záhlaví (věděli jste že...)

pátek 24. dubna 2015

Nákupy za uplynulý měsíc, rychlorecenze a tak dále :D

Ahojky :) 
Rozhodla jsem se na ozvláštnění hodit sem můj nákup za uplynulý měsíc :)
Zkrátka právě pro tyto účely jsem zakládala blog, abych referovala o vymoženostech dnešní doby v kosmetickém oboru a dalších ženských záležitostech :)
Doufám, že se bude článek líbit:) 

Klik pod čáru :)

Pořídila jsem si do mé obsáhlé sbírky balzámků ( neb jak víte, jsem do nich blázen, používám je častěji než rtěnky, lesky atd.) další trio- od Oriflame, řada Love Nature :) Malina, Třešeň a Jahoda. Všechny tři překrásné voní, ale ta jahoda... tu by člověk nejraději s odpuštěním sežral :D
Ještě jsem je nezkoušela, ale troufnu si říci, že budou mít jen takový jemný nádech barvy, přesně to, co mám tak ráda :)




Dále mám novou řasenku, od Oriflame, která údajně opticky zvětší oči.  Samozřejmě jsem jí hned musela vyzkoušet. Na rovinu- opět se mi osvědčilo, že nejlepší řasenky bude mít jednou pro vždy Astor... Tato od Oriflame dělá to, co většina řasenek od nich- má příliš tekutou texturu, tudíž slepuje řasy. Kartáček, do kterého jsme vkládala velké naděje, zklamal na plné čáře. Tvarovaný by byl dobře, ale v onom osudném bodu otočky má úplně miniaturní štětinky, které udělají více škody než užitku. Ale oceňuji nápad...
Na druhou stranu, jak můžete vidět na fotce, kde mám růžové oči, trpím alergií, tak toto složení řasenky na očích vůbec necítím, je lehoučké a nedráždivé. Je také pravda, že kartáček řasy nadzvedne, ale jsem zvyklá od Astor  z řady Big & Beautiful na větší zázraky...



Rtěnka od Avonu z řady Luxe je úplně jiná káva :) Barva fantastická, textura úplně dokonalá- hydratační, vláčná, krémová a přitom netratí na intenzitě barvy :) Tady musím zmínit, že se mi líbí i to balení :) Navíc příjemně voní a sehnala jsem jí opravdu za hubičku. Odstín- Nude Slip. 
Za mě plný počet bodů, jednoznačně vřele doporučuji :)



Další mňamózní balzámek od Yves Rocher... Nějak jsem se zamilovala do jahodové vůně a příchuti...


A protože byla v Yver Rocher reklamní kampaň na registrace a jako dárek byl make-up, co myslíte, že udělá taková kosmetická blogerka ? Zaregistruje svou rodinu. No a nejblíže po ruce byl zrovna miláček, tak už je taky v klubu :) A já dostala tenhle krásný make-up. Je pravda, že na mě i ten nejsvětlejší odstín, jak vidíte, je oranžáda největší, ale když se důkladně rozetře není to až tak dramatické jako u jiných make-upů. A velké plus má za překrásnou nevtíravou vůni a hydratační složení, po kterém je ta pleť úplně hladká a uvolněná :) Takže ideální make-up na letní období :)



Tělová kosmetika s předzvěstí léta :) Yves Rocher sprcháček s Karambolou, maska na kňufák a bylinkový krém na tlapky a od Oriflame nádherně voňavá sada s bylinkami a broskvový krém na tělo- konečně byl taky někdy k dostání, čekala jsem na něj od loňského léta :) Udělá totiž nádherný lehce třpytivý efekt na těle a ta vůně je boží :*




Dva suché šampóny od Oriflame, bez kterých neexistuji ( na vánoční giveaway se mě ptala jedna slečna na recenzi, bohužel mi k jejímu komentáři nešla napsat odpověď, tak snad mě ještě sleduje, a odpovídám rovnou rychlorecenzí - tyhle šampóny- geniální vynález. Vhodné i pro tmavé vlasy, stačí úprava prsty, ne třeba vyčesávat, svěží vůně, odmastí během chvilinky, efekt trvá celý den, vůně také trvá celý den, manipulace extrémně snadná a ... zkrátka tohle je moje číslo jedna, když mám bad hair day :)
Dalším bodem jsou dva stylingové přípravky od Avonu. Sptrej na objem- dobrý, ale na rovinu, suchý objemový šampón od Oriflame je sázka na jistotu. A pěna na kudrlinky - ne děkuji, zkoušela jsem, posílám dál :)



A teď nekosmetické novinky :) Začnu Yves Rocher, ke každému nákupu dávali dárkem takovouhle pěknou kosmetickou taštičku, která mě moc potěšila, protiže taštiček u mě není nikdy dost :) A vínová je navíc moje oblíbená barva :)


Pořídila jsem si tři nové šátky, námořnický na léto, ethno na léto a hippie/ boho s bambulkami... no taky na léto :D Všechny stáli do padesáti korun :) Ten námořnický stál asi dvacku - ebay :)


No a v Tigeru na Lanovce jsem neodolala a domů si odnesla tyhle nádherné silonky s efektem podvazků :* Už jsem to moje třetí do sady s tímhle efektem, protože se mi zkrátka strašně líbí :*



No a jaro vyžaduje i něco nového na vlásky :) Kytičkové sponky jsou teda už na léto a pořídila jsme je v H&M :) 
Gumičky Invisible Bubble si nemůžu vynachválit :)



No a nebyla bych to já, kdybych si domů zase nepřitáhla nějaký ten šperk  a hadřík :) 



Krasný den 
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Ty balzámky na rty od Oriflame jsem si taky pořídila. Chtěla jsem tedy jen ten malinový, protože balzámů na rty mám velký přebytek, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem neodolala ani jahodovému a třešňovému:-)
    Suchý šampon Ori mám ve verzi pro mastné vlasy, zatím jsem nezkoušela, ale pokud budu budu spokojená, tak určitě vyzkouším i ten objemový:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme stejnou situaci, co se balzámků týče, taky mám přebytek ale vesele kupuji dál. Jsem na nich tak trošku závislá :) i když je pravda, že balzámky mažu poctivě každý den ...
      jinak u těch šampónů, prvně jsem měla ten objemový a přišel mi o trošku lepší než ten na mastné. Ale oba jsou pro mě osobně výborné :)

      Vymazat
  2. ten balzamek mam taky a jakej je ten make-up od yves rocher užasnéj članek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      Make-up je úžasně hydratační a krásně nevtíravě voní. Naneštěstí je na mě celkem tmavý, ale na léto věřím, že jej budu zbožňovat :)

      Vymazat