Co budete potřebovat :

dva přívěsky dle vlastního výběru
dvě náušnicové konstrukce, v tomto případě puzetky (konstrukce peciček)
štípačky
hodně dobré lepidlo 
pevné nervy :D

Postup:

Věřím, že docela jednoduchý - odštípněte z přívěsku kroužek, který jej dělá přívěskem...
Na začištění hrany jsem použila pilníček na nehty a šmirgl papír :D Z nouze ctnost, no :D

Upravený přívěsek / nepřívěsek nalepte na puzetku :) 





A máte hotovo :)

Příjemnou zábavu při tvoření :)
Vaše Pauline :)

2 komentáře: